Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half від Suziria

Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half від Suziria

09.05.2025 08:05
  1881
rau

В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Максим Лесняк, засновник агенції Dozen та Олег Мірошниченко, керівник напряму власних брендів Suziria та розповіли, як створили паковання, яке «зайшло» і українським клієнтам, і міжнародним. RAU публікує основні тези.

Про створення нового бренду

Рішення про створення нового бренду Half&Half приймалося влітку 2022 року. Тоді ми спирались на сміливість та віру в майбутнє. Звичайно, був і раціональний бік, Suziria, як компанія, яка поєднує і ритейл, і дистрибуцію, і виробництво, бачила ринковий потенціал.

Одразу визначилися, що бренд буде будуватися як міжнародний, тому потрібно було знайти актуальний тренд і для України, і для іноземних ринків.

Тож зупинилися на тренді – «олюднення» тварин. Це про те, що світи людей і тварин все більше взаємопроникають один в одного. Спочатку цьому посприяла пандемія коронавірусу, а потім і повномасштабне вторгнення в Україні, коли людям потрібно було обирати – вивозити речі чи домашніх улюбленців, і обирали останніх.

Про дизайн паковання

Перша ідея – концепт, побудований на життєвих ситуаціях, добре відомих власникам тварин. Дизайн лого і паковання прямолінійно відображає назву і суть бренду, взаємодію та максимальну тактильність. Це – про душевне єднання двох персоналій.

Другий концепт побудований на ідеї, що домашні улюбленці є дзеркальним відображенням своїх власників – як за зовнішністю, так і за характером.

Третій концепт – про схожість поведінки, настроїв та лайфстайлу. Про відчуття один одного, про єднання і прив’язку один до одного.

Треба було обрати з цих концептів і робили це не швидко. Тож ці ідеї на етапі чернеток ми показали нашим європейським колегам. І тоді власник чеської мережі настільки захопився нашим концептом, що зробив перше передзамовлення. Зараз бренд Half&Half продається в 120 магазинах у Чехії в повному асортименті.

А за перший рік бренд Half&Half зайшов до шести європейських країн.

Висновок такий: іноді дуже корисно залучати потенційних клієнтів на етапі розробки продукту чи бренду. За допомогою Half&Half ми змінили роль від дистрибутора європейських товарів до експортера власних брендів. Наша  ціль – показати глобальному ринку наш продукт.

Про життєві сюжети на пакованні

Коли була обрана ідея, зрозуміли, що маємо нескінчену кількість життєвих сюжетів, які дозволяють побудувати емоційний зв’язок між аудиторією. І ця історія може розвиватися нескінченно: додаватися нові лінійки та SKU.

Також концептуальність була у всьому – від лого до штрих-коду. Це створено для того, щоб споживач ще раз отримав «емоційну плюшку» від взаємодії з продуктом. І з цікавого: аналізуючи чеки з ритейлу, зрозуміли, що клієнти на 12% рідше купують бренд Half&Half з пакетом в чеку. Тобто люди не хочуть ховати паковання в пакет.

І збудувавши платформу у вигляді бренду, ми почали будувати новий завод власного виробництва в Україні з інвестиціями понад $10 млн.  

І наостанок, п’ять корисних тез про дизайн:


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  12