Анна Лічман, АТБ: Будь-який бізнес-процес можна налаштувати як репутаційний

Анна Лічман, АТБ: Будь-який бізнес-процес можна налаштувати як репутаційний

21.06.2019 08:10
  1000
rau

В якому стані нині перебуває рітейл в Україні, як компанія повинна працювати над своєю репутацією і чому потрібно впроваджувати на підприємстві системний репутаційний менеджмент.
Цей матеріал доступний російською мовою

Начальник управління корпоративних комунікацій корпорації АТБ Анна Лічман, експерт з корпоративних комунікацій та медіа з 18-річним досвідом розповіла в інтерв’ю Leadership journey про кадровий голод і чим можна зацікавити персонал. RAU вибрала найцікавіше з її розповіді.

Про дефіцит кадрів

Дефіцит кадрів у галузі досить відчутний, особливо серед рядових співробітників. Робочих рук і так небагато, і стає все менше. Люди їдуть не тільки за грошима, адже зарплата в Україні в торгівельній галузі помітно зросла, – їх приваблює інший рівень життя і великі можливості.

Торгові мережі не можуть істотно вплинути на ситуацію – це об’єктивна реальність. Як показують щорічні дослідження корпорації АТБ, для рядового персоналу важливі критерії, за якими він оцінює роботодавця, це: висока зарплата, зручний графік і хороші умови роботи. Крім того, для співробітників важлива стабільність компанії і що найцікавіше – здорові взаємовідносини в колективі.

Про нематеріальні стимули

Конкуренція між роботодавцями за кращі кадри буде тільки посилюватися. Тому важливо розуміти, чим АТБ буде привабливішим за інших підприємств у сфері торгівлі. Компанія не перший рік проводить репутаційний аудит, а також глибоко досліджує лояльність співробітників.

Репутаційні цілі за цією аудиторією формуються на рік – більш довгострокове планування марне, враховуючи турбулентність на ринку праці.

Наприклад, важливо залучати співробітників в ініціативи, пов’язані з корпоративною соціальною відповідальністю (КСВ). У 2017-2018 роках АТБ-маркет спільно зі Всеукраїнським благодійним фондом «АТБ» реалізували проект «Дерево життя», спрямований на цільову підтримку та допомогу дитячим лікувальним установам.

Ірина Посмітюха – завідуюча відділенням гематології Дніпропетровської обласної дитячої клінічної лікарні, та Анна Лічман – директор Всеукраїнського Благодійного фонду «АТБ»

Тільки в минулому році обласним дитячим лікарням семи областей передали медобладнання на 3 млн гривень. Після завершення проекту провели невелике дослідження, яке показало, що співробітникам всіх рівнів було важливо відчути причетність до значимого великого проекту.

Розуміти, що твоя праця – це не тільки зарплата і товарообіг компанії, але і користь для дітей, для лікарень тих міст, де ти живеш і працюєш. Це прекрасний інструмент підтримки репутації бренду.

Про важливість прийняття зрозумілих рішень

Одна з конкурентних переваг АТБ – прозорість прийняття рішень і доступність вищого керівництва. Аналіз даних репутаційних аудитів також показав, що пересічному співробітнику дуже важливо розуміти, чому приймається те чи інше рішення. І що він має можливість звернутися безпосередньо до вищого керівництва з питанням або пропозицією.

У компанії багато років існує гаряча лінія гендиректора. Вона працює для різних цільових груп: для покупців, постачальників і партнерів компанії, а також для співробітників.

Є певні стандарти роботи гарячої лінії. Гендиректор корпорації АТБ дійсно приймає рішення по конфліктним і надзвичайним ситуаціям, пов’язаним зі співробітниками, або за скаргами, що носять системний або нестандартний характер.

Співробітники цінують цю можливість безпосередньо звертатися до вищого керівництва компанії.

Займатися репутацією бренду потрібно як тільки власники і топ-менеджмент прийдуть до розуміння того, що репутація в середньо- і довгостроковій перспективі впливає на всі основні фінансові показники: обсяг продажів, прибуток і капіталізацію.

Джерело Leadership journey

Читайте також –

Борис Марков, АТБ: Виїзд українців за кордон – серйозна загроза для країни


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку