Дмитро Молчанов, Море Пива: 400 магазинів для нас не межа, в 2020-му відкриємо ще 80

Дмитро Молчанов, Море Пива: 400 магазинів для нас не межа, в 2020-му відкриємо ще 80

20.01.2020 08:10
  1141
Виктор Нагорский

Генеральний директор мережі Море Пива про зростання товарообігу в 2019 році, результати роботи магазинів нового формату і програми лояльності, а також подальші плани компанії.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа магазинів Море Пива – безумовний лідер українського ринку пивного рітейлу. У 2018 році компанія представила новий бренд Hop Hey, оголосивши про початок ребрендингу і реформату фірмових торгових точок. У 2019-му рітейлер істотно розширив свою географічну присутність, відкривши перші магазини в Запоріжжі (де вже працюють 20 точок), Миколаєві (вже 5 фірмових магазинів) і Херсоні (3 об’єкти). А на завершення року Море Пива відкрив 400-у торгову точку мережі в Україні. У бліц-інтерв’ю для RAU генеральний директор Море Пива Дмитро Молчанов розповів про те, яких ще результатів вдалося домогтися компанії в минулому році та які плани з розвитку на 2020-й.

– Якими були результати роботи підприємства в 2019 році? Як в процентному співвідношенні зріс товарообіг мережі та скільки нових магазинів відкрили?

– У порівнянні з 2018-м товарообіг мереж Море Пива і Hop Hey зріс на 13%. Всього за минулий рік відкрили 86 торговельних точок, а завершили 2019-й запуском 400-го магазину на вул. Полтавський шлях, 134 в Харкові. Також варто відзначити географічну експансію: за рік ми почали роботу в трьох нових регіонах і тепер представлені в Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській, Київській, Харківській і Херсонській областях.

– Скільки магазинів плануєте відкрити в 2020 році?

– У 2020 році плануємо запустити приблизно 80 торгових об’єктів. В наших планах посилення позицій в Києві, а також в нових для себе регіонах: Запоріжжі, Харкові, Миколаєві та Херсоні. В якості перспективних ми розглядаємо регіони Західної України, однак говорити про конкретні плани розвитку на заході країни поки що зарано.

– У 2018 році компанія почала впроваджувати новий формат магазинів під брендом Hop Hey. Чи задоволені ви результатами цього проекту? Наскільки він фінансово ефективний?

– З точки зору вкладень у відкриття магазинів, старий формат, безумовно, був більш вигідним. Але покупець з кожним днем хоче більшого. Нам треба працювати на випередження і доводити, що ми пропонуємо найкраще. Це як у Керролла в «Алісі в Країні чудес»: «Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а, щоб кудись потрапити, треба бігти вдвічі швидше».

– Чого вдалося досягти за рахунок оновлення та реформату магазинів Море Пива в Hop Hey?

– Завдяки впровадженню нового формату у нас з’явилася можливість розширити асортимент: додати закусок, більше крафтового пива, а також інші алкогольні та безалкогольні напої.

Новий формат зробив нас цікавіше для більш досвідченої аудиторії. Безумовно, крафт і дорогі вина не так затребувані, як масові сорти пива. Але ми даємо можливість вибору.

Це ще й іміджеве рішення, так як неможливо формувати пивну культуру (а це – наша місія), якщо поступово не долучати аудиторію до преміальних сортів, не розширювати її кругозір.

– Які інновації ви впроваджуєте в роботу торгової мережі?

– У минулому році ми запустили мобільний додаток, який є цифровим аналогом картки лояльності, дає доступ до даних особистого кабінету, надає можливість замовляти товари з доставкою або для оплати без черги й самовивозу з магазину.

– Раніше в одному зі своїх інтерв’ю ви говорили, що частка чеків з використанням карт лояльності в мережі Море Пива вже перевищила 90%. А як зростає кількість учасників програми?

– Дуже динамічно. Тільки за 2019 рік приріст кількості учасників програми лояльності Море Пива склав близько 400 000 чоловік.

– На завершення, назвіть пріоритетні для компанії завдання на 2020 рік. На чому плануєте сконцентруватися?

– Як завжди, для нас в пріоритеті – клієнт. Плануємо розвивати і покращувати сервіси, підвищувати якість обслуговування і, відповідно, клієнтського досвіду, удосконалювати асортимент. Можливо, моя відповідь не самий оригінальний, але тут ми не намагаємося винаходити велосипед.

Читайте также –

Дмитро Кримський, GoodWine: В цьому році плануємо оборот в 130 млн євро


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  764
Усі новини ринку