
ТЦ Great став партнером Асоціації ритейлерів України


Комерційний директор Portmone Андрій Кіктенко поділився інсайтами про зростання платежів частинами, вплив воєнних реалій на поведінку споживачів та інноваційні рішення, що допомагають ритейлерам підвищувати конверсію та забезпечувати безпеку транзакцій. Як Portmone допомагає бізнесу адаптуватися до нових викликів та розвиватися у цифрову еру.
– Розкажіть, будь ласка, про ключові тенденції в розвитку онлайн-платежів в Україні, які ви спостерігаєте останнім часом
– Як одні з провідних гравців ринку, першою чергою ми орієнтуємося на власні показники, що певною мірою відображають загальну ситуацію. До постійних трендів у cashless, розвитку онлайн-платежів і методів е-commerce можна додати зростання попиту на послугу платежів частинами. Наразі все більше мерчантів підключають метод розтермінування відповідно до потреб своїх клієнтів. Таким чином, спостерігаємо наступні результати: за обігом 1Q YoY (дані першого кварталу рік до року) – +238%, за кількістю транзакцій – +208%. Також можна відмітити логічне збільшення кількості операцій з використанням іноземних карток, оскільки багато українців наразі знаходиться за кордоном.
– Чи вплинула війна на поведінку споживачів у сфері онлайн-платежів? Що змінилося?
– Звісно, початок повномасштабного вторгнення негативно вплинув на всі сфери життя, й споживання товарів і послуг не стало виключенням. У перші місяці ми відмітили значне зниження активності платників і бізнесу, а також суттєвий спад об’ємів переказуваних коштів. Втім, зараз ми чітко спостерігаємо новий сталий рівень оплат онлайн з очевидним трендом на зростання. Зокрема збільшення частки онлайн-продажів пов’язане з тим, що певний відсоток населення змінив місце проживання всередині країни, а це вимагає мобільності у розв’язанні фінансових питань.
– Які послуги ви надаєте українським ритейлерам? Які платіжні рішення Portmone можуть бути для них найкориснішими?
– Як надійний провайдер інтернет-еквайрингу, Portmone надає бізнес-партнерам послуги, що передбачають використання всіх доступних методів оплати, до яких звикли їхні клієнти. Найпопулярніші з них — гаманці Apple Pay та Google Pay, зручні й прості для платника і захищені для торговця. Також ми не відмовляємося від класичного PAN, адже він продовжує мати попит.
Як було зазначено вище, однією з тенденцій ритейлу (особливо fashion) є потреба задовольнити свого клієнта й виконати бажання купити тут і зараз. На допомогу приходить можливість здійснення покупок в розтермінування від найбільших за емісією банків України. Для клієнта це зручний, швидкий та впізнаваний сервіс, а для партнера — проста інтеграція, що дозволяє налаштувати додатковий платіжний метод без необхідності прямої співпраці з фінустановами.
Наразі в рамках однієї інтеграції з Portmone мерчант одразу отримує пропозиції від банків ПриватБанк, monobank та Ощадбанк. Невдовзі ми додамо у перелік ще й ПУМБ і продовжуватимемо розширювати цей список.
– Чи може Portmone допомогти ритейлерам підвищити конверсію та зменшити кількість відмов від покупок?
– Беззаперечні переваги Portmone — високий рівень доступності сервісу, якісна підтримка 24/7 і швидкість платежів. Звісно, ці чинники впливають на конверсію та задоволеність клієнтів. Також на цьому шляху ми не припиняємо розвивати наші продукти та рішення, орієнтуючись на ринкові тенденції та запити партнерів.
– Чи можна інтегрувати сервіси Portmone з іншими системами, які використовують ритейлери (CRM, ERP тощо)? Які переваги це надає?
– Так, наш сервіс вже інтегрований з багатьма платформами. Зокрема це WIX, Хорошоп, Weblium, сервіс онлайн-бронювання столиків для закладів HoReCa Reservble тощо.
Основна перевага таких інтеграцій для бізнесу — легкість і швидкість в отриманні платіжного шлюзу без додаткових зусиль та ІТ-робіт, а також розширення можливостей для клієнтів завдяки використанню пропозицій партнерських сервісів.
Час від часу пропонуємо новим мерчантам акційні умови підключення, різноманітні програми лояльності та бонуси у вигляді безоплатного trial-періоду функціоналу інтегрованих із Portmone партнерів. Інформацію про актуальні пропозиції для бізнесу завжди можна дізнатися в нашому блозі.
– Як Portmone гарантує безпеку онлайн-платежів для ритейлерів та їхніх клієнтів?
– Ми чітко розуміємо, що надійний платіжний партнер для бізнесу — це клієнтоорієнтована команда професіоналів, що стежить за інноваціями, впроваджує новітні технології, забезпечує відмовостійкість платіжного сервісу і дотримання стандартів інформаційної безпеки операцій. Щоб наші клієнти завжди були впевнені в захищеності власних коштів і збільшували обсяги продажів, ми вживаємо цілу низку заходів.
Portmone щорічно проходить PCI DSS аудит, що підтверджує виконання заходів безпеки даних карток за 300 критеріями. Стабільна робота серверів і доступність сервісів на рівні 99,97% є гарантією того, що платіж буде оброблений навіть у момент пікового навантаження. Співпраця з перевіреними банками-еквайрами дає можливість здійснювати транзакції та приймати платежі без зайвих складнощів. Технічні проблеми, що можуть виникати, жодним чином не впливають на мерчанта і платника.
– Чи є у вас інструменти для аналізу даних про онлайн-платежі, що допомагають бізнесу оптимізувати продажі?
– Усі вхідні транзакції та статистика доступні в особистому кабінеті 24/7. Наші партнери мають змогу в будь-який час переглянути історію платежів за певний період, проаналізувати основні показники та експортувати необхідні звіти. До речі, функції кабінету дозволяють приймати оплати через створення багаторазових платіжних посилань, QR-кодів, а також за допомогою виставлення одноразових рахунків без будь-яких інтеграцій.
– Чи співпрацює Portmone з іншими компаніями, щоб надавати ритейлерам комплексні рішення?
– Великий бізнес зазвичай власноруч здійснює всі необхідні інтеграції для своїх проєктів. Тож ключова потреба, з якою звертаються такі компанії до нас, — безпека і безперебійність платежів, які ми успішно забезпечуємо, враховуючи особливості та технічні вимоги кожного мерчанта. Одна зі значних переваг співпраці з Portmone — надання клієнтам вибору найзручнішого способу оплати та можливість перенаправлення платежу на інший шлюз у разі невдалої транзакції.
Корисним рішенням для малого, середнього бізнесу та нових комерційних проєктів є інтеграція з ПРРО Checkbox, що дозволяє приймати та відразу фіскалізувати онлайн-платежі. Віртуальний реєстратор відповідає нормам чинного законодавства і швидко адаптується до змін у разі запровадження нових правил. Крім того, наразі ми співпрацюємо з компанією Систем Груп у напрямі інтеграції платіжного сервісу в касове програмне забезпечення.
– Які поради ви можете дати ритейлерам щодо вибору та інтеграції платіжних рішень?
– Починаючи співпрацю з мерчантом, ми завжди ретельно вивчаємо потреби його бізнесу, допомагаємо в пошуку комплексного рішення і супроводжуємо всі ланки інтеграції. На кожному етапі партнерам Portmone допомагають фахівці з продажів, працівники контакт-центру, проєктного офісу, B2B-підтримки, інтеграційні менеджери, ІТ-спеціалісти та Key Account Managers. Звернувшись по допомогу до професіоналів, ви отримаєте відповіді на всі запитання щодо технічних процесів налаштування платіжного шлюзу. Зв’язатися зі службою підтримки можна 24/7 за номером +380 (44) 200–09–22, написавши на email b2bsupport@portmone.me або у чат-бот, який ви знайдете на нашому сайті.
– Які плани у Portmone щодо розвитку послуг для ритейлерів в Україні? Які нові технології та інновації впроваджуватимете в найближчому майбутньому?
– Наразі маємо на меті розвивати напрям купівлі товарів з можливістю платити частинами, про який я вже згадував на початку розмови. Це допоможе бізнесу у сфері e-commerce залучати більше нових клієнтів. У найближчих планах — підключення сервісу до Tap to Phone від Visa. Технологія дозволяє приймати платежі карткою чи смартфоном за допомогою лише мобільного гаджета в застосунку мерчанта.
Окремо хотілося б розповісти про наш новий продукт, який вже з’явився на ринку. Це SmartCity — розумне місто у смартфоні. Зручний та гнучкий digital-інструмент об’єднав у собі всі важливі сервіси для містян та в першу чергу, звісно ж, цікавий представникам місцевої влади громад. Однак, цей продукт має великий потенціал і для бізнесу, що хоче залучати користувачів додатка до покупок та користування послугами, розширюючи власну клієнтську базу. У Чернівцях продукт вже запроваджується, ще кілька міст зацікавилися розробкою, тож наразі ведемо з ними активні перемовини.
Загалом, як і завжди, ми продовжуємо стежити за трендами, постійно вивчаємо потреби ринку, вдосконалюємо власні продукти та пропонуємо сучасні платіжні методи для бізнесу, що допомагають компаніям вийти на новий рівень.