Подвійний успіх: мережа супермаркетів Таврія В відкрила в Одесі два нові магазини в один день (фотоогляд)

Подвійний успіх: мережа супермаркетів Таврія В відкрила в Одесі два нові магазини в один день (фотоогляд)

23.07.2022 09:00
  1402
Микола Маранчак

ЗСЖ-корнер, fresh-арена, відділ кулінарії у форматі open kitchen, розширений асортимент готової їжі та Bagetta Espresso Bar – як виглядають відділи, та що можна знайти у нових торгівельних об’єктах Таврія В, відкритих 22 липня в Одесі.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, один з магазинів знаходиться у найбільш фешенебельному районі Одеси – на вулиці Дерибасівська, 21, другий – у новому житловому комплексі «Бульвар акацій» на вулиці Бугаївська, 44. “Лише кілька місяців було потрібно спеціалістам компанії Таврія В, щоб завершити процес повномасштабної реконструкції супермаркету, розташованого у самому серці Одеси, у торговельному центрі Європа. 22 липня одеситам та гостям міста ми представили повністю оновлений магазин”, – кажуть в компанії.

Загальна та торговельна площа супермаркету Таврія В, відкритого ще у жовтні 2005 року на мінус першому поверсі торговельного центру Європа, не змінилася та становить 1031 та 858 кв. м відповідно. Проте змінився концептуальний підхід до планування торгового простору згідно з інноваційними трендами та змінами звичок сучасних покупців. Так, внутрішня архітектура оновленого супермаркету Таврія В стала більш ергономічною. Зонування організовано в такий спосіб, щоб товари однієї категорії були представлені в єдиному компактному просторі. Навігація спланована на підставі аналізу основних потреб покупців та спрямована на економію їх часу.

Таврія в

Нова концепція передбачає розширений асортимент готової їжі (ready to eat, ready to go). Відділ кулінарії працює у форматі open kitchen. У компанії вважають, що відкритий спосіб приготування – це один з ефективних інструментів підвищення лояльності покупців. Асортимент відділу кулінарії включає великий вибір свіжих готових страв, які зручно взяти додому, коли немає часу на приготування вечері або в обідню перерву.

Концепція оновлення супермаркету Таврія В включає також відкриття Bagetta Espresso Bar. Це один з успішних проектів компанії, який масштабований сьогодні у багатьох магазинах мережі та має великий потенціал для подальшого розвитку. Новітнє технологічне обладнання дозволяє готувати будь-які страви без використання олії.

Передбачається, що в Bagetta Espresso Bar покупці мають можливість смачно та швидко перекусити. У меню є свіжі салати, гаряча, ароматна, з хрусткою скоринкою випічка – чіабатта, сендвічі, круасани, багети, кондитерські вироби. Також є можливість насолодитися свіжозвареною натуральною кавою або прохолодними напоями та морозивом.

таврия в

Для покупців, що поспішають, працює послуга tаkеway. Окрім кава-пойнту, що функціонує в форматі coffee to go, покупці можуть скористатися fresh-апаратом для виготовлення свіжого апельсинового соку.

таврия одесса

При вході покупців зустрічає fresh-арена, де розташовані сезонні, регіональні та екзотичні фрукти, овочі, зелень. Острів гастрономічних холодильних вітрин заповнений сирами, ковбасними та м’ясними делікатесами. Крім того, у магазині представлена молочна продукція, відділ свіжого м’яса з асортиментом свіжої свинини, телятини, м’яса птиці.

У спекотний літній день покупців зацікавить просторий відділ охолоджених напоїв та великий вибір морозива. Значний простір відведено товарам для прихильників здорового способу життя (ЗСЖ) та екологічних трендів – безглютенова, безлактозна, органічна продукція. При цьому ЗСЖ-корнер обладнаний холодильними вітринами, які забезпечують циркуляцію прохолодного повітря та підтримують оптимальну температуру продуктів.

Комбінована система охолодження створює атмосферу прохолоди у найбільш спекотний день. Відчуття простору відбувається за рахунок великих проходів, невисоких стелажів, зручного розташування відділів. Фахівці компанії розробили системний підхід для створення спеціальної системи світлового зонування торгового простору, що поєднує верхнє та акцентне світло, а також оптимального балансу кольорової температури світла.

Використання натуральних матеріалів, яскравих кольорових акцентів, декоративних елементів з натуральних екологічних матеріалів та дизайнерські світильники дозволяють відтворити затишну атмосферу.

Сплачувати за покупки стало теж зручніше: у магазині працюють вісім кас, які можуть обслуговувати водночас великий потік покупців, чотири з яких – термінали самообслуговування (self-checkout). В супермаркет можна спуститися на ліфті, ескалатором або сходами.

Компанія Таврія В постійно знаходиться у пошуку нових релевантних локацій та із зацікавленістю ставиться до інноваційних проектів девелоперів. Такий масштабний концепт реалізується сьогодні у районі вулиці Бугаївська, де споруджується великий квартал із вісімнадцяти 16-поверхових будинків. “Житловий комплекс «Бульвар акацій» – мікрорайон, що динамічно розвивається. Молоді сім’ї з маленькими дітьми складають тут більшість населення. Саме цей факт вимагає розвиненої соціальної структури, зокрема торговельної складової”, – розповіли в мережі.

Загальна площа магазину складає 1137 кв. м, торговельна – 849 кв. м. Для комфорту покупців передбачений доступний під’їзд до супермаркету, а також автомобільна та велопарковка. Для зручності пішоходів є підхід з боку житлового комплексу. Облаштовано спеціальне місце для собак: тут домашній улюбленець може зачекати на свого хазяїна, поки той здійснює покупки в супермаркеті або насолоджується свіжозвареною натуральною кавою з круасаном у Bagetta Espresso Bar.

Локація Bagetta Espresso Bar дуже зручна – одразу ж біля входу до торговельного залу. Покупець має можливість зарядити тут телефон, заглянути в інтернет: всі торговельні точки оснащені безкоштовним Wi-Fi.

Вивірений асортимент, що включає свіжі овочі та фрукти, молочну та гастрономічну продукцію, свіже м’ясо на вагу, кондитерські вироби, алкогольні та безалкогольні напої, органічну, безглютенову, безлактозну продукцію, товари власного імпорту, а також широкий асортимент власних торгових марок.

У нових магазинах діють ті ж самі акції та знижки, що і в інших магазинах мережі Таврія В, а також програма лояльності «КлеверБонус», що дозволяє накопичувати бонуси та економити на наступних покупках. Для зручності покупців у супермаркетах працюють банкомати, платіжні термінали. Свої речі покупці можуть залишити в індивідуальних автоматизованих модульних системах зберігання.

Читайте також

Таврія В відкрила в Одесі перший супермаркет мережі ПЮРЕ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  120
Усі новини ринку