Рекорд року: харківська мережа РОСТ відкрила найбільший продуктовий маркет 2019-го (фотоогляд)

Рекорд року: харківська мережа РОСТ відкрила найбільший продуктовий маркет 2019-го (фотоогляд)

21.12.2019 08:15
  403
Ukrainian Retail Association

Харківський рітейлер РОСТ відкрив новий торговий об’єкт загальною площею близько 10 000 кв. м. Як виглядає і що пропонує покупцям новий супермаркет компанії.

Цей матеріал доступний російською мовою

Рітейлер РОСТ – один із старожилів ринку продуктового рітейлу Харкова. Його перший супермаркет був відкритий в далекому 2000 році на вулиці Клочківській, 65. З тих пір торгова мережа зросла до семи великих об’єктів у місті, а зовсім нещодавно – 10 грудня – поповнилася восьмим супермаркетом. Він розташувався неподалік від станції метро “Палац Спорту” та зайняв близько 10 000 кв. м площі.

Раніше на цій же локації працювали спочатку маркет під брендом Таргет, а потім – одна з торгових точок мережі Таврія В. Торговий зал попередніх операторів займав близько 4500 кв. м. А от торгову площу нового маркету та інші подробиці проекту в РОСТ уточнити відмовилися.

За даними Єдиного держреєстру юросіб, кінцевим бенефіціаром компанії є Юрій Нарожний, а співвласником підприємства – Сергій Утицький. Це не єдиний зв’язок Нарожного з продуктовим рітейлом: раніше він був співзасновником кооперативу Партнер разом з бізнесменом Олександром Лобановським, який зараз володіє харківською мережею супермаркетів і торгових центрів Клас.

Втім, зробити загальне уявлення про новий торговий об’єкт компанії можна з фотографій, опублікованих на сторінках РОСТ в соцмережах, а також на сайті компанії Технохолод, яка стала постачальником торгового обладнання в супермаркет.

Асортимент магазину включає в себе велику продуктову групу: як швидкопсувні товари, так і продукти тривалого зберігання.

Багато місця виділено під свіжі овочі та фрукти, як традиційні, так і екзотичні для українського ринку.

Також тут облаштовані зони імпульсних продажів.

Гастрономічні відділи гіпермаркету традиційно для мережі РОСТ обладнані холодильними вітринами з радіусним склом. Для зберігання товарного запасу в зоні роботи продавців були встановлені пристінні вітрини.

Можна відзначити, що в магазині окремо виділили зону зважування товару, а також встановили каси самообслуговування.

Окрім самого супермаркету, в торговому об’єкті також розмістилися партнерські магазини мережі – Penal, Vilka, Play Zone та інші.

Читайте також – 

Сільпо під Новий рік: за IV квартал мережа відкриє більше 10 нових магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  45
Усі новини ринку