
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Український рітейлер ЖЖУК планує активно розвивати на польському ринку свою мережу магазинів гаджетів і аксесуарів.
Як пише портал Allretail, через три роки рітейлер хоче мати близько 100 магазинів в Польщі. Цікаво відзначити, що крім торгівлі гаджетами, компанія також працює з наданням послуг, зокрема пропонує свіжу каву або можливість отримання та відправки посилок кур’єром.
Зараз мережа ЖЖУК в Польщі об’єднує два салони в Варшаві, по одному у Вроцлаві, Білостоці, Кракові, Воломині, Зеленій Гурі та Марках. У найближчому майбутньому компанія планує відкрити ще один торговий об’єкт в Кракові, а також інших містах Польщі. Оператор хоче розвиватися як в невеликих населених пунктах, так і в великих, таких як столиці воєводств. Мережа шукає місця в галереях або торгових центрах, а також окремих приміщеннях, де зможе пропонувати свої товари та послуги. Мета рітейлера – відкривати від двох до трьох торгових точок в місяць.
Нагадаємо, свій перший магазин в Польщі під брендом ZZUK компанія відкрила в грудні 2016 року. В Україні станом на початок 2018 року мережа рітейлера об’єднувала близько 500 торгових точок без урахування об’єктів формату «острівець».
За матеріалами: Allretail
Читайте також –
Гаджет до кави: чому мережа ЖЖУК відкриває кав’ярні 2cups у магазинах (+фото)