У Львові відкрився пілотний магазин Рукавичка в новому форматі (+фото)

У Львові відкрився пілотний магазин Рукавичка в новому форматі (+фото)

06.12.2019 02:07
  449
Іван Зайцев

29 листопада у Львові на вулиці Богдана Хмельницького, 271, відкрився перший об’єкт мережі в новому форматі, який розробила компанія IDNT. Загальна площа магазину 500 кв. м.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Новий формат зручно масштабувати для магазинів різної площі: маленький – до 200 кв. м, середній – до 700 кв. м, великий – від 1200 кв. м. Внутрішнє оформлення магазину виконано в стилі мінімалізму з використанням натуральних декоративних елементів. Основна ідея – задовольнити покупця в декількох різних варіантах сценаріїв поведінки, незважаючи на швидкий сучасний ритм життя, а також підкреслити важливі для мережі особливості: робота з локальними постачальниками і завжди свіжа продукція. Для цього передбачені спеціальні фокус зони, був розроблений новий customer journey клієнта.

«Під різними сценаріями покупки (customer journey) ми маємо на увазі, що одна і та сама людина може вранці прийти в магазин за кавою, а ввечері купити необхідні продукти для вечері, а у вихідні зробити закупівлі на весь тиждень. Щоразу ми пропонуємо клієнту задовольнити потребу швидко і найкращим способом», – уточнив Микола Чумак, засновник і головний виконавчий директор компанії IDNT.

У новому магазині біля входу розташована зона to go, де можна придбати каву та сендвічі. Всього в маркеті представлено понад 5000 найменувань товару. Фасад нового формату відкритий, з декількома акцентними зонами, щоб покупці або майбутні клієнти могли бачили життя магазину ззовні. «Нашим натхненням були самі клієнти мережі, з якими ми спілкувалися перед початком роботи над проектом, з’ясовуючи, що впливає на їх вибір. Клієнти завжди вимагають кращого досвіду, який можуть отримати, тому ми застосовуємо, в тому числі, наш досвід роботи і дослідження зарубіжного рітейлу», – підкреслив Євген Дейнеко, рітейл-директор IDNT.

Акцент у новому форматі зроблений на частіші покупки клієнтами, тому що магазин став зручніше для інших сценаріїв покупки, яких раніше не було (зона to go, акцентні зони, пекарня, піца, оновлені фреш зони). Після відкриття запланований деякий час на тестування, після чого компанія починає роботу над підготовкою до тиражування нового формату. Нагадаємо, що мережа Рукавичка включає більше 150 магазинів на території Західної України.

Читайте також –

Фуд-корт і товари на пробу: ЕКО маркет оновив магазин у Рівному


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  146
Усі новини ринку