В Україні найбільше зростання онлайн-торгівлі серед країн Східної Європи

В Україні найбільше зростання онлайн-торгівлі серед країн Східної Європи

28.10.2020 12:30
  291
rau

В умовах карантинних обмежень продуктовий e-commerce в Україні зріс більш ніж вдвічі у порівнянні з показниками минулого року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише портал Investory News з посиланням на дослідження лондонської компанії Euromonitor International, частка онлайн-торгівлі у Східній Європі цьогоріч зросла до 10% від загального обсягу роздрібних продажів. При цьому найбільше зростання e-commerce зафіксовано в Україні, приблизно на 45%, — до 8% від загального обсягу роздрібного товарообігу.

Згідно з даними дослідження, продуктовий e-commerce в Україні у 2020 році зріс на 107% у порівнянні з торішніми показниками. Це обумовлено карантинними обмеженнями, які сприяли співпраці продуктових рітейлерів із сервісами доставки.

Найбільш затребуваними послугами сервісів доставки стали безкоштовна доставка, її відстеження і можливість безкоштовного повернення — за ці пункти проголосувало більш ніж половина опитаних компанією респондентів.

Згідно з прогнозом, в Україні частка e-commerce в загальній структурі продажів продовжить рости в найближчі п’ять років і у 2025 році складе близько 11%.

Україна також продемонструвала найвищий у Східній Європі показник приросту в офлайн-рітейлі — близько 5%. При цьому продуктові рітейлери фіксували зміну поведінки покупців під час карантину, які стали частіше здійснювати покупки в невеликих магазинчиках.

«Серед трендів в продуктовому рітейлі особливо виділяється перехід до невеликих форматів. По всій Східній Європі невеликі продуктові точки показують кращі результати в поточному році й, згідно з прогнозом, будуть їх демонструвати й надалі», — розповіла консультант Euromonitor International Марія Милашевич.

Вона також додала, що при цьому частка гіпермаркетів знизилася на 2,5% в цьому році, до того ж вони скорочують площі або трансформуються в супермаркети.

Близько 55% опитаних компанією респондентів вважають, що пандемія коронавірусу назавжди змінила підхід покупців до шопінгу, а e-commerce продовжить зростання. Одночасно близько 25% очікують повернення до колишніх умов в середньостроковій перспективі.

Джерело: Investory News

Читайте також – 

Карантин як драйвер росту: що відбувається з ринком e-commerce в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку