Знати в обличчя: Watcom Group протестувала технологію розпізнавання облич Dataplex

Знати в обличчя: Watcom Group протестувала технологію розпізнавання облич Dataplex

02.03.2020 08:05
  620
rau

Торговельні центри та роздрібні мережі України отримають інформацію про стать, вік і навіть емоції покупців за допомогою технології розпізнавання облич – face recognition.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Watcom Group протестувала технологію Dataplex, з якою вона співпрацює, встановивши датчики в одній відомій роздрібній мережі швидкого харчування. Отримані результати перевершили всі очікування: обладнання працює майже зі 100% точністю.

Дане рішення, за словами директора з розвитку бізнесу Watcom Україна Василя Сеньківського, може здійснювати такі функції:

  • Оцінку ефективності маркетингових кампаній (яка кількість нових клієнтів була залучено, на яку цільову аудиторію краще спрацювало – чоловіки чи жінки, середній вік);
  • Підрахунок кількості втрачених клієнтів – фіксація відвідувачів, які проводять в ресторані менше трьох хвилин (заданий інтервал узгоджується попередньо з замовником);
  • Визначення пікових годин за втраченими клієнтам (знаючи свій середній чек, ресторан може прорахувати недоотриманий прибуток і швидко прийняти управлінське рішення про залучення додаткових співробітників кас на даний часовий інтервал);
  • Фіксацію середнього часу перебування відвідувачів в ресторані;
  • Визначення емоцій відвідувачів. Даний показник можна використовувати для вимірювання Net Emotional Score Index. Індекс дорівнює відсотку відвідувачів з позитивними та нейтральними емоціями мінус відсоток відвідувачів з негативними емоціями. Він повинен бути більше нуля, хорошим вважається більш 50;
  • Оцінку роботи персоналу ресторану на основі графіка емоцій відвідувачів – в яку робочу зміну переважають відвідувачі з позитивними або нейтральними емоціями. Рішення також дозволить керуючій компанії стежити за співробітниками, надаючи статистику їх переміщень.

Василь Сеньковський підкреслює, що в роздрібних мережах і торгових центрах необхідне різне налаштування обладнання. «У торгівельних центрів – більш складна вхідна група, тому потрібно налаштування підвищеної складності з використанням більшої кількості камер відеоспостереження. В цілому дане рішення не рекомендується для підрахунку відвідувачів або визначення конверсії з відвідувачів в покупці. Для цієї мети використовуються системи підрахунку відвідувачів і Shopster», – коментує Василь.

Роздрібні мережі можуть встановлювати обладнання для розпізнавання осіб і збирати всі зазначені вище метрики – для оцінки ефективності маркетингових заходів, визначення портрета ЦА та інших цілей.

Василь Сеньківський додає: «Це рішення також може виявляти випадки шахрайства, що дуже важливо, адже камера записує і зберігає архівні дані, а також факти присутності небажаних відвідувачів, все це передається до системи безпеки та робиться дуже швидко».

У Watcom Україна підкреслюють, що дані будуть збиратися знеособлено, тому дана система не суперечить українському законодавству.

Читайте також –

Василь Сеньковський, Watcom Україна: ТРЦ – єдина екосистема, де відносини між орендарями й орендодавцями повинні бути прозорими


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку