Ігор Фомічов, EasyPay: Платіжні рішення, які використовують українські ритейлери в 2024 році (+презентація)

Ігор Фомічов, EasyPay: Платіжні рішення, які використовують українські ритейлери в 2024 році (+презентація)

03.09.2024 09:00
  1744
Валерія Байда

Заступник директора та керівник відділу інтернет-еквайрингу EasyPay Ігор Фомічов на під час свого виступу на RAU Eхро 2024 розповів про платіжні рішення та фічі, які використовує український ритейл та які розроблені компанією EasyPay.

EasyPay – найбільша небанківська фінтех-група в Україні, яка працює з 2007 року. Має 23 000 платіжних терміналів по всій Україні, понад 10 000 мерчантів співпрацюють з EasyPay, а минулого року 11,5 млн українців використовували сервіс на рівні з постійним обслуговуючим банком. Також в 2023 році було проведено транзакцій на 100 млрд грн або понад 120 млн транзакцій, Серед клієнтів відомі великі мережі: АТБ, Novus, Фора, Сільпо, ОККО, Епіцентр та багато інших. З EasyPay співпрацюють майже всі банки в Україні (понад 60) та платіжні системи Mastercard, Visa і Простір.

Які платіжні рішення використовують українські ритейлери в 2024 році

Маючи низькі тарифи, а іноді – й нульові, EasyPay має розвинену інфраструктуру для здійснення платежів: власна платіжна система, власна компанія та IT-платформа, штат розробників та всі необхідні сертифікації, щоб здійснювати карткові платежі. Також кожен мерчант має акаунт менеджера, а call-центр обробляє звернення партнерів та клієнтів у режимі 24/7.

1. Приймання оплати в інфраструктурі EasyPay у терміналах, на сайті та в застосунку. Тож спочатку підписується договір, далі – інтеграція з API EasyPay, приймання платежів через власний сервіс (готівка, платіжні картки, бали Fishka) , щоденне отримання виплат без обмежень за сумою та відстежування в особистому кабінеті.

Також є додаткові можливості для ритейлерів:

Тож, як це працює, на прикладі кейсу покупки пального ОККО. Клієнт на нашому сайті знаходить відповідний сервіс, далі вводить номер мобільного телефону, за яким зареєстрований в системі ОККО, обирає вид пального, яке бажає придбати, вводить кількість літрів, погоджується з умовами надання послуги, сплачує все і може перевірити в особистому кабінеті Fishka та на сайті мобільного застосунку EasyPay (якщо клієнт зареєстрований).

2. Ще одне платіжне рішення – автокаса, яка дозволяє автоматизувати приймання оплати в торговій точці. Іншими словами, це заміна касира на пристрій самообслуговування. 

Один з кейсів втілення – в мережі спортивних клубів Sport Life. Клієнт підходить до КСО, натискає кнопку Sport Life, вводить номер телефону. Після цього здійснюється дзвінок для верифікації, після вибирає перелік послуг, які хоче сплатити та вибирає спосіб оплати – готівка чи картка в смартфоні.

3. Здача торгового виторгу в терміналі. Таким терміналом можна замінити послуги з інкасації і, відповідно, зекономити на цьому. Це рішення актуальне для продуктового ритейлу, хімчисток, зоомагазинів, салонів мобільного зв’язку. 

Як це працює на прикладі мережі супермаркетів Делві: касир ввечері обирає, куди він хоче заплатити, вводить номер магазину та дату, за якою здається готівковий виторг, вносяться кошти і операція закінчена.

4. Self-Service Zone – зони самообслуговування на базі планшета з операційною системою.

5. Інтернет еквайринг – приймання платежів онлайн. Мерчанти можуть використовувати наш сервіс для приймання платежів на веб-сторінках або мобільних додатках.

6. Scan & Go – окремий додаток, за допомогою якого клієнти зможуть самостійно сканувати товари під час шопінгу та оплачувати, не підходячи до каси.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку