Співвласник Glovo: Відкриємо в Україні dark kitchen і dark supermarket в наступному році

Співвласник Glovo: Відкриємо в Україні dark kitchen і dark supermarket в наступному році

05.11.2019 08:10
  675
Ukrainian Retail Association

Співвласник сервісу доставки Glovo про результати першого року роботи в Україні, розмір інвестицій в країну і терміни їх повернення, а також про нові проекти, які можуть з’явитися на українському ринку.

Цей матеріал доступний російською мовою

Сервіс доставки Glovo нещодавно відзначив річницю роботи в Україні. За цей час український ринок став для іспанської компанії одним з найбільш значущих, а отриманий тут досвід тепер буде адаптований в інших країнах. Співзасновник і співвласник компанії – іспанець Саша Мішо – в інтерв’ю The Page розповів про результати роботи, інвестиції та нові проекти, а також про те, коли сервіс запрацює в 30-ти українських містах. Портал RAU публікує ключові тези інтерв’ю бізнесмена.

Про результати першого року роботи в Україні та причини успіху

Я абсолютно задоволений: результати перевищують всі очікування. У цій європейській країні ми розвиваємося швидше за всі інші, а наша компанія працює в 26-ти країнах на чотирьох континентах. Українська команда ідеально запустила проект, хоча це було нелегко. Ми зіткнулися з деякими проблемами. Наприклад, з погодними. Взимку тут йде сніг, а для нас це ключовий фактор з точки зору мобільності в міських умовах. Тому нам довелося адаптуватися. Але в цілому ми дуже оптимістично налаштовані.

Ми вже працюємо в 11 містах, і протягом наступних місяців розширимо територію покриття сервісу в країні.

Я вважаю, що швидке і успішне зростання українського ринку відбувається тому, що у споживачів є попит на те, чим займається компанія Glovo.

А якщо ми зосередимося на наданні якісних послуг, то ринок продовжить розвиватися сам по собі. Його зростання буде вірусним і цілком природним. Якщо ми зможемо гарантувати надання надійних послуг, наприклад, доставку за 30 хвилин, то ми будемо спостерігати високі темпи зростання в найближчі два роки.

Про інвестиції в український підрозділ і терміни повернення вкладень

Ми вклали велику суму в український ринок. На даний момент – понад 2 млн євро. Ця сума не включає в себе доходи партнерів, доходи кур’єрів. І ми будемо збільшувати розмір інвестицій. У нас є куди рости.

Наші найбільші інвестиції спрямовані на команду. На даний момент у нас велика команда в Україні, основна локація – Київ, але також є представництва й в інших містах. На самому початку роботи нашої компанії в будь-якій країні вона не приносить дохід перший рік-два, тому ми інвестуємо в доходи кур’єрів, намагаючись підтримувати їх на належному рівні.

І звичайно ж, ми інвестуємо в просування бренду: маркетинг, співпраця з місцевими ЗМІ. Також є партнерські інвестиції – місцеві магазини та ресторани. В цілому це чотири основні напрямки наших інвестицій.

У кожному новому місті ми намагаємося почати отримувати прибуток після 18 місяців роботи. Плюс-мінус, так як це залежить від географічного розташування та інших умов.

В Україні, за умови того, що будучи присутніми в 11-ти містах, ми плануємо розширити територію покриття до 20-ти, а потім і до 30-ти міст – нам потрібні все більші й більші інвестиції.

Тому прибутковість для нас не є пріоритетом, наш основний фокус зараз на розширенні. Але знову ж таки – у нашій компанії є акціонери, а значить одного разу нам доведеться повертати їм їхні вкладення.

Про запуск нових проектів в світі та Україні

У нас вже є два запущених проекти, але поки що не в Україні. Це той же проект dark kitchen, в рамках якого ми відкриваємо об’єкти в містах, на території яких можуть працювати наші партнери і доставляти свої продукти через нашу платформу. Цей проект дає їм дві переваги: ​​він дозволяє партнерам розподілити свою робочу силу, так як навантаження на кухні в ресторанах і так досить високе. Також він дозволяє їм продавати своє меню в інших районах міста, де їх ресторани ще не відкриті. Цей проект ми зараз розвиваємо на міжнародному рівні.

А другий проект – це dark supermarket. Ми будуємо супермаркети, які закриті для відвідувачів, але доступні через нашу платформу. У них присутній певний асортимент, не всі продукти з супермаркету, а, наприклад, 1000 – 1500 найменувань, які зазвичай потрібні покупцям терміново: молоко, цукор, вода. Ми віримо, що цей проект допоможе нам підвищити рівень послуг, які ми надаємо нашим клієнтам.

Також у нас є проект dark storage, який ми ще не запустили, але він може відкрити перед електронними торговими майданчиками можливості швидкої доставки, якої не потрібно буде чекати більше 24-48 годин.

Завдяки цьому проекту компанії зможуть зберігати свої товари безпосередньо в місті, так як в даний момент більшість компаній зберігають товари на складах, що знаходяться далеко за містом. Але якщо вони будуть зберігати товари на наших складах, ми зможемо доставляти їх клієнтам за 30 хвилин.

Це наші ключові проекти. В Україні ми їх ще не запустили, але впевнені, що в наступному році запустимо. Подивимося, як вони будуть розвиватися. Можливо те, що підійде для міста такого масштабу як Київ, не підійде для інших міст України. Специфіка роботи нашої компанії змінюється від міста до міста. Ми приділяємо багато уваги тому, як наші проекти розвиваються в тому чи іншому місті.

За матеріалами: The Page

Читайте також –

Делікатеси в офіс: чому українські ресторани розвивають власні служби доставки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку