Вперед до зірок: як виглядає новий маркет Сільпо у стилі «міжгалактичний корабель» (фото)
Мережа Сільпо розпочала 2020 рік з відкриття нового дизайнерського магазину в Дніпрі, який відкрив двері для покупців 18 січня.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі, розробляючи концепцію дизайну, команда Сільпо надихалася фантастикою та використала тему подорожей на космічному кораблі. Тож гості супермаркету зможуть відчути атмосферу міжгалактичної станції, познайомитися з інопланетянами, побачити нові галактики і знайти місце, де прибульці купують продукти.
Новий супермаркет Сільпо площею 942 кв. м, розташований у Дніпрі на вулиці Тополиній, 1, і працює з 8:00 до 22:00. У торговому залі представлені кулінарія, пекарня з незмінним гречаним багетом, відділ із живою рибою та рибою власного копчення, зона зі свіжим м’ясом, де можна навіть замовити м’ясо для шашлику. Для швидкої оплати покупок, в касовій зоні розміщено п’ять кас самообслуговування.
В компанії відзначають, что новий торговельний об’єкт став уже 13-м для мережі Сільпо у Дніпрі та третім з особливим тематичним дизайном: окрім делікатес-маркету Le Silpo, в 2019 році мережа відкрила супермаркет у стилі «книжкова майстерня» на вулиці Фабра, 7.
Нагадаємо, мережа супермаркетів Сільпо вже давно експериментує з інтер’єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому рітейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий Сільпо має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів.
Зокрема, в мережі є супермаркети, в таких стилях як: «Всесвіт Мавки», «Ван Гог», «стародавня друкарня», «яхт-клуб», «азіатська культура», «Дикий Захід» тощо. В 2019 році три дизайнерські супермаркети Cільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників Лавка Традицій, продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 18 січня 2020 року торговельна мережа нараховує 259 супермаркетів, включаючи 4 делікатес-маркети Le Silpo.
Читайте також –
До нових небес: як оновлюється вінницький ТРЦ Sky Park та в чому унікальність нового Сільпо у ТРЦ