Андрій Сук, Meest: Міфи і реальність про зручність поштоматів
Керівник підрозділу “Meest поштомати” пояснює, чому перші спроби просування цієї послуги виявилися невдалими, що впливає на зручність користування сервісом і які перспективи безконтактних відправлень і доставки.
Цей матеріал доступний російською мовою
Андрій Сук, керівник Meest поштомати в своїй колонці для Sostav.ua розвіяв два основних міфи, пов’язаних з послугою безконтактної доставки товарів. RAU пропонує ознайомитися з основними аргументами.
Міф №1. Поштомати не потрібні споживачам
Це неправда. Через нерозуміння як саме просувати послугу безконтактної доставки і її переваги, перші спроби представити поштомати в Україні як інноваційний логістичний інструмент дійсно зазнали невдачі. Але ситуація почала змінюватися, коли в 2018 році в компанії Meest вирішили почати вибудовувати свою мережу поштоматів.
Пристрої розмістили в найзручніших для споживачів місцях: на заправках, в аптеках, магазинах, спортклубах, бізнес-центрах і так далі. Такий підхід призвів до успіху: тепер у Meest більше 1500 поштоматів, розташованих по всій країні. Це найбільша мережа в Україні.
Вже видно, як змінюється ситуація: щомісяця кількість людей, які користуються послугою відправлення посилок, зростає на 15-20%.
Міф №2. Поштомати — це незручно
Споживачі звикли до обслуговування персоналом. В супермаркетах нам допомагають касири, в транспорті – контролери. Те ж саме стосується і поштової сфери – клієнтам психологічно легше прийти у відділення і передати посилку співробітнику.
Однак світ не стоїть на місці і все більше звичних процесів автоматизуються. Україна не виняток: супермаркети встановлюють каси самообслуговування, в тролейбусах і трамваях оплата відбувається через спеціальні термінали. Розібравшись один раз, клієнт може оцінити зручність процесу оплати і потім користуватися новим сервісом постійно. Так само і з поштоматами. Це новий еволюційний крок у розвитку логістичного сервісу, це точно технологія майбутнього. У більшості споживачів є смартфони, вони звикли користуватися мобільними додатками.
Створити відправлення, відсканувати QR-код з терміналу, вкласти посилку і закрити дверцята – в перший раз людина витратить на це п’ять хвилин, а потім процедура займатиме не більше 60 секунд.
Що стосується поштоматів Meest, то компанія недавно презентувала інноваційну послугу швидкої доставки за п’ять годин по Києву. Тепер відправляти важливі посилки і документи в столиці стало простіше.
Також до кінця січня 2021 року користувачі Meest можуть отримати посилку з інтернет-магазину в поштомат, а також відправити посилку з одного пристрою на інший (включаючи швидку доставку) абсолютно безкоштовно. Адже головна мета на даному етапі – показати користувачам зручність використання автоматичними терміналами.
Читайте також –
Ілона Коваль, Meest Group: У чому небезпека проекту закону «Про поштовий зв’язок»