
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Найгарніші вітрини, які підготували ритейлери до католичного Різдва.
Напередодні свят оригінально прикрашена вітрина здатна збільшити кількість відвідувачів, які шукають новорічні подарунки. Основна задача у оформленні вітрин – придумати концепцію, яка б привернула увагу до себе. Споживачі за день отримують десятки тисяч повідомлень – в рекламі, в соцмережах, по телевізору, у громадському транспорті.
“Виділитись в інформаційному та візуальному шумі непросто. Більше того, покупці пересичені стандартними вітринами, адже з року в рік відомі бренди прагнуть дивувати вітрини та незвичайні інсталяції. І створювати кожен раз, кожен сезон унікальні рішення складно”, – відзначає Єлена Коронотова, керуючий партнер компанії IDNT.
ЦУМ: Diamond & Brilliance
Київський ЦУМ створив сказочну історію в кожному з числених вікон. ТРЦ радує всіх мешканців Києва та гостей столиці казковими вітринами та внутрішнім рождественським оформленням. “Різдвяні прикраси – це світова традиція, завдяки яким декорації та вітрини магазинів становляться справжнім мистецтвом і дарують своїм глядачам чудовий настій новорічної казки”, – відзначають в ЦУМ.
ЦУМ оформляв головні вітрини з боку вулиць Хрещатик, кожна з яких розповідає свою історію, немов граючи свою власну п’єсу:
Найцікавіше знаходиться всередині універмагу:
«Відкриття новорічних вітрин та декорацій у всьому світі завжди очікують з нетерпінням як театральної дії, – розповідає Брайан Пол Хендлі, генеральний директор ЦУМ, – Точні вітрини магазинів створюють казкову атмосферу в місті напередодні Різдва».
До новорічних свят компанія Helen Marlen Group представила нові фестивальні витрини в магазині Passage 15. У розділі розділяються вітрини на дві частини – сцену та глядацький зал.
Імпровізований зал змонтовано з спеціальних конструкцій, які дозволили розмістити стільці в три ряди. А замість номерів на сидіннях декоратори встановили таблички з назвами брендів речей, розташованих в аудиторії.
Однак український рітейл в основному не має наміру витрачати гроші на новорічні вітрини, чого не скажуш про їх закордонних колег.
Єлена Коронотова відмічає кілька ключових підходів у вітриніці у відомих світових брендів.
Олена Коронотова поділилася фотографіями святкових витрин з недавнього рітейл-туру команди IDNT в Мюнхені.
Немецький рітейлер продає товари для будинку: постільна білизна, постільна білизна, подушки, полотна, халати, матраци. У центрі вітрин знаходяться кровать і м’які меблі, оточені різдвяною атрибутикою – елинкою та омелою.
Вітрини в торговому центрі преміального сегменту прикрашені дуже стримано, в стилі внутрішнього інтер’єру центру: про свято нагадує хіба що декор у формі розлогих ялинових гілок. Ludwig Beck використовує як статичні вітрини, так і динамічні
Динамічні вітрини Ludwig Beck:
Асортимент LODENFREY складається з верхнього одягу – пальто, куркок, пуховиків. Тих покупців, яких ялинками не захопиш, зачеплять кумедні відео: у вітринах, позаду манекенів, в невеликих колах транслюються святкові відеосюжети.
Традиційно, дитячий рітейл робить ставку на вітрини і не скупиться на привабливість фасадної частини магазину. Тим більше у святковий період.
Найяскравіші вітрини і наймиліші герої найчастіше використовуються в магазинах дитячих іграшок.
Можна вічно дивитися на вогонь, воду, як працюють інші люди, і те, як використовує динамічні вітрини універмаг дитячих іграшок Oberpollinger:
Вітрини рітейлера косметики – прикрашені незвично, але досить просто. Yves Rocher представила святковий пейзаж, майстерно підсвітивши кожну серію косметичних засобів. Казковий ліс і золота зоряна ніч за задумом компанії повинні чіпляти погляд і переконувати покупця зайти всередину.
Рітейлер не пішов традиційним шляхом – ялинка, вінки, вогники, а просто створив в частині вітрин навколо манекенів обстановку в стилі диско. Та ще й додав в них пару яскравих сумок, прикрашених зовсім не строго – зображеннями загадкових осіб в окулярах і навіть черепами. let the party begin!
Повз цю вітрину в Стокгольмі складно пройти не звернувши увагу: великий страшний сірий заєць дивиться покупцеві прямо в очі.
І не тільки заєць…
Манекени в вечірніх шатах нагадують покупцеві про те, що казка тільки починається, і в ній йому призначена головна роль.
Напис на вітрині: Tommy gave to me.
Мережа товарів для активного способу життя створила в вітринах еко-атрибутику свята: ялинки, прикрашені новорічними іграшками та товарами з магазина.
У вітринах косметичні засоби “вписані” у великі сніжинки. У кожній з них живе певний тип косметики. Такі вітрини виглядають оригінально і не коштують великих грошей в реалізації.
Мережа пропонує верхній одяг, пуховики і аксесуари для чоловіків, жінок і дітей. В її вітринах в цьому році оселилася сотня маленьких сніговиків на лижах.
У центрі – аксесуар, але навколо нього всю вітрину заповнюють дуже яскраві, надувні кулі найрізноманітніших форм і розмірів. Величезна собака з кульок дуже добре привертає увагу проходять повз.
Магазин декору Pylones вписав ялинки і новорічну атрибутику в інтер’єр досить нестандартно:
Строго, мінімалістично і стильно – такими здаються вітрини рітейлера. Весь дух нового року втілився в святкових великих кулях, які як би ненавмисно “вписалися” в вітрину
Огляд новин fashion-рітейлу: флагман Reserved, нові бренди ЦУМ і різдво в Helen Marlen