Олена Аннєнко, EVA: Наш інтернет-магазин продовжує працювати, попит складає близько 40% від довоєнного рівня

Олена Аннєнко, EVA: Наш інтернет-магазин продовжує працювати, попит складає близько 40% від довоєнного рівня

12.04.2022 08:15
  2639
Костянтин Симоненко

З першого дня війни EVA.ua продовжує роботу. Інтернет-магазин найбільшого українського drogerie-рітейлера EVA залишається одним з небагатьох онлайн-майданчиків, які стабільно працюють, зберігають усі варіанти оплати та виконують замовлення всюди, де це реально зробити.

Докладніше про роботу напряму розповідає директорка департаменту електронної комерції ТОВ «РУШ» (керуючої компанії мережі EVA та EVA.ua) Олена Аннєнко.

На тепершній час рітейлери, зокрема сегменту e-commerce, знаходяться у дуже важких умовах. Продовження роботи вимагає титанічних зусиль. Багато складів компаній опинилися в зоні бойових дій та не можуть працювати повністю або частково. Крім того, є й інші проблеми з логістикою: нестача транспорту, водіїв та пального, непроста ситуація на дорогах – обмежені можливості пересування транспорту та доставки через напружену ситуацію в регіонах.

EVA не виключення. До війни виконанням замовлень клієнтів EVA.ua займались два склади: у Броварах та у Львові. Останній було відкрито наприкінці минулого року. З перших днів російського вторгнення склад у Броварах був фактично заблокований – через небезпеку для життя персоналу не міг працювати.

Наразі все навантаження лягло на львівський склад, який працює в одну зміну, перериваючись на повітряні тривоги. Команда дуже вмотивована і обробляє замовлення навіть ефективніше, ніж до війни. Обсяги роботи львівського складу сьогодні приблизно на 150% більше, ніж у довоєнний час, хоча через комендантську годину робочий день довелось скоротити.

Наша команда докладає максимум зусиль, щоб обробляти і відправляти замовлення у термін 1-2 дні (тобто як у мирний час), проте наразі спостерігаються затримки доставки замовлень вже після їх відправлення. Для західних областей термін доставки збільшився приблизно до 5 днів (тоді як зазвичай – 2-3 дні). Для центральних та східних областей термін доставки складає від 7 днів, залежно від оперативної ситуації в кожній окремій області.

Наші пріоритети зараз – забезпечення наявності товарів та максимально можлива географія доставки. Нам вдається утримувати наявність по усім товарним групам на рівні близько 50% від довоєнного часу. Товари всіх категорій постійного попиту є у наявності. Наші команди працюють над тим, щоб забезпечити поставки для поповнення запасів. Уже є ряд домовленостей про поповнення львівського складу. Для нас це новий ланцюг постачання, який вдалося розгорнути в дуже короткі терміни. Щодня ведуться переговори з усіма ключовими постачальниками та пошук нових партнерів для безперебійного забезпечення наявності товарів.

Не менш важливим питанням для вирішення є надання акційних пропозицій від тих постачальників, які забезпечують стабільні надходження товарів. Певну кількість домовленостей ми вже маємо, і завдяки цьому на EVA.ua присутній перелік товарів, зокрема, першої необхідності, з акційною ціною. Компанія планує за можливості надалі розширювати цей перелік.

Ми розуміємо, наскільки важливо забезпечувати для наших клієнтів стабільну роботу EVA.ua, оскільки спостерігаємо поступове відновлення органічного попиту. В середньому на +10% щотижня. Зараз цей показник вже досяг близько 40% відсотків від довоєнного рівня та продовжує рости.

При тому, що кількість замовлень поки далека від довоєнного рівня, ми фіксуємо значне зростання середнього чеку (+150% до довоєнного рівня). На нашу думку, це свідчить про те, що клієнт розглядає покупки на EVA.ua як можливість відновлення запасів у ситуації, коли він вже може планувати свій побут на найближчі 5-7 днів (орієнтовний термін доставки залежно від регіону). Це позитивний сигнал для ринку і країни в цілому.

Найбільшим попитом зараз користуються товари першої необхідності: дитячі підгузки, побутова хімія, товари для гігієни. Водночас ми не бачимо хаотичного скуповування. Імовірно, це свідчить про достатній рівень впевненості споживачів у ситуації та відносний спокій.

В цілому, продажі є в абсолютно всіх товарних групах, представлених в асортименті. Навіть категорії краси потроху відновлюються після суттєвого просідання в перші дні війни. Це позитивний сигнал. Ми розцінюємо таку споживацьку поведінку як ознаку зважених рішень та більш-менш чіткого розуміння ситуації в країні.

Важливо відзначити, що наразі ми зберегли всі можливості оплати, які були доступні клієнтам до війни. Тобто для виконання замовлення покупку не обов’язково попередньо оплачувати. Розрахуватись за придбаний товар можна під час отримання. Раніше це була звичайна практика, але в нинішніх умовах така можливість перетворилася на перевагу.

Читайте також –

Робота інтернет-магазину EVA.UA в умовах воєнного часу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

В США 5 листопада відбулись президентські вибори, перемогу на яких здобув Дональд Трамп, який має не найкращу репутацію...
time icon  
  51
Усі новини ринку