Новим Chief Marketing Officer в компанії Intertop Ukraine став Антон Бокий

Новим Chief Marketing Officer в компанії Intertop Ukraine став Антон Бокий

16.09.2024 01:45
  1687
Дарія Осіїк

Український fashion-ритейл Intertop Ukraine оголосив про призначення Антона Бокого на посаду Chief Marketing Officer. До цього маркетинг очолювала Марія Самплавська.

У компанії Антон Бокий обіймав посаду Head of Group Brand Marketing. Під його управлінням були реалізовані найгучніші омніканальні бренд-проєкти, розвинені масштабні колаборації в Private Brand, запущено новий напрямок — Retail Media, що відкрив додаткові можливості для монетизації та взаємодії з клієнтами. 

«Будь-які зміни – це нові виклики, але вони завжди відкривають перед нами нові можливості. Цим призначенням ми підсилюємо команду маркетингу та зможемо краще відповідати на виклики сучасного fashion ринку. Впевнений, що його досвід та креативний підхід дозволять нам залишатися лідерами та розвивати наших клієнтів», – коментує СЕО Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов.

Ключовими фокусами Антона Бокого на посаді Chief Marketing Officer будуть зміцнення позицій Intertop, як омніканального бренду, розвиток персоналізованого клієнтського досвіду, зокрема й через мобільний застосунок, та посилення партнерських колаборацій. 

Довідка. Intertop Ukraine – це одна з найбільших технологічних fashion-платформ в Україні, під управлінням якої знаходяться 14 роздрібних мереж мульти та монобрендових магазинів. Серед них: Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, EA7, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, магазини італійської косметики Kiko Milano та Intertop Outlet.

Intertop Ukraine – є флагманом українського онлайн-ритейлу, активно розвиваючи власний маркетплейс на базі онлайн-платформи Intertop.ua, та мобільного застосунку. Портфель Intertop Ukraine налічує понад 500 брендів взуття, одягу, аксесуарів і косметики, а також власну торгову марку Braska. Fashion-платформа Intertop також представлена у Казахстані. Intertop Ukraine підтримує українських виробників та культуру колаборацій. Компанія співпрацює з благодійними організаціями, українськими митцями, лідерами думок та провідними медіа. З початку повномасштабного вторгнення, компанія передала понад 25 млн гривень на потреби Збройних Сил України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку