Ярослав Джигало, бренд Ochnik: Плануємо відкриття магазинів в найкращих ТРЦ України

Ярослав Джигало, бренд Ochnik: Плануємо відкриття магазинів в найкращих ТРЦ України

04.03.2021 08:30
  1714
Микола Маранчак

В першому інтерв’ю після виходу бренду на вітчизняний ринок генеральний директор українського підрозділу польського рітейлера одягу, взуття й аксесуарів Ochnik Ярослав Джигало розповів про перший магазин в Україні, пандемію, e-commerce і плани на розвиток.

Цей текст доступний також російською мовою

Наприкінці минулого року в ТРЦ Forum Lviv відкрився перший в Україні магазин одягу та взуття польского рітейлера Ochnik. RAU поспілкувалася з генеральним директором компанії в Україні Ярославом Джигало. Що цікавого може запропонувати бренд українцям, і які плани на розвиток у компанії в нашій країні.

– Як давно мережа Ochnik працює на польському ринку і в чому його особливість?

– Бренд Ochnik був створений у 1989 році братами Цезарем і Яцеком Охніком. За спеціалізацію взяли шкіряний одяг. В даний час Ochnik є одним із найбільш впізнаваних польських брендів, що пропонує шкіряні вироби та одяг. В польській мережі працює 102 магазини.

– Чому вирішили виходити на ринок України в такий складний для всього світу рік?

– Перші плани відкрити салон “Охнік” в Україні з’явилися ще до початку пандемії, тобто в 2019 році. Навіть встигли обрати торгово-розважальні центри в Україні, в яких ми хотіли б відкрити перші магазини та провести перші зустрічі. Проте не склалося. Перший магазин в Україні відкрили лише 26 листопада 2020-го в ТРЦ Forum Lviv.

– Чи відрізняється асортимент львівського магазину від того, що продається в інших країнах? Наскільки змінили цінову політику?

– Асортимент, який ми пропонуємо в Україні, такий же, як і в Польщі. Наша остання пропозиція – це колекція текстилю, яка включає не тільки верхній одяг, але й широкий асортимент легкого одягу. Ми також пропонуємо сучасні валізи та туристичні аксесуари. Цінова політика також дуже схожа до польської, і вона постійно контролюється.

– Як швидко плануєте розширювати мережу? 

– Насамперед ми хотіли відкрити перший в Україні магазин, щоб побачити, як українці реагуватимуть на асортимент, який ми пропонуємо. Ми задоволені результатами роботи першого салону “Охнік” у Львові, тож готуємо плани з відкриття наступних. Вже найближчим часом хочемо відкрити кілька магазинів у найкращих торгових центрах України.

– Чи розглядаєте відкриття магазину в Києві? Які ще маєте подальші плани по роботі в нашій країні?

– Наступний магазин якраз почне роботу в Києві. Також плануємо розширювати онлайн-продажі. Офіційний україномовний інтернет-магазин Ochnik вже працює. В ньому можна знайти шкіряні вироби, взуття, блузки, сорочки, куртки, рюкзаки, валізи, засоби для догляду і багато іншого.

– Наскільки активно бренд розвивається в e-commerce-напрямку?

– Під час карантину, коли торгові центри були закриті і офлайн-торгівля практично зупинилася, фактично тільки онлайн і розвивався. Тож в Польщі онлайн-продажі – надважливий для нас на даний момент напрямок. Щодо України, то окрім веб-сайта www.ochnik.ua, найближчим часом ми з’явимось і на інших платформах електронної комерції. Вважаємо це одним з ключових наших завдань зараз.

– Впроваджуєте якісь інновації?

– В основному розвиваємо діджиталізацію в електронній комерції. На Facebook в нас понад 100 000 фоловерів. Також постійно вдосконалюємо свої колекції та розширюємо їх новими продуктами.

– Наскільки пандемія змушує сьогодні змінювати формат бізнесу? 

– Перш за все, клієнти переходять до онлайн-шопінгу, а ще більшого значення для клієнта набуває ціна товару. Ми ретельно аналізуємо всі аспекти, що стосуються функціонування компанії, та намагаємося відповідати актуальним запитам покупців.

– На вашу думку, як скоро ситуація на ринку нормалізується?

– На мою думку, ще не скоро. І частина клієнтів, які ніколи не робили покупок онлайн, тепер вимушені освоювати такий experience в інтернет. У Польщі торгові центри зараз відкриті, але ресторани, кафе та тренажерні зали не працюють. Тож і в роздріб заходить значно менше людей, і наразі невідомо, коли ситуація нормалізується.

Читайте також

Сердар Ерсой, DeFacto: Наша мета – відкрити 25 магазинів в Україні до кінця 2022 року


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  283
Усі новини ринку