Клуб на $100 млн: 10 правил бізнесу від творців LeBoutique.

Клуб на $100 млн: 10 правил бізнесу від творців LeBoutique.

27.03.2018 07:05
  730
rau

Засновники шопінг-клубу LeBoutique Андрій Дрогобицький і Роман Онищенко про те, як побудувати компанію з річним оборотом в $50 млн.

В рамках проекту «Велика риба» портал mc.today публікує інтерв’ю з провідними представниками українського бізнесу. У цей раз гостями видання стали засновники шопінг-клубу LeBoutique Андрій Дрогобицький і Роман Онищенко. RAU публікує ключові тези підприємців.

Компанія LeBoutique в цифрах

  • Заснована в 2010 році вихідцями з металургійної галузі
  • Річний оборот компанії – більше $ 50 млн
  • В день компанія обслуговує до 10 000 замовлень
  • 80% покупців – жінки
  • У штаті LeBoutique – 370 осіб
  • Засновники оцінюють свій бізнес в $75-100 млн

10 правил ведення бізнесу від творців LeBoutique

  1. Розвивати бізнес за власні гроші. У запуск LeBoutique ми вклали близько мільйона доларів власних коштів. Перші два роки шукали інвесторів, але безрезультатно. З 2012 року бізнес почав приносити прибуток, і ми перейшли до постійного реінвестування, сконцентрувавшись на операційній роботі.
  2. На старті бізнесу все здається простим, але це помилка. Спочатку ми думали, що в запуску онлайн-магазину немає нічого складного: створив сайт, береш товари і розміщуєш. Але найскладніше – забезпечувати щорічне зростання в 1000% перші роки. Цьому ніхто не вчить.
  3. Управління в бізнесі потрібно делегувати. Якщо ви звикли розраховувати тільки на себе, то рано чи пізно кількість процесів накриє вас із головою, і ви не впораєтеся самостійно. Вчіться делегувати.
  4. Звільняти за злодійство й обман потрібно відразу. Якщо співробітник зробив це один раз, швидше за все, це буде не останній випадок.
  5. Не треба боятися суперечок з партнером. У суперечках народжується істина і партнер може дати новий погляд на проблему.
  6. Покупцю байдуже, за якою моделлю ти працюєш: flash-продажу, маркетплейс або щось інше. Клієнт заходить на сайт магазину і його цікавить тільки наявність товару, його ціна, швидкість доставки.
  7. Формат маркетплейса – це інші відносини з постачальниками. Одна справа, коли ти замовляєш товар, розміщуєш його на сайті, збираєш замовлення та відправляєш покупцеві. Інша справа – синхронізувати сайт із запасами на складі постачальника або на своєму складі та стежити за їх безперебійним відвантаженням.
  8. Не можна покладатися на один канал продажів. У LeBoutique після запуску зразу сконцентрувалися на соцмережах і сформували базу покупців в «Однокласниках». Платформа забезпечила магазину перші 10 000 покупців. Згодом 60% наших клієнтів користувалися ящиками від Mail.ru і Яндекс. Заборона на російські соцмережі зіграла поганий жарт. У продажах завжди важливо мати можливість для маневру.
  9. Власний бренд завжди краще, ніж продажі чужої продукції. Модель flash-продажів допомагає виробникам товарів позбудеться залишків колекції. Це означає, що клієнт не завжди отримує повну розмірну сітку товару. Продажі власних брендів нейтралізує залежність від постачальника і приносить більше маржі. Поки власні бренди одягу LeBoutique формують тільки 2% доходу компанії, але вони встигли зібрати велику кількість своїх лояльних покупців.
  10. Якщо левова частка продажів компанії – одяг, то не розраховуйте на чоловічу аудиторію. Часто одяг чоловікам купують жінки. 80% покупців LeBoutique – жінки.

Повна відеоверсія інтерв’ю

Джерело: MC.today

Читайте також –


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  54
Усі новини ринку