Вже не страшно: як українські рітейлери жартували на Хелловін під час масштабних ракетних обстрілів
Знижки для сміливих, страшний костюм 2022 року, гра “Вбий падлюку”, моторошний автотур та інші дотепні хелловінські акції від українських і міжнародних брендів.
Цього року всі хелловінські рекламні кампанії вітчизняних компаній пройшли під гаслом “Вже не страшно”, оскільки українці боряться з ворогом і нечистю щодня. Більшість рітейлерів не створювали занадто моторошні та лячні кампанії, а натомість влаштовували всіляки акції та знижки для сміливих і відважних.
А от міжнародні рітейлери навпаки нагались всіляко налякити аудиторію та вразити її своєю дотепністю. RAU пропонує добірку найоригінальніших хелловінських кампаній
Мережа Сільпо на Хелловін висловила свою турботу про українців, попросивши усіх не нехтувати повітряною тривогою, і пожартувала, що наступного року всі будуть одягатися в костюми гусаків і байрактарів.
ТРЦ River Mall жартував, що настане час, коли костюм 2022-го буде найстрашнішим з усіх можливих:
Цитрус відзначив, що українців вже нічого не лякає, бо ми боремося з нечестю не лише на Хелловін, а щодня. А ще рітейлер створив цілу гру, в якій треба знищити падлюку, щоб отримати 1 з 13 плюшок, а другу купити зі знижкою 66%. Акція діяла до 2 листопада і рітейлер гарантував задоволення.
Мережа Varus створила кампанію “Лячно, але смачно!”, в якій розповіла про моторошні страви, які насправді дуже смачні:
Кров’янка попри свою моторошну назву – це справжній делікатес, який містить чимало заліза, необхіднного організму.
Восьминіг хоч і страшний на вигляд, але з нього можна зробити багато смачних страв – салат з морепродуктами, карпачо, восьминіг на грилі, запечений, смажений у соусі та багато іншого.
А от курячв лапка – це дійснно щось моторошне, але рітейлер запевняє, що вона може бути не лише корисною, але й дуже смачною, якщо приготувати її за правильним рецептом.
Бренд Heinz до Хелловіну створив незвичний моторошний ролик з милим вампіром вегатаріанцем, який замість крові вживає кетчуп «Tomato Blood» та сортує сміття.
https://www.youtube.com/watch?v=2hGvv3IQ5gs
Uber Eats створив цілий чотирихвилинний фільм жахів з 1 мільйоном доларів у прихованих промо-кодах на знижку, люб’язно наданих Uber Eats.
https://www.youtube.com/watch?v=nJfMGntAs9k
Жахливо-дурнуватий 14-хвилинний короткометражний фільм до Хелловіну також створила компанія KFC Spain. У фільмі «La Masacre» звичайна піца з безглютенового тіста перетворюється на монстра-вбивцю з фільмів жахів 50-х років, тому компанія рекомендує піцу, де замість тіста – смажене курча.
https://www.youtube.com/watch?v=3A5ypBW0v9E
Читайте також –
Це на ювілей: меми про підрив Кримського мосту від українських рітейлерів