
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


Хто з рітейлерів і торговельно-розважальних центрів номінований на премію RAU Awards – 2020, і в яких номінаціях.
Цей текст доступний також російською мовою
Цього року кращі з кращих будуть нагороджуватися у 30-ти номінаціях, з яких 14 номінацій відносяться до компаній роздрібної торгівлі, 7 – до девелопменту ТРЦ і 6 – до сфери e–commerce. Окремо будуть нагороджені люди, які зробили найбільший внесок у розвиток сфер рітейлу, торгівельної нерухомості та онлайн-торгівлі.
Переможці премії будуть визначені шляхом голосування учасників галузі, опитування гостей церемонії, а також Експертної ради, сформованої Асоціацією рітейлерів України.
Четверта урочиста церемонія нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі та кращих торговельно-розважальних центрів України відбудеться 9-10 вересня в київському НСК “Олімпійський”. Захід пройде з 18.00 до 23:00 в рамках IV міжнародної спеціалізованої виставки індустрії RAU Expo – 2020.
Експертна рада та учасники ринку визначать переможців у наступних номінаціях:
Рітейлер року в drogerie – оцінюються торгові мережі, що пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом і здоров’ям. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів; б) найбільше географічне охоплення. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.2020 року.
Бутіковий рітейлер року в косметиці та парфумерії – оцінюються торгові мережі з площею магазинів до 100 кв. м, що пропонують продукти, пов’язані з доглядом, косметикою та парфумерією. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів; б) найбільше географічне охоплення. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.2020 року.
Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торгові мережі з площею магазинів від 100 кв. м (крім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари. Short-list формується за 2-ма критеріями а) найбільша кількість магазинів; б) найбільше географічне охоплення. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2020 року.
Рітейлер року в jewelry – оцінюються торгові мережі, що пропонують ювелірні прикраси та вироби з дорогоцінних металів. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів; б) найбільше географічне охоплення. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.2020 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торгові мережі з кількістю магазинів від 10-ти, що пропонують іграшки та товари для дітей. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів; б) найбільше географічне охоплення. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.2020 року.
Магазин біля дому/міні-маркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти й товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) магазини площею до 500 кв. м з кількістю не менше 30-ти; б) географічне охоплення включає не менше 4-х областей; в) товарообіг за 2019 рік. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2020 року.
Супермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту. Short-list формується з 3-м критеріям: а) найбільша кількість магазинів площею від 1000 до 3000 кв. м; б) географічне охоплення включає не менше 4-х областей; в) товарообіг за 2019 рік. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2020 року.
Гіпермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) кількість магазинів площею від 3000 кв. м; б) географічне охоплення; в) наявність в асортименті продуктової та непродуктової груп, техніки, одягу, товарів для дому тощо. Дані по кількості магазинів і географічному охопленню беруться станом на 30.06.2020 року
Рітейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття – оцінюються торгові мережі, що продають товари для спорту, туризму й активного відпочинку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів; б) найбільше географічне охоплення. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.2020 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дому та затишку – оцінюються торгові мережі, що продають меблі й товари домашнього вжитку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів площею від 500 кв. м; б) найбільше географічне охоплення. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.2020 року.
Національний fashion-оператор року – оцінюються українські компанії, що працюють в сегменті fashion, та відкрили на 30.06.2020 року не менше 10-ти магазинів.
Рітейлер року в сегменті білизни та супутніх товарів – оцінюються торгові мережі, що спеціалізуються на продажу білизни та супутніх товарів, які відкрили на 30.06.2020 року не менше 10-ти магазинів.
Fashion-оператор року – оцінюються міжнародні компанії та бренди, які працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.2020 року не менше 10-ти магазинів площею від 300 кв. м.
Якірний fashion-орендар року – оцінюються іноземні компанії, що працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.2020 як мінімум 5 магазинів площею від 1000 кв. м.
Персона року в рітейлі – члени Експертної ради вказують 5 осіб, які зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського рітейлу в період з 01.07.19 по 30.06.2020. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення RAU Awards: учасники заходу з допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards. Оцінюються і нагороджуються торгово-розважальні центри, які працюють в областих центрах, а також містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею понад 10 000 кв. м, відкриті не пізніше 01.01.2020 року. У список номінантів не включені ТЦ і ТРЦ, що знаходяться в тимчасово окупованому Криму, а також в окремих районах Донецької і Луганської областей, підконтрольних проросійських бойовиків.
Кращий малий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), а також в містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м
Кращий середній ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), а також в містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), а також в містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею понад 40 000 кв. м.
Кращий малий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, які працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м.
Кращий середній ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею понад 40 000 кв. м.
Персона року в девелопменті – члени Експертної ради при заповненні анкети встановленої форми вказують 5 осіб, які зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського девелопменту в період з 01.07.19 по 30.06.2020. За 1-е місце нараховується 5 балів, за 2-е – 4 бали і так далі. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення RAU Awards: учасники заходу з допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі рітейлери в e-commerce. Оцінюються і нагороджуються інтернет-магазини, що працюють в Україні не менше року до 30.06.20. Аналізується період з 01.07.19 по 30.06.2020. Оцінка проводиться за даними відкритих джерел та спеціального ПЗ за 4-ма критеріями, що мають різний коефіцієнт.
Номінації:
Переможці будуть нагороджені на RAU Awards – 2020 10 вересня в НСК “Олімпійський”. Церемонія пройде з 18.00 до 23:00 годин.
Гостей заходу чекає комплексна розважальна програма: церемонія нагородження, банкет, святкова програма і networking.
Організатором заходу виступає Асоціація рітейлерів України.
Контактна особа з питань рєстрації та партнерства:
Юлія Кушка / +38 067 223 07 30/ j.kushka@rau.ua
Читайте також