
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


За підсумками травня поточного року товарообіг в основних секторах роздрібної торгівлі вийшов на докризовий рівень і практично досяг показника лютого 2020 року.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише портал UBR з посиланням на прес-службу Приватбанку, про це свідчить кількість і обсяг оплат товарів банківськими картами в мережі POS-терміналів за п’ять місяців 2020 року.
При цьому без втрат з карантину виходить продуктовий рітейл. Відповідно до обсягів оплат покупок за допомогою торгових терміналів банку оборот в мережах продуктових магазинів змінився наступним чином:
Найбільше в перші місяці карантину зріс безготівковий оборот в мережах аптек і магазинів медичних товарів:
Ринок електроніки і побутової техніки показав найзначніше падіння безготівкового обороту за час карантину:
Також за підсумками травня практично на докарантинний рівень вийшли безготівкові розрахунки в мережах АЗС, де в квітні спостерігалося падіння продажів на 20%.
У Приватбанку додали, що в березні запровадили заходи з підтримки бізнесу. Протягом періоду дії жорсткого карантину банк не нараховував фіксовану комісію торговельним підприємствам, які користуються POS-терміналами.
Читайте також –
Дослідження: як український бізнес виходить з карантину (+інфографіка)