Мережа магазинів гаджетів і аксесуарів ЖЖУК провела ребрендинг на Жук і оновила айдентику

Мережа магазинів гаджетів і аксесуарів ЖЖУК провела ребрендинг на Жук і оновила айдентику

25.11.2021 07:45
  1566
Микола Маранчак

Львівський рітейлер гаджетів ЖЖУК, який налічує понад 650 торгових точок в Україні в 23-х областях України та кількох містах у Польщі, до 10-річчя мережі провів ребрендинг.

Цей текст доступний також російською мовою

Перший магазин в оновленому форматі під вивіскою “Жук” розпочав роботу в Хмельницькому на вул. Проскурівська, 18. Площа пілотного об’єкта склала 60 кв. м.

“Спочатку ЖЖУК позиціонувався, як магазин гаджетів. Після ребрендингу він стає точкою видачі з шоу-румом. Справа в тому, що інтернет-магазин мережі має значно ширший асортимент і на одних гаджетах не зупиняється, тому вирішили доносити покупцям, що Жук – це інтернет-маркет з точкою видачі в ньому”, – розповіла Юлія Дзюба, засновниця рітейл-ательє Dzyuba, яке проводило ребрендинг торгової мережі.

В асортименті інтернет-маркету Жук більше 100 000 товарів. Покупці можуть вибрати онлайн не тільки смартфони, планшети, ноутбуки, різні гаджети та аксесуари до них, а й побутову техніку, електротранспорт, товари для дому та саду, автотовари та багато іншого.

В рамках нового позиціонування змінився також фірмовий стиль рітейлера. Оновлення отримали лого і назва: ЖЖУК втратив одну букву “Ж” в неймінгу, але придбав значок геолокації в візуалізації логотипу.

“Перед нами стояли непрості виклики, в силу специфічних бізнес-моделі, операційних процесів і регіональних особливостей архітектури точок: зробити рітейл-простір привабливим для покупця і донести нове позиціонування бренду і його переваги через формат, дизайн і комунікацію”, – пояснюють в рітейл-ательє.

Нагадаємо, дрібноформатний рітейлер гаджетів ЖЖУК працює на ринку України з 2011 року, коли у Львові був відкритий перший магазин. Засновником мережі виступає ТОВ “МОБІЖУК”, власником якої числиться бізнесмен Ігор Андрєєв. З 2016 року компанія вийшла також на польський ринок, де працює під брендом ZZUK. Зараз мережа налічує понад 650 магазинів у 23-х областях України та кількох містах Польщі.

Читайте також –

Comfy відкриває у Києві магазини нового формату Comfy-Точка (+фото)

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  54
Усі новини ринку