В турецьких інтер’єрах: як LC Waikiki розвиває сегмент товарів для дому

В турецьких інтер’єрах: як LC Waikiki розвиває сегмент товарів для дому

18.03.2019 08:30
  1111
Виктор Нагорский

Генеральний директор компанії LC Waikiki в Україні Ярема Івахів розповів про те, як один з найбільших турецьких fashion-рітейлерів розвиває напрямок товарів для дому і за рахунок чого випереджає своїх конкурентів.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок лише в 2013 році, але за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія швидко масштабувала бізнес і наразі мережа власних магазинів LC Waikiki в Україні налічує вже 30 торгових точок загальною площею більше 33 000 кв. м. При цьому LC Waikiki не збавляє обертів, дотримуючись планів з розширення мережі до 60 магазинів уже до 2023 року.

Поряд з офлайн-мережею, компанія запускає й нові для себе напрямки бізнесу. Наприклад, наприкінці 2018 року – власний інтернет-магазин. А до цього компанія вивела на український ринок власну лінійку товарів для дому – LC Waikiki Home. В бліц-інтерв’ю для RAU генеральний директор LC Waikiki в Україні Ярема Івахів розповів про те, як зростає цей сегмент, яку частку займає в продажах магазинів, де виробляються товари для дому LCW Home та які конкурентні переваги має продукція бренду, а також про подальші плани компанії з розвитку даного напрямку.

– Чому LC Waikiki вирішила розвивати сегмент товарів для дому в Україні?

– Зараз категорія «Товари для дому» в Туреччині є дуже популярною, а в Україні тільки починає активно розвиватись. Враховуючи широкий асортимент, який представлений на турецькому ринку та привабливі ціни, ми вирішили спробувати, і не прогадали.

– Коли відкрився перший відділ товарів для дому та в скількох магазинах представлений цей сегмент зараз?

– Перший відділ товарів для дому відкрився в 2018 році в столичному ТРЦ Sky Mall, і на даний момент колекція представлена вже в чотирьох магазинах: в ТРЦ Подоляни (Тернопіль), ТРЦ Караван (Дніпро) та ТРЦ Проспект (Київ).

– Як формувався асортимент товарів для дому і чи є подальші плани його розширення?

– Починаючи з першого відкриття в Sky Mall ми дуже ретельно підходили до формування асортименту товарів, адже досвіду в цій категорії не мали, і не знали як LCW Home сприймуть нашими клієнтами.

Аналізували досвід Туреччини, як у них все побудовано, намагалися зрозуміти потреби людей, що саме хоче бачити покупець на полицях.

В результаті ми представили нашим клієнтам LCW Home, де є широкий асортимент товарів для всього дому та доступні ціни. У нас можна придбати постільну білизну, товари для ванної (капці, рушники, килимки, халати), товари для кухні (скатертини, рушнички, фартушки) та декор. Загалом, в сегменті товарів для дому LCW Home представлено понад 1000 моделей різного товару.

– Яку частку в асортименті та товарообігу магазинів займають товари для дому, чи є завдання по нарощуванню цієї частки?

– Категорія «Товари для дому» представлена в Україні відносно недавно, тому частка в асортименті не є великою, в середньому – від 7 до 10% від загального асортименту. Але ми показуємо хороші результати в продажах, якими цілком задоволені. Ми дослухаємось до наших клієнтів, адже на цьому ринку новачки, тому для нас важливо розуміти нашого споживача. Звичайно, в  планах є як нарощення частки, так і збільшення кількості магазинів з LCW Home, адже зараз ведемо активні переговори з ТРЦ.

– Де виробляються товари для дому, що продаються в магазинах LC Waikiki, які їх особливості та конкурентні переваги в порівнянні з іншими?

– Не секрет, що Туреччина – один з головних і найбільших виробників якісного текстилю в світі. Щороку в країні виробляється велика кількість бавовни, з якої потім виготовляються товари, які можна знайти у нас в магазині. Майже вся продукція LCW Home зроблена на території Туреччини.

Товари для дому LCW Home виготовляються лише з натуральних матеріалів, які є безпечними і не несуть ніякої шкоди здоров’ю, а це дуже важливо, так як у нас широкий асортимент товарів для дітей. Також ми можемо похвалитися довговічністю та яскравими колекціями, особливо це стосується постільної білизни.

– Чи є плани по відкриттю окремих магазинів товарів для дому Waikiki?

– Ми маємо багато запитів від клієнтів, які хочуть бачити LCW Home у себе в місті, що не може нас не радувати. Але ми дуже ретельно підходимо до відкриття нових магазинів: оцінюємо потенціал, аналізуємо трафік в ТРЦ, площу і ще багато різних показників. Тому плани по відкриттю нових магазинів є, і ми не виключаємо відкриття окремих магазинів LCW Home.

– Чи продаються товари для дому в інтернет-магазині компанії? Якщо так, то які показники продажів даного сегменту товарів в онлайні?

– Наразі в інтернет-магазині представлені лише основні категорії, такі як жіночий, чоловічий та дитячий одяг, взуття, аксесуари. Це пов’язано з тим, що сайт запрацював лише в листопаді, та знаходиться на доопрацюванні та формуванні асортименту.

В найближчих планах у нас запустити повноцінну рекламу в інтернеті, SEO-просування, зробити фільтри більш зрозумілими.

Та основне – це постійне оновлення асортименту та його розширення, тому в майбутньому очікуємо й LCW Home на сайті. Тим більше, що клієнти часто запитують і на гарячій лінії, і в соціальних мережах, коли вже можна буде купити товари в інтернеті. Чуємо кожного і працюємо над цим.

Читайте також – 

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку