
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Rozetka активно розвиває мережу флагманських відділень у містах-мільйонниках. Рітейлер вже має п’ять великих магазинів і планує відкриття нових об’єктів у 2021 році.
Як RAU повідомила прес-служба компанії, у листопаді Rozetka відкрила перші флагманські магазини у Харкові та Дніпрі. У таких відділеннях можна не тільки забрати замовлення з сайту, але й купити товари, оформити кредит, скористатися послугами фахівців із налаштування техніки та гаджетів. Тепер офлайнова мережа ритейлера налічує 75 точок видачі та магазинів по Україні, п’ять з яких — найбільші магазини-флагмани.
Офлайнова мережа Rozetka на сьогодні налічує 75 магазинів і точок видачі у 25-ти містах України. З них п’ять флагманів відкриті в чотирьох містах-мільйонниках. Два працюють у Києві, а в Дніпрі, Харкові та Одесі — по одному.
У середньому площа такого магазину — від 1500 до 3000 кв. м. Торгова зала дніпровського флагмана на Ламаній, 2, в районі ТРЦ МОСТ-Сіті, сягає 920 кв. м при загальній площі 1400 кв. м, а харківського на Клочківській, 9 А — 1400 кв. м із 3200 кв. м всього магазину.
«У 2021 році ми плануємо розвивати флагманську мережу в містах-мільйонниках, — коментує Владислав Чечоткін, співзасновник і CEO Rozetka. — Зараз шукаємо підхожу локацію для магазину у Львові. Для кожного такого відділення ми розробляємо своє наповнення, орієнтуючись на потреби району та міста. Так, у наших київських флагманах є кав’ярня, ательє, сервіси з пакування подарунків та налаштування техніки. В Одесі — мультимедійний екран, а в Дніпрі та Харкові ми розмістили в зоні видачі яскравий банер із підсвіткою і впізнаваним смайлом».
На відміну від стандартних точок видачі, флагмани об’єднують дві зони: пункт видачі замовлень з сайту та велику торгову залу з додатковими сервісами. Тут можна вибрати, за необхідності приміряти й оплатити товар на експрес-касі, оформити кредит на покупку або скористатися сервісом налаштування техніки.
Флагмани мають високу пропускну здатність. Тут в окремій зоні з дзеркалом розташовані до восьми примірювальних. А щоб прискорити отримання товарів, ритейлер встановлює в магазинах до десяти чекін-терміналів, за допомогою яких електронна черга розподіляється по касах і стійці видачі замовлень.
У торговій залі великого магазину представлено більше товарів, ніж у відділеннях — близько 50 000 одиниць з усіх категорій. Це електроніка, аксесуари, побутова техніка та хімія, товари для краси, іграшки, товари для тварин, косметика й продукти. У флагманах також завжди є відділ з алкогольними напоями з усього світу й товарами власного імпорту. У кожному магазині такого формату є демо-стійки з технікою власного бренду рітейлера RZTK.
У магазині працюють менеджери банків, які консультують і допомагають оформити кредит на товари з сайту або вітрини. Крім цього, тут можна полагодити або налаштувати техніку.
Читайте також –