Андрій Пріплавко, Gorodok Gallery: Підсумок 2018-го – зростання відвідуваності на 70%

Андрій Пріплавко, Gorodok Gallery: Підсумок 2018-го – зростання відвідуваності на 70%

04.02.2019 08:15
  466
Дарья Златьева

Результати роботи торгового центру в минулому році, підсумки проведеної реконцепції й оновлення, цифри та пріоритети розвитку на 2019-й.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Андрій Пріплавко, керуючий ТЦ Gorodok Gallery, розповів про те, яких результатів вдалося досягти після завершення реконцепції, які масштабні зміни цьому сприяли, як змінився пул орендарів в різних сегментах і політика комунікацій торгового центру.

– Розкажіть про те, яких результатів вдалося досягти команді ТЦ Gorodok Gallery в минулому році?

– 2018 рік став одним з найбільш значущих в історії ТЦ. Ми провели реконструкцію торгового центру, залучили нових орендарів, продовжили ребрендинг, визначили нове позиціонування і, як доводять відгуки наших відвідувачів, дійсно стали краще. Торговий центр став зручніше, комфортніше. Вакантність на кінець 2018 року склала близько 2%, в 2019-му плануємо цей показник скоротити до нуля. Трафік також має позитивну динаміку: за рік відвідуваність зросла на 70%.

– Які кардинальні зміни відбулися в пулі орендарів ТЦ?

– У минулому році у нас було дуже багато відкрито магазинів. Це пов’язано в першу чергу з реконструкцією, а також зі зміною позиціонування торгового центру. Ми сформували найбільший в Києві хаб магазинів техніки та електроніки. У центрі представлені всі основні оператори даного напрямку. Майже всі магазини техніки зайшли до нас у нових форматах. Деякі, наприклад, Bosch, Siemens, Delonghi, Kenwood, Braun відкрили свої перші офлайн-точки продажів.

Нам вдалося зібрати в одному торговому центрі найбільшу кількість операторів техніки та електроніки. Тепер нашому відвідувачеві не потрібно їздити по всьому місту в пошуках необхідного товару, він знає – за технікою тільки в ТЦ Gorodok Gallery.

У 2018 року до нас повернулися Brocard і Будинок іграшок, почав роботу Паспортний сервіс і унікальний проект Аеропорт Тревел Хаб – туристична агенція зі снек-баром і безліччю додаткових послуг.

– Чи експериментували орендарі з форматами?

– Так, безсумнівно. І ми охоче їх підтримували, адже нове завжди цікаво відвідувачам. Магазин Алло відкрився восени минулого року в форматі Алло Мах на площі 630 кв. м. Таких великих за площею точок продажу у в мережі більше немає. Найбільший магазин Києва в ТЦ Gorodok Gallery запустив і Цитрус – 1900 кв. м.

Змінився також магазин Comfy, тепер компанія його позиціонує, як флагманський, в новому форматі працює Фокстрот, в Ельдорадо провели реконструкцію.

На особливу увагу заслуговує хобі-маркет Akvarel, що також з’явився в цьому році: дуже оригінальний дизайн магазина, широкий асортимент товарів, починаючи з канцелярії, закінчуючи продукцією для професійних художників.

– Що є найбільш важливим в торговому центрі для його відвідувачів?

– Розважальна зона, tenant-mix, фуд-корт, маркетингові акції – безперечні «магніти» для відвідувачів, і ми активно працюємо над їх розвитком. Однак, в сучасному світі найбільше цінується час, тому основний упор ми робимо на створення практичного торгового центру, де кожен відвідувач зможе на одному майданчику закрити всі свої потреби. У ТЦ Gorodok Gallery чітко сегментовані напрямки. Це техніка та електроніка, ювелірний квартал, одяг і взуття для всієї родини, гіпермаркет Fozzy, комплекс послуг і сервісів. Синергію цих складових ми вважаємо основним нашим «магнітом».

– На які показники орієнтувалися, коли оцінювали результати реконцепції?

– В першу чергу ми орієнтувалися на думку відвідувачів, адже вони самі справедливі судді. Позитивні відгуки отримуємо щодня. Відвідувачам подобається широкий вибір товарів, особливо категорії техніки й електроніки, сучасний дизайн, широкі галереї, не припиняють робити селфі на фоні LED-сходів – єдиних в Україні. Також важливою залишається відвідуваність торгового центру, обороти продажів орендарів, вакантність. Результати по всіх параметрах виправдали очікування, але ми не зупиняємося та продовжуємо роботу над поліпшеннями.

Як змінилися після реконцепції фудкорт і розважальна зона?

Зміни були кардинальними. У 2018 році ми відкрили новий фудкорт в новому стильному дизайні на другому поверсі. Тепер крім Пузатої хати та Carbonella, у нас працюють Крила, Василеві пироги, Суші Майстер. Ми намагалися задовольнити побажання відвідувачів, представивши різні напрямки кулінарії. На фудкорті у нас працює безкоштовний wifi, тому це відмінне місце не тільки для того, щоб пообідати, але й для ділових зустрічей, презентацій тощо.

Як я згадував раніше, ми постійно відстежуємо відгуки та намагаємося прислухатися до побажань відвідувачів. Було багато прохань відкрити в торговому центрі розважальну складову для дітей. І ми це зробили. Уже кілька місяців на другому поверсі біля фуд-корту працює дитячий розважальний комплекс «Мурашник». В цьому році плануємо додати до розваг комплексу різні майстер-класи для дітей різного віку.

– Які основні маркетингові активності проводив ТЦ Gorodok Gallery в цьому році?

– Рік був дуже насичений. Ми провели стандартні для торгових центрів заходи (на честь календарних свят) та івенти, які вже стали нашою «візитною» карткою: дитячі шахові турніри, чемпіонати України зі слалому, виставки японських автомобілів і танцювальні баттли.

Найбільш грандіозним заходом 2018 року стало наше відкриття у новому форматі: 15 грудня провели масштабне свято, де здивували відвідувачів незвичайними атракціонами, безліччю конкурсів, майстер-класів і, звичайно ж, розіграшем головних призів – путівок на відпочинок. Відвідуваність торгового центру після відкриття збільшилася на 10%.

Якщо говорити про найуспішніші, то одним з найбільш показовим заходом 2018 року стала Чорна п’ятниця. Самі орендарі, особливо це стосується магазинів техніки та електроніки, поділилися інформацією, що саме в нас у них були найкращі продажі в ті вихідні.

Крім проведення заходів варто відзначити дуже важливу подію – ми активно вийшли в онлайн. Нагадаю, що в 2017 році ми змінили сайт, а в 2018-му зайнялися просуванням в інтернеті, в тому числі й в соціальних мережах. Головна мета даного проекту – підтримка постійного контакту з відвідувачами, донесення важливих новин і акцій торгового центру. Ми намагаємося давати користувачам корисний і цікавий контент. Також соціальні мережі – чудовий інструмент для підвищення впізнаваності бренду.

Маркетинговий календар на 2019 рік уже сформований за основними напрямками. Що стосується знакових заходів, то поки збережемо інтригу, стежте за нашими новинами, і тоді точно жодна акція не омине вашої уваги.

– Які канали комунікації з відвідувачами найбільш успішні?

– Не можна виділити один або кілька каналів комунікації. У своїх рекламних кампаніях ми завжди використовуємо комплексний підхід, щоб охопити максимальну кількість цільової аудиторії. Синергія офлайн- і онлайн-інструментів завжди дає хороший результат.

– Які плани, цілі та завдання на майбутній рік? Що будете змінювати й оновлювати?

– Майбутній рік плануємо провести ще активніше попереднього. Ми не зупиняємося та продовжуємо змінюватися на благо наших відвідувачів. Основний проект 2019 року: реалізація проекту UFG (Ukrainian Fashion Gallery) – унікальний проект для українського fashion-ринку, який об’єднує в одній локації бутики провідних українських дизайнерів і виробників в рамках ТЦ Gorodok Gallery. Проект розрахований на вимогливого покупця, який цінує свій час і готовий гідно оцінити якість, асортимент і рівень обслуговування. Ми вже активно ведемо переговори з потенційними орендарями.

Також плануємо продовжувати розвивати напрямок техніки і електроніки, ми завжди відкриті до діалогу з орендарями в даній категорії товарів.

– Як ви оцінюєте ситуацію з рітейлом і торговельною нерухомістю Києва на даний момент? Яке конкурентне середовище Gorodok Gallery і який потенціал?

– Можу сміливо заявити, що конкурентів по районній локації у ТЦ Gorodok Gallery немає. Ми не змагаємося з найближчими торговими центрами, тому що диференціювалися. У нас немає магазинів так званого мас-маркету. У ТЦ Gorodok Gallery краща та найбільша в Києві пропозиція по техніці й електроніці, гарний сучасний ювелірний квартал, де зібрано понад 50 брендів. У 2018 році було відкрито Pochayna Event Hall – сучасний майданчик для проведення заходів. Зараз ми працюємо над поліпшенням пропозиції по fashion, формуємо UFG – інноваційну платформу, що забезпечує ефективне спілкування споживачів зі світом української моди.

Читайте також –

15 років трасформації: детальний огляд ТЦ Gorodok Gallery


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку