
20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»


Тотальна персоналізація, автоматизація, big data та інші тренди, які виділяють світові лідери в сфері консалтингу та IT.
Цей матеріал доступний російською мовою
Лейтмотив усіх світових прогнозів: світ персоналізованого рітейлу буде повністю управлятися самим покупцем. Рітейлери стверджують, що омніканальність померла і навіть One Retail зі своєю глибокою data-driven сегментацією вже здає позиції для нової епохи – екосистем брендів, де панує big-data, збагачена клієнтським досвідом.
В дослідницькій компанії Nielsen виділили кілька цікавих трендів на найближчі роки:
Бренди будуть і далі піддаватися діпфейковим атакам в соцмережах, a лояльність буде залежати від ступеня “зловживання” особистими даними.
Forrester також ставить покупця в центрі всієї філософії продажів, але вже не вірить в тотальну персоналізацію рітейлу:
Маркетологи підуть від нав’язливої персоналізації й будуть шукати природні шляхи комунікації з покупцем через цільовий досвід.
Лідери ринку, які вміють ефективно використовувати автоматизацію і big data (Amazon, Google, Facebook, Apple) – подвоять свій бюджет на data-стратегії.
Microsoft в партнерстві з PFSK теж кажуть – ласкаво просимо в світ рітейлу, яким управляє споживач, і діляться більш прагматичними трендами в своєму Retail Trends Playbook 2020 року, де в центрі екосистеми – дані.
Починаючи з виробництва і закінчуючи оплатою – все персоналізоване і орієнтоване на споживача – 91% покупців більш схильний робити покупки у брендів, які розпізнають, запам’ятовують і надають відповідні пропозиції і рекомендації (Accenture Interactive, 2018).
Інформаційні технології та автоматизація вже інтегровані на кожному етапі ланцюжка поставок і покупок – рітейлери з повністю IT-інтегрованими складами випереджають конкурентів на 20% завдяки покращеному доступу до даних (Supply Chain Dive, 2017).
Повсюдна клієнтська аналітика – як ключова інвестиція CX і основний інгредієнт успіху клієнтського досвіду.
Правильно використовуючи інформацію про клієнтів, щоб визначити найкращі можливості маркетингу, обслуговування та продуктів, ритейлери можуть перетворити дані в доходи.
Аналітичні інсайти big data будуть доступні й використовуватися всіма партнерами і співробітниками рітейлера на всіх рівнях – 80% клієнтів говорять, що досвід, який надається компанією, так само важливий, як і її продукти та послуги (Salesforce, 2018). Тому всі співробітники магазинів, виступаючи в якості обличчя бренду для покупців, матимуть ключову інформацію в своєму розпорядженні для більш якісного обслуговування, чи то надання послуг для VIP-покупців чи просто допомога швидко вийти з магазину.
За матеріалами: vc.ru
Читайте також –
Кращі в світі: топ торгових мереж світу за оборотом, кількістю магазинів і перспективам