Уроки кризи: як Bayadera Group зберегла колектив і 100% оплату праці

Уроки кризи: як Bayadera Group зберегла колектив і 100% оплату праці

16.07.2020 07:45
  97
rau

HR-директор одного з найбільших виробників і дистриб’юторів алкогольних напоїв в Україні Людмила Савицька про те, як компанія перебудувала робочі процеси, використовуючи сучасні технології комунікації у віддаленому доступі

Цей матеріал доступний російською мовою

HR-директор Bayadera Group Людмила Савицька в своїй колонці на порталі delo.ua розповіла про трансформації роботи компанії під час карантину і управлінні колективом у віддаленому режимі. RAU пропонує ознайомитися з цим досвідом.

Світ змінився назавжди. Стресова ситуація локдауна довела ефективність системності в бізнесі і важливості HR-фахівця для налагодження внутрішніх комунікацій в команді. Карантинні обмеження внесли свої корективи в робочий режим, тому наша компанія, як і багато інших успішних корпорації, швидко перебудувала робочі процеси, використовуючи сучасні технології комунікації у віддаленому доступі.

 

Все, що раніше люди робили в офісі, ми надали можливість робити онлайн. За допомогою Бітрікс, ZOOM, груп Viber люди можуть перебувати на постійному зв’язку зі своїми колегами і керівниками.

Крім того, ми розуміли, що ситуацію посилювала і загальна нестабільність: тривога про власне здоров’я, своїх рідних, а також світова фінансова криза. Головним завданням стало підбадьорити, підтримати і згуртувати наших людей. В цьому немає нічого неможливого!

Для згуртування такого великого колективу компанії – більше 4000 працівників – у нас з’явився план створення успішної програми підтримки – Home office. Як і раніше, пріоритетом для Bayadera Group залишаються люди. HR департамент з сервісної підтримки перейшов в People-менеджмент. People-Service – це новий етап розвитку HR.

Фактично ми поміняли стратегію – підтримуючи людей в цей непростий час, створили поле для пошуку нових можливостей і перспектив, розкриття абсолютно нового потенціалу кожного. Найголовніше, орієнтуючись на цінності People-Service, ми виконуємо свою кризову місію – Bayadera Group повністю зберегла весь колектив компанії і оплату праці на 100%.

Особливим співтовариством, яке надихнуло команду, стало створення Telegram-каналу, де щодня кожен дізнається про новини компанії, новинки, успіхи наших людей і брендів. Наш яскравий і енергійний чат функціонує і зараз, тут ми ділимося розвиваючими заходами і проектами, спортивними online тренуваннями, підготовленими спеціально для наших колег. Також в нашому холдингу постійно діє корпоративне навчання, яке змістилося в онлайн і набуло гібридний характер.

Тепер це суміш з онлайн-сесій, інтерактивів, навчання в LMS-системі, навчальних відео і безлічі майстер-класів. Навчання охоплює всі сфери, необхідні людям для вдосконалення своїх професійних навичок і безперервного розвитку себе як особистості. Нові виклики для сильної компанії завжди відкривають нові можливості.

Карантин став викликом, який ще більше об’єднав усіх. За цей період компанія перейшла на якісно новий рівень, багато в чому, завдяки зарядженого оптимізмом і позитивом колективу. Ми використали цей час для якісної роботи і вдосконалення професійних якостей, що доводять показники роботи і спільні цілі, які досягнуті за цей непростий час.

Джерело: delo.ua

Читайте також –

Виробник та імпортер алкоголю Bayadera Group запускає власний роздріб


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку