10 питань керівництву ТРЦ Мегамолл про реконцепцію, споживачів і майбутнє рітейлу

10 питань керівництву ТРЦ Мегамолл про реконцепцію, споживачів і майбутнє рітейлу

14.02.2018 08:15
  999
Микола Маранчак

Про результати роботи після реконцепції, фуд-корт і розважальну зону ТРЦ Мегамолл, а також ключові цілі на 2018 рік.

У жовтні цього року найбільшому ТРЦ Вінниці виповнюється десять років. З тих пір багато чого змінилося, а в 2016 році була проведена масштабна реконцепція центру. Наскільки змінилася поведінка споживачів за останні роки, яких результатів вдалося досягти після реконцепції і яких революційних відкриттів варто чекати в 2018-му, RAU розказали керівник ТРЦ Мегамолл Андрій Андрєєв та PR-директор ТРЦ Анастасія Тарасюк.

– Як змінилася поведінка споживачів за останні роки?

– Сучасний покупець стає вимогливішим, він воліє отримувати якісно новий споживчий досвід. Він бажає не тільки робити покупки, але і цікаво проводити час.

Також доводиться конкурувати з онлайн-рітейлом, так як проникнення інтернету зростає з року в рік, змінюється поведінка споживачів і їх ставлення до покупок онлайн.

Тому сучасний торговий комплекс повинен надавати максимум вибору і комфорту своїм відвідувачам, доносити до нього інформацію в зручному для сприйняття вигляді.

Яких результатів досягли у 2017-му?

– Торік завершили зміну концепції, яка почалася в другому півріччі 2016-го. Завдяки їй Мегамолл закріпив лідерські позиції у Вінниці і в регіоні, збільшив конкурентоспроможність і поліпшив економічні показники. Відвідуваність у порівнянні з 2016 роком зросла на 7,2% і становить у середньому близько 630 000 відвідувачів в місяць. Товарообіг орендарів, доступних для аналізу, виріс на 21%.

– Наскільки змінилася вакантність?

– Поки вакантність становить 3%. Цей відсоток визначається багато в чому за рахунок як внутрішньої ротації орендарів, так і заміни no-name операторів на мережевих орендарів, які на даний момент проводять ремонтні роботи і готуються до відкриття. Серед них Designed for fitness, Triumph, Esotiq, STAFF, Giulia, ТехноЕж та інші.

– Що ще вдалося домогтися в результаті реконцепції?

– Після збільшення зони магазинів для дітей та товарів для дому вдалося залучити відвідувачів з дітьми.

Відкриття магазинів популярних брендів в нових форматах збільшило трафік і товарообіг орендарів.

З новими форматами відкрилися в цьому році COMFY, Ельдорадо, Будинок Іграшок, АЛЛО, Люксоптика. Завдяки тому, що в ТРЦ Мегамолл працюють унікальні для міста та регіону бренди також вдається залучити нових клієнтів. Серед таких магазинів Спортмастер, Антошка, Chicco, Tally Weijl, Sassofono, Jasmine, КЮЗ та інші.

– Зараз спостерігається активний розвиток категорії made in Ukraine. Представлені у вас такі товари і чи є до них інтерес?

– У Мегамолл присутні понад десять магазинів українських виробників. У листопаді 2017 року відкрився магазин Jasmine. Працює шоу-рум українських дизайнерів My look.ua. Формулювання «попит народжує пропозицію» актуальне і в зворотному напрямку: «гідна пропозиція породжує хороший попит». Дана категорія магазинів популярна у відвідувачів.

– Хто зараз представлений у розважальній зоні ТРЦ? За яким принципом обираєте операторів?

– В осінньо-зимовий період, як і раніше, функціонує «Льодова Арена», площею 1750 кв. м. Вона приваблює не лише вінничан, але і жителів регіону. Тут проводяться змагання з фігурного катання, льодові шоу, на які шкільні та студентські групи приїжджають з усієї Вінницької області. У весняно-літній період «Льодова Арена» трансформується в роллердром – також популярний майданчик для проведення спортивних змагань, чемпіонатів України, області та міста, концертів та фестивалів. Розважальна зона представлена також боулінгом, більярдом, караоке-клубом, залом для пінг-понгу. Всі вони є власністю ТРЦ Мегамолл, а також найбільшою зоною розваг в місті і регіоні.

– Наскільки фуд-корт в ТРЦ можна вважати генератором трафіку, якими операторами він представлений?

– На фуд-корті працюють кафе з європейською та східною кухнею, а також ігрове кафе з дитячим меню Мегамоша, піцерія Pinocchio і кілька кав’ярень. У кожного з закладів є своя стабільна аудиторія.

Однозначно, існує ефект синергії, наявність різноманітного фуд-корту – великий плюс для ТРЦ.

– На що спрямована маркетингова стратегія Мегамолл?

– На зростання конверсії для зростання товарообігу орендарів, взаємодію з орендарями, спільний маркетинг і PR, просування товарів і послуг орендарів. Event-маркетинг орієнтований на максимальне залучення орендарів і стимулювання купівельної активності відвідувачів.

– Чи приділяєте увагу просуванню ТРЦ в онлайні?

– Інтернет, соціальні мережі – по суті, самий затребуване джерело інформації, без якого не уявляють своє життя більшість вінничан. Ми активно працюємо в соціальних мережах в двох напрямках: зростання кількості підписників і зростання охоплення публікацій. Мабуть, охопленням приділяємо зараз навіть більше уваги в силу появи нових алгоритмів Facebook. Ми значно випереджаємо всі торгові центри в місті і регіоні за ступенем ефективності комунікації з споживачем в інтернеті.

– Яка головна мета стоїть перед ТРЦ в цьому році?

– У глобальному розумінні наша мета – бути і залишатися кращим торгово-розважальним центром у Вінниці та регіоні. Для її досягнення проводиться багато технічних робіт, які впливають на комфорт відвідувачів ТРЦ. Запущений додатковий ліфт, відкритий ще один туалет біля галереї товарів для дітей. Розчищені вхідні групи, проведено реконцепт острівних конструкцій. Практично готовий новий проект навігації, реалізувати який ми плануємо в поточному році.

Наша мега-мета – відкриття універмагу одягу та кінотеатру. Зараз ведемо переговори з операторами і дуже сподіваємося, що в 2018 році ми зможемо порадувати вінничан та гостей нашого міста своїми новими досягненнями.

Читайте також

Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: На паузи у нас немає часу (+фотоогляд ТРЦ)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку