Вразити, щоб купували: як світові рітейлери дивують клієнтів у своїх флагманських магазинах

Вразити, щоб купували: як світові рітейлери дивують клієнтів у своїх флагманських магазинах

23.06.2023 09:00
  2011
Дарія Осіїк

Огляд найновіших флагманських магазинів від таких світових гігантів як Zara, H&M, Nike, Apple та Gucci.

Флагманський магазин – це провідний магазин, що представляє бренд у регіоні або країні, в якій він працює. “Флагман” знаходиться на вершині мережі роздрібних магазинів, і бренд вкладає великі кошти у дизайн, нестандартні рішення та різноманітні маркетингові заходи для просування бренду, залучення клієнтів та збільшення продажів.

Флагманський магазин обов’язково має передавати фірмовий стиль бренду, але при цьому вражати відвідувачів своєю оригінальністю та інноваційністю. Також флагман має захоплювати, розважати, знайомити клієнтів з найновішими колекціями та продуктами бренду.

Головними характеристиками флагманських магазинів є масштабність, престижне місце, інноваційність, наявність усіх головних та капсульних продуктів чи колекцій та регулярні маркетингові заходи для приваблювання нових клієнтів. 

Як провідні рітейлери світу дивують клієнтів у своїх найновіших флагманських магазинах, пропонуємо ознайомитись в огляді RAU.

Zara на Єлисейських полях у Парижі

21 квітня цього року Zara відкрила у Парижі новий флагман на Єлисейських полях, розташований за адресою 74 Avenue des Champs-Elysées. “Найінноваційніший магазин у Франції” – так описали представники бренду об’єкт, який дійсно є одним із найзначніших відкриттів групи Iditex 2023 року. 

Новий флагманський магазин Zara має площу 2700 кв. м і займає один витягнутий поверх, що незвично для інших магазинів Zara. В магазині працює 230 співробітників. Розроблений власною архітектурною командою бренду, магазин по-новому інтерпретує первісну концепцію мистецьких галерей і пропонує шопінг-досвід, який відправляє покупців у подорож різними витонченими атмосферами. Цим дизайнерським рішенням Zara показує свій страгічний намір підвищити витонченість іміджу та позиціонування бренду.

При вході в магазин покупців зустрічає просторий цифровий комплекс, який веде у велику зону, присвячену жіночим колекціям. Далі слідує чоловічий розділ площею 560 кв. м. Використання різних якісних матеріалів і контрастних тонів у декорі допомагає виділити зони та забезпечує тонкі переходи між пропонованими колекціями.

Два гігантські екрани розташовані в центрі магазину за стійкою оплати та зоною автоматичної перевірки. Вони звернені один до одного і демонструють дуже красиву абстрактну 3D-анімацію. Вони сприяють наданню цьому магазину футуристичного вигляду. 

У флагмані є окремі зони для колекцій взуття та аксесуарів, чого немає в інших французьких магазинах. Також окрема зона виділена і для колекції білизни, вона оформлена у стилі виставкового залу з мінімалістичним дизайном. 

Особливу увагу у французькому флагмані приділено поєднанню фізичних та цифрових каналів. QR-коди дають змогу покупцям легко знаходити різні секції магазину на карті, а понад 40 примірочних пропонують екранну послугу для призначення та розпізнавання кількості примірюваних речей. Крім того, 25 стильних автоматичних кас другого покоління підтримують десять традиційних кас. При цьому каси самообслуговування з гладкого чорного скла вітають покупців сенсорними екранами, що рухаються, які автоматично підлаштовуються під зріст покупця

Також у новому магазині Zara передбачені спеціальні місця як для повернення, так і для отримання онлайн-замовлень.

Примірочні також дуже технологічні. Минули ті дні, коли були ліміти на кількість товарів і співробітники підраховували цифри; натомість клієнти проводять одягом перед екраном під час входу і виходу. Мітки RFID зчитуються для точного підрахунку кількості предметів у кабіні.

Очікується від 11 000 до 13 000 відвідувачів на день, що на 10% більше, ніж у сусідньому магазині Zara, розташованому на кілька метрів в сторону.

H&M у Лондоні

У листопаді минулого року H&M відкрив оновлений флагманський магазин у Лондоні на Regent Street, перетворивши торговий майданчик на технологічний простір з великою кількістю цифрових елементів заради захопливого досвіду клієнтів.

При вході в магазин покупців зустрічає один з найбільших в Європі внутрішніх світлодіодних екранів з подвійною роздільною здатністю 4k. На екрані відображаються генеративні зображення, які постійно розвиваються, реагуючи на дії клієнтів, коли вони використовують ескалатор, даючи змогу покупцям взаємодіяти з цифровими технологіями в режимі реального часу.

Щоб зробити клієнтський досвід центральним елементом, рітейлер представив Beauty Bar у партнерстві з компанією Dashl, що виробляє засоби для догляду за віями та бровами. Тут клієнти можуть отримати різні процедури, які можна замовити через Dashl.

Звичайно, що у H&M Regent Street є каси Click and Collect і самообслуговування, які покликані спростити процедуру покупки. Також в магазині є торговельний автомат, з якого можна отримати безкоштовну шапку, відсканувавши QR-код через додаток H&M. Після сканування коду з диспенсера викочується картонна туба, що містить чорну шапку з логотипом H&M.

Також в цьому магазині H&M вперше запустила свою схему оренди у Великій Британії. Клієнти можуть орендувати одяг, взуття, сумки та аксесуари зі спеціальних колекцій H&M, а також архівні речі різних розмірів. Предмети можна орендувати максимум на сім днів, що дає змогу клієнтам поекспериментувати зі своїм стилем у доступний спосіб.

Покупці можуть переглянути асортимент у додатку H&M, але точна пропозиція буде доступною тільки в магазині на Ріджент-стріт. Щоб використовувати H&M Rental, клієнти мають спочатку стати учасниками H&M. “Прокат H&M – це частина нашої кругової послуги, яка дає змогу клієнтам досліджувати нові стилі та вирази, не купуючи одяг. Володійте стилем, а не одягом”, – говорять в компанії. Також покупці можуть утилізувати предмети одягу або віддати непотрібні товари будь-якого бренду, які будуть повністю перероблені.

На мінус першому поверсі магазину розташувався магазин для дітей, де можна протестувати ігри з доповненою реальністю та погратись або ж поексперементувати з конструкторами Lego.

Nike

Минулого року у Сеулі відкрився перший у світі магазин Nike Style. Це нова концепція магазинів бренду, перший з яких з’явився у Південній Кореї.

  

Цей флагманський магазин розташований у жвавому районі Хонде, відомому своїм мистецтвом і культурою моди. По всьому магазину представлені гендерно-незалежні зони для флісового одягу, топів, взуття, аксесуарів та інших стильних колекцій. Очікується, що нова концепція роздрібної торгівлі “розширить визначення спорту”, яке стирає грань між фізичним і цифровим.

У магазині знаходиться студія контенту з настроюваними фонами для місцевих креативників, експертів з продуктів і покупців, які створюють контент для соціальних мереж. Клієнти можуть сканувати QR-коди для AR-досвіду, пов’язаного з інноваціями продуктів і навіть навколишніми художніми інсталяціями. Магазин також пропонує семінари Nike By You і заходи Snkrs Lounge для своїх членів.

Другий магазин Nike Style наприкінці 2022 року відкрився у Шанхаї, а в майбутньому концепцію буде поширено й на інші країни. Nike Style – це новітня концепція Nike, що слідує за House of Innovation, Nike Live і Nike Rise.

Apple

Минулого року компанія Apple відкрила свій перший флагманський магазин у Канаді в торговому центрі CF Pacific Center у центрі Ванкувера. Дворівневий магазин виходить на перетин вулиць Джорджія і Хоу-стріт і не схожий на жоден інший магазин Apple, відкритий досі в Канаді.

Нове дворівневе приміщення площею близько 14 000 квадратних футів удвічі більше, ніж інші об’єкти рітейлера в країні.

Фасад флагману являє собою майже 10-метрові скляні панелі від підлоги до стелі, кожна з яких має ширину 2,7 метрів. Закруглені кути по краях фасаду і даху натхненні iPhone, при цьому магазин звернений до перехрестя під кутом 45 градусів. Загалом 10 дерев магнолії оточують фасад, а жива стіна завдовжки понад 12 метрів із 144 видами місцевих рослин. Живі стіни створюють середовище проживання для бджіл і комах і поглинають транспортний шум – в іншому магазин працює на 100% відновлюваної енергії, як і всі об’єкти Apple.

В основному торговому залі на стінах, а також на традиційних стільницях виставлені різні продукти Apple. Дерев’яні настільні вітрини для роздрібної торгівлі рекламують новітні iPhone 14, iPad, Macbook, Apple Watch, а також змінні ремінці для годинників.

Настільні шафи оточені дисплеями, зокрема задньою стіною, на якій представлені AirPod, HomePod і відповідні аксесуари. Задня стіна з обох боків оточена різними ремінцями Apple Watch з північного боку і різними чохлами для iPhone на стіні з південного боку.

Майже 14-метрові парадні сходи, одні з найвищих у будь-якому магазині Apple у світі, ведуть на другий поверх, де розміщений The Forum з відеостіною. Тут на безкоштовних сесіях Today at Apple учасників навчають програмувати, створювати кадри та редагувати відео. Today at Apple також пропонує групове бронювання для учасників, зацікавлених у навчанні разом із сім’єю, друзями та колегами, а також заняття, на яких навчають основ використання допоміжних технологій і функцій, як-от VoiceOver на iPhone та iPad.

В Apple Pacific Centre зібрана команда з 240 фахівців, які в сукупності розмовляють 36 мовами.

Gucci Beauty

Gucci Beauty відкрив інноваційний флагман у Сінгапурі. Торговий простір магазину має дуже виразний та незвичний дизайн з рожевими стінами, дзеркальною плиткою та червоним паркетом, розташований він в ТРЦ ION Orchard.

У виставковому залі представлений повний асортимент косметики та засобів по догляду за шкірою Gucci Beauty, а також парфумів модного дому. 

Прагнучи запропонувати клієнтам абсолютно новий досвід, Gucci Beauty зробив новий флагман максимально технологічно просунутим. Тут використовується багатоканальний формат із цифровими точками дотику. У магазині встановлені інтерактивні столи та екрани, що дозволяють швидко отримати доступ до товарів та ексклюзивних послуг бутика.

На інтерактивних стінах магазину розміщені рекламні ролики про новинки Gucci. Для підбору макіяжу можна використовувати спеціальні планшети з підтримкою штучного інтелекту. У виставковому залі також є інтерактивна панель парфумів, яка відкриває інформацію про аромат, коли він контактує з екраном планшета.

Як приємний бонус Gucci Beauty пропонує покупцям вигравірувати монограми на щойно придбаних виробах, а також ексклюзивну вишивку на косметичках.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку