Анна Бондарєва, Епіцентр: Плануємо відкрити 40 Галерей ДЕКО в ТРЦ в найближчі роки

Анна Бондарєва, Епіцентр: Плануємо відкрити 40 Галерей ДЕКО в ТРЦ в найближчі роки

31.07.2020 08:30
  1652
Іван Зайцев

Директор напряму ДЕКО мережі Епіцентр Анна Бондарєва про відкриття магазинів в торгово-розважальних центрах, особливості нового формату торгових точок, конкуренцію в сегменті товарів для дому та подальші плани компанії.

Цей матеріал доступний російською мовою

Один з найбільших рітейлерів України – компанія Епіцентр К – виводить магазини посуду, домашнього текстилю та декору Галереї ДЕКО за межі власних торговельних центрів. Експансія бренду стартувала зі столичних ТРЦ, проте плани рітейлера досить амбітні. У найближчі декілька років компанія планує збільшити кількість Галерей ДЕКО в торговельно-розважальних центрах України до 40 об’єктів. В інтерв’ю RAU директор напряму ДЕКО мережі Епіцентр Анна Бондарєва детально розповіла про новий формат торгових точок, плани його розвитку в торгово-розважальних центрах, ставку на українських виробників та інше.

– Чому вирішили виводити Галереї ДЕКО в самостійну мережу?

– Наразі на вітчизняному ринку саме в такому комплексному форматі в Галерей ДЕКО практично немає конкурентів. У торговельних центрах працюють лише декілька невеликих мульти- та монобрендових магазинів текстилю та посуду. Відділи цієї групи товарів у гіпермаркетах, як правило, також невеликі. Звичайно, є і міжнародні гравці (JYSK та IKEA), але в них «якірним» асортиментом є меблі, а домашній декор представлений більше як допоміжний напрям.

Галереї ДЕКО — це перший український рітейл-проект товарів для дому у форматі 3в1, який об’єднує на великій площі посуд, декор та домашній текстиль. За роки свого існування він трансформувався зі звичайного відділу Епіцентра в самостійний бренд із власним обличчям, асортиментом та цільовою аудиторією.

Враховуючі ринкову ситуацію та власні сили, ми вирішили стати ще ближчими до споживачів. На початку червня відбулося відкриття першої Галереї ДЕКО в оновленому концептуальному форматі в столичному ТРЦ Dream Town 2. Зараз готуємось до відкриття нового магазину в ТРЦ Retroville. Загалом плануємо, що впродовж кількох наступних років Галереї ДЕКО відкриються в 40 торговельних центрах по всій Україні.

– Скільки часу пройшло від ідеї до реалізації цього проекту? З якими складнощами довелося зіткнутися?

– Перші Галереї ДЕКО з’явилися в Епіцентр ще у 2008 році. Ми прискіпливо працювали над асортиментом та презентацією товарів. Над тим, щоби випустити Галереї ДЕКО у «вільне плавання» замислилися приблизно 3–4 роки тому. Але знадобився час, щоби впровадити ідею реконцепції — знайти саме той зовнішній вигляд, у якому нашому формату буде зручно працювати в торговельно-розважальних центрах України поза межами Епіцентру. Ми багато вивчали іноземний досвід, дивились, яке обладнання використовують там. Найцікавіші ідеї адаптували під себе.

– В чому особливості нового формату й дизайну магазина?

– Оскільки наш товар має певні особливості — яскравий, з насиченою кольоровою гамою — стандартне обладнання не задовольняло нових вимог. На допомогу прийшов стиль «лофт» та колір «антрацит». Нове кастомізоване під наші потреби обладнання замовили в Європі й хоча були певні побоювання, що цей стиль виявиться надто індустріальним для оформлення магазину, він відмінно спрацював «на контрасті» — темні стіни та антрацитовий колір торговельного обладнання чудово підкреслює красу і форму товарів для дому, а полиці з вибіленого дерева надають йому теплоту та затишок.

– Розвиватися в ТРЦ плануєте саме в цьому форматі?

– Так, нові Галереї ДЕКО в ТЦ та ТРЦ відкриватимуться саме в такому оновленому концепті. Паралельно розпочата реновація в діючих магазинах Епіцентр — оновлені Галереї ДЕКО вже відкрилися в ТЦ Епіцентр у Києві на проспекті Григоренка та Кільцевій дорозі, у Борисполі, Бучі, Вінниці, Рівному, Тернополі, Житомирі, Харкові, Дніпрі та Львові.

– Хто ваша цільова аудиторія?

– Наша основна цільова аудиторія — це жінки, які для здійснення своїх регулярних покупок частіше відвідують ТРЦ, аніж будь-які інші типи магазинів. Саме в торговельно-розважальних центрах сконцентровані їхні традиційні напрямки шопінгу: одяг, взуття, аксесуари, прикраси тощо. Ми хочемо, щоб у цьому переліку були й товари для дому (посуд, декор, текстиль).

Також останнім часом спостерігаємо цікаву тенденцію — портрет нашого звичного споживача дещо змінюється. Частка чоловічої аудиторії зростає.

Кількість покупців-чоловіків, які цікавляться кулінарією та є фанатами домашнього затишку поступово зростає. Готувати стає модно й цікаво, кухня – це вже не тільки жіноче місце. Усе частіше чоловіки стають ініціаторами придбання товарів для дому, а не лише приходять за ними, супроводжуючи жінок.

У Галереях ДЕКО представлено широкий асортимент продукції імпульсного попиту, за яку споживачі сьогодні готові платити. Останнім часом на ринку товарів для дому формується справжня fashion-індустрія. Українці прагнуть активніше прикрашати свої оселі, оновлювати власні інтер’єри, наповнювати їх необхідним декором і гарними аксесуарами. Усе більше людей хочуть оточувати себе в повсякденному побуті красивими та брендовими речами. Цілком нормальне бажання — випити ранкову каву вдома з витонченої чашечки з кістяного фарфору. Це — про власні потреби та якість життя.

– Як формується асортимент для нових магазинів?

– Сьогодні асортимент Галерей ДЕКО в ТРЦ — це стартова точка. Упродовж кількох місяців подивимось на результати продажів, проаналізуємо, як покупці сприйматимуть товари в різних цінових категоріях, і вже відштовхуючись від цього будемо коригувати асортимент (розширимо або скоротимо окремі пропозиції). А взагалі, процес формування асортименту є постійним і динамічним: змінюються товари, виробники, споживачі й саме життя. Тому ми слідкуємо за модою, тенденціями і виробниками та постійно пропонуємо щось нове.

Що стосується цінової політики в окремо розташованих Галереях ДЕКО та тих, що працюють у мережі Епіцентр, вона буде однаковою.

– У чому проявлятиметься технологічність та клієнтоорієнтованість нових магазинів у ТРЦ?

– Велику увагу приділятимемо сервісу та персональним консультаціям. Серед додаткових послуг — виготовлення штор за індивідуальними замовленнями та доставка товару. Галереї ДЕКО працюватимуть в омніканальному форматі.

На території магазину в прикасовій зоні встановлено онлайн-вітрину, за допомогою якої відвідувач зможе обрати будь-яку позицію з асортименту ДЕКО на epicentrk.ua та одразу ж оформити замовлення.

Також можна буде миттєво перевірити, чи є в наявності товар, який потрібен покупцю (наприклад, якогось певного кольору).

Коли чекати на наступні відкриття Галереї ДЕКО в ТЦ?

– Другий магазин Галерей ДЕКО відкриється вже 1 серпня в Києві в новому ТРЦ Retroville. Ще кілька цікавих проєктів, зокрема, у регіонах, зараз знаходяться в роботі. Загалом по всій Україні працює 60 Галерей ДЕКО.

– За якими критеріями обиратимуться нові ТЦ та ТРЦ для розміщення галерей ДЕКО?

– Насамперед дивимось на торговельні центри в містах-мільйонниках. Але також розглядаємо всі живі та активні ТЦ і ТРЦ у великих містах із площею під оренду від 1 000 кв. м, які розташовуються на значній відстані від Епіцентрів. Для наших нових локацій обиратимемо переважно об’єкти в центральних та спальних районах.

– Як останнім часом змінюється попит на товари для дому?

– Для нашого ринку небажані будь-які потрясіння, адже товари для дому – це своєрідний лакмусовий папірець. Під час збільшення хвилювань у суспільстві продажі в цих категоріях падають. І навпаки, тільки-но люди починають відчувати себе стабільно та впевнено, вони з радістю витрачають гроші на посуд, декор і текстиль.

– Яка прив’язка до материнського бренду «Епіцентр» буде в автономно працюючих Галереях ДЕКО?

– У Галереях ДЕКО, які відкриватимуться в торговельних центрах, будуть збережені всі ключові надбання та підходи материнської компанії Епіцентр, яка створила цей бренд. Насамперед це родинні цінності, адже, Галереї ДЕКО, як і Епіцентр, є українською родинною компанією, що працює та створює для українців певну культуру споживання товарів для облаштування оселі.

У всіх нових Галереях ДЕКО діятиме програма лояльності «Вигода» мережі Епіцентр. Таким чином, наші споживачі зможуть заощаджувати, накопичувати бали та отримувати ексклюзивні товарні пропозиції відразу в обох мережах.

Також бренд продовжуватиме активну співпрацю з українськими виробниками й завдяки поширенню експансії Галерей ДЕКО в ТЦ і ТРЦ посилить їхню присутність у цьому каналі продажів.

Читайте також – 

Від кількох полиць до 80 000 SKU: як Епіцентр розвиває напрямок Garden-центр


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  30
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  71
Усі новини ринку