В Україні найбільше зростання онлайн-торгівлі серед країн Східної Європи

В Україні найбільше зростання онлайн-торгівлі серед країн Східної Європи

28.10.2020 12:30
  655
rau

В умовах карантинних обмежень продуктовий e-commerce в Україні зріс більш ніж вдвічі у порівнянні з показниками минулого року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише портал Investory News з посиланням на дослідження лондонської компанії Euromonitor International, частка онлайн-торгівлі у Східній Європі цьогоріч зросла до 10% від загального обсягу роздрібних продажів. При цьому найбільше зростання e-commerce зафіксовано в Україні, приблизно на 45%, — до 8% від загального обсягу роздрібного товарообігу.

Згідно з даними дослідження, продуктовий e-commerce в Україні у 2020 році зріс на 107% у порівнянні з торішніми показниками. Це обумовлено карантинними обмеженнями, які сприяли співпраці продуктових рітейлерів із сервісами доставки.

Найбільш затребуваними послугами сервісів доставки стали безкоштовна доставка, її відстеження і можливість безкоштовного повернення — за ці пункти проголосувало більш ніж половина опитаних компанією респондентів.

Згідно з прогнозом, в Україні частка e-commerce в загальній структурі продажів продовжить рости в найближчі п’ять років і у 2025 році складе близько 11%.

Україна також продемонструвала найвищий у Східній Європі показник приросту в офлайн-рітейлі — близько 5%. При цьому продуктові рітейлери фіксували зміну поведінки покупців під час карантину, які стали частіше здійснювати покупки в невеликих магазинчиках.

«Серед трендів в продуктовому рітейлі особливо виділяється перехід до невеликих форматів. По всій Східній Європі невеликі продуктові точки показують кращі результати в поточному році й, згідно з прогнозом, будуть їх демонструвати й надалі», — розповіла консультант Euromonitor International Марія Милашевич.

Вона також додала, що при цьому частка гіпермаркетів знизилася на 2,5% в цьому році, до того ж вони скорочують площі або трансформуються в супермаркети.

Близько 55% опитаних компанією респондентів вважають, що пандемія коронавірусу назавжди змінила підхід покупців до шопінгу, а e-commerce продовжить зростання. Одночасно близько 25% очікують повернення до колишніх умов в середньостроковій перспективі.

Джерело: Investory News

Читайте також – 

Карантин як драйвер росту: що відбувається з ринком e-commerce в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  49
Усі новини ринку