Ростислав Кісіль, президент Meest: У 2021 році у планах – розширення географії постачання послуг до 61-ї країни світу
П’ять запитань до президента групи Meest Ростислава Кісіля: про теперешнє та майбутнє логістичного ринку, складнощі роботи в українських реаліях під час пандемії, конкуренцію та унікальні пропозиції на ринку.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Президент міжнародної групи компаній Meеst Ростислав Кісіль дав велике інтерв’ю 5-му каналу, і розповів про стан речей на логістичному ринку України. RAU вибрала найцікавіше з розповіді експерта.
Про трансформацію у сфері логістики:
Під час пандемії об’єм e-commerce зріс приблизно на 50%. Через велику кількість замовлень такі гіганти як Amazon та AliExpress у рази збільшили об‘єми продажів, попит відобразився величезним навантаженням на роботу поштово-логістичних компаній. Збільшення власних потужностей — головний виклик для таких служб сьогодні. У 2021 році у планах Meest — розширення географії постачання послуг на міжнародному ринку до 61-ї країни світу, а також тісно співпраця з e-commerce та інтернет-майданчиками.
Про складності роботи в Україні:
Постійні спроби монополізації українського поштово-логістичного ринку «Укрпоштою» гальмують його розвиток. На сьогодні в комітетах Верховної Ради знов просувають небезпечний закон «Про поштовий зв’язок», який не в інтересах людей. Звісно, Україна має прийняти закон про поштовий зв’язок, проте він має бути прийнятий на основі європейського законодавства та права. Наша влада повинна допомагати розвитку бізнесу, а не створювати перепони для нього.
Прийняття цього законопроєкту та монополізація міжнародних поштових відправлень «Укрпоштою» призведе до того, що споживачі будуть обмежені у виборі оператора, а Укрпошта може диктувати власні ціни та умови. Це повний абсурд.
Про здорову конкуренцію на ринку поштових послуг:
Конкуренція – стимул прогресу. Майже у всіх країнах Європи Meest конкурує з місцевими поштово-логістичними компаніями. Які у нас є конкурентні переваги? Краща мобільність у прийнятті рішень і вищий рівень діджиталізації, бо майбутнє – саме за інтернет-послугами. Чим краще компанія адаптується до клієнта, тим клієнту простіше і легше з нею працювати, тому багато хто обирає Meest. Україна відстає від європейського сегмента, але поступово також долучається до новітніх технологій. Особисто в наших планах реалізувати в Україні технології кращих європейських компаній, які працюють в електронній комерції. Ми ретельно вивчили їхній досвід і можемо застосувати його тут.
Про унікальні пропозиції на ринку:
Зараз ми дуже активно розвиваємо проєкт поштоматів в Україні, сьогодні Meest має найбільшу мережу — 1500 пристроїв, через них можна не тільки отримувати, а й надсилати посилки. Інші способи відправлення та доставлення посилок, над якими Meest активно працює зараз — відкриття аутсорс-відділень та пунктів прийому та відправки посилок у популярних торговельних мережах.
Про відповідальність великого бізнесу:
Ми повинні думати не тільки про сьогоднішній день. Ми повинні залишити своїм дітям умови не гірші – а, бажано й кращі – ніж ті, в яких ми живемо. Наша компанія отримала грант на екологічну доставку. Ми зобов’язалися зменшити викиди в атмосферу. Наприклад, раніше використовували плівку, якою обмотують палети – на це уходило багато матеріалу, який ми потім викидали та утилізували. А плівка дуже важко утилізується. Картонні коробки для відправлень теж доводилось викидати. Отриманні кошти допоможуть нам зробити багаторазові клітки для перевезення вантажів.
Ще один наш важливий крок на шляху до екологічності: підписання угоди з компаніями, які випускають екологічні пристрої для офісів, бізнесу, складів. Зараз ми доставляємо їхню продукцію до українських підприємств за собівартістю.
Більше в інтерв’ю на 5.ua
Читайте також –
Марта Янків, Meest: Онлайн-шопінг вже нічим не поступається традиційному