Головна > Новини ТРЦ > Люди девелопменту > Не тільки ТРЦ: якими активами володіє власник столичного Smart Plaza Polytech
Не тільки ТРЦ: якими активами володіє власник столичного Smart Plaza Polytech

Не тільки ТРЦ: якими активами володіє власник столичного Smart Plaza Polytech

Власник столичного торгово-розважального центру Smart Plaza Polytech Олег Баляш став помітним гравцем на ринку торговельної нерухомості Києва не так давно. До того, як стати рантьє, бізнесмен реалізував себе в роздрібній торговлі, банківській та виробничій сферах.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише журнал Новое время, на початку 2000-х підприємець займався продажем побутової техніки й електроніки, відкривши власні магазини Шок і Крез. Згодом Баляш вирішив інвестувати у банківський бізнес. У жовтні 2008 року невеликий банк Галс відновив свою діяльність, а через півроку був перейменований на Оксі-банк. Баляш і його дружина Оксана, за інформацією НБУ, сумарно контролюють 81,7% його акцій. Це один із найдрібніших банків, що входить до останньої десятки в банківській системі за розміром активів.

За два роки подружжя Баляш стало мажоритарними власниками горілчаного заводу Гетьман — відомої у Західній Україні компанії. Її фірмовий магазин функціонує і у ТРЦ Smart Plaza Polytech. Зараз підприємство, за даними профільної асоціації Укргорілка, входить до п’ятірки найбільших горілчаних компаній країни.

У минулому Баляша був ще один період — політичний: із 2006-го він двічі засідав у Львівській облраді, спочатку як депутат від Батьківщини, а потім — від фракції Партії регіонів (ПР). Фото: Руслан Хомишин

За інформацією НВ, столичний Smart Plaza Polytech, що знаходиться навпроти станції метро Політехнічний інститут, Баляш придбав у забудовника – компанії UDP Василя Хмельницького – в 2018 році. Цей ТРЦ, з орендною площею близько 25 000 кв. м, розпочав роботу навесні 2018-го. Його якірними орендарями стали супермаркет Сільпо, мережі електроніки TTT і Алло, фастфуди KFC і Пузата хата. На першому поверсі ТРЦ працюють здебільшого ювелірні та продуктові магазини, на другому — ресторани, одяг, техніка і книги, а на третьому кінотеатр Оскар.

За оцінками директорки консалтингової компанії UTG Євгенії Локтіонової щодня ТРЦ відвідують близько 25 000 осіб, а щорічний дохід центру становить $3−5 млн.

За матеріалами: Новое время

Читайте також –

Королі столиці: кому належать найбільші та найпопулярніші ТРЦ Києва

Про автора
Retail Association Ukraine
Всі статті від автора