Дмитро Каширін, Kontinent FRC: FMCG-рітейлу пора оцифровуватися
Експерт з 25-річним досвідом роботи в рітейлі про основні етапи розвитку FMCG-рітейлу в Україні, переваги та недоліки формату «магазин біля дому», міні-маркети Ашан, «пілоти» кас самообслуговування і неминучі тенденції ринку. Незважаючи на відсутність десятків об’єктів, рестайлінг і гучний маркетинг, мережа столичних магазинів біля дому Континент від року до року отримує зростання прибутку від 3 до … Читати далі Дмитро Каширін, Kontinent FRC: FMCG-рітейлу пора оцифровуватися
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити