
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


На карантині українці замовляють в супермаркетах найчастіше туалетний папір, м’ясо і овочі. Пиво беруть вкрай неохоче, а міцний алкоголь і зовсім не потрапив в десятку найбажаніших товарів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Такі дані наводить портал Delo.ua, з посиланням на результати аналізу онлайн-кошиків, який ЛУН Місто провів з сервісом доставки продуктів з супермаркетів Zakaz.ua. Аналізувалися замовлення Києва, Дніпра, Львова, Одеси і Харкова за перші три тижні карантину – від 16 березня до 4 квітня.
Недавній ажіотаж навколо солі і гречки в супермаркетах дав свої плоди – ні в одному місті ці товари не потрапили в топ-10. А ось туалетний папір в списку найбільш затребуваних товарів в п’яти великих містах: Дніпро, Харків, Київ, Одеса і Львів. Також городяни охоче купують м’ясо і овочі. Багатьом потрібна питна вода, солодка вода і масло.
Цікаво, але пиво увійшло в десятку найважливіших товарів тільки в “кошику” Харкова, а міцний алкоголь і зовсім не потрапив в хіт-парад. Фрукти та їжа для дітей – тільки в кошику Львова.
Примітно, що в приморській Одесі риба зайняла тільки шосте місце в десятці товарів, навіть “сухопутний” Харків має в своїй десятці і свіжу, і заморожену рибу. Зате тільки в Одесі в лідерах замовлень – свіжа зелень.
Виходячи з аналітики, стало зрозуміло, що у великих містах найбільше затребуваний туалетний папір, м’ясо, вода й овочі. Макарони не користуються попитом, хоча борошняні вироби є продуктом першої необхідності, як і хліб, який ні в одному місті не увійшов в десятку разом з гречкою і сіллю.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –
Комерційний директор Zakaz.ua: За перші дні карантину замовлення зросли на 80%