Розетка на Політеху: як виглядає магазин Rozetka в ТРЦ Smart Plaza Polytech (фотоогляд)
Термінали Check in, великий відділ з алкоголем і підготовка до Дня Святого Валентина – як виглядає новий магазин Rozetka і що в ньому можна знайти.
Цей текст доступний також російською мовою
31 січня у Києві біля метро Політехнічний інститут відкрився новий офлайн-магазин найбільшого гравця українського e-commerce Rozetka. Об’єкт почав роботу на першому поверсі ТРЦ Smart Plaza Polytech (проспект Перемоги, 24). Його загальна площа склала близько 350 кв. м, площа торгового залу — 166 кв. м. Нова торгова точка Rozetka стала вже восьмою в офлайн-мережі рітейлера.
Зі входу в магазині відвідувачів зустрічають електронні термінали Check in, над якими повисла тінь давньоримського бога любові Амура. Напередодні Дня Святого Валентина співробітники магазину заздалегідь прикрасили торговий простір пластиковими “купідончиками” і серцями, які в світлі денних ламп нависають над прилавками.
Термінали Check in допомагають покупцям отримати замовлення або талон в сервісний центр. Втім, якщо з цим виникнуть труднощі, в залі магазину знаходиться дві інформаційні стійки.
Крім придбання товарів, тут можна здійснити самовивіз інтернет-замовлень, оформлених в онлайн-магазині Rozetka.ua. Для них в “Розетці” працює чотири каси, а також ще дві для оплати товарів, куплених в магазині, і поруч – відділ сервісних звернень. В останньому клієнти можуть отримати необхідні налаштування для техніки, здати її в ремонт, або оформити кредит на товар.
Серед іншого асортименту, в очі кидається великий відділ з алкоголем вітчизняних і зарубіжних виробників. Крім нього, в магазині “українського Amazon” представлено і безліч інших товарних груп: сувеніри, вода, солодощі, різні аксесуари і, звичайно ж, ноутбуки, телефони та інші гаджети.
Варто відмітити, що Rozetka не має суворої навігації по відділам, тому що розташування товарних груп може змінюватися в залежності від попиту, сезону та інших факторів. Зараз, напередодні Дня Закоханих, тут можна знайти маленьких м’яких ждунов, що тримають в руках серце і, мабуть, натякають на очікування подарунку близькими.
В кінці залу – дві примірочні, хоча до дня відкриття нічого з fashion-пропозиції в магазині не знайшлося. Втім, можливо, вони розраховані на примірку нарядів з інтернет-замовлень.
Нагадаємо, розвивати традиційний «цегельний» роздріб компанія Владислава Чечоткіна почала трохи більше року тому, відкривши неподалік столичної станції метро Почайна гіпермаркет площею близько 4000 кв. м.
Водночас, рітейлер освоює й інші, нові для себе формати взаємодії з клієнтами. Так, у жовтні минулого року компанія почала тестувати мобільні точки видачі на парковках мережі супермаркетів Novus. Мобільна точка являє собою, по суті, брендований міні-бус. Клієнти можуть отримати своє замовлення прямо з автомобіля з 10:00 до 21:00, як при доставці, але з умовою, що їм доведеться самим прийти до цієї точки видачі.
Читайте також
Владислав Чечоткін, Rozetka: У 2012-му податківець бігав за моєю дружиною з пістолетом