Ольга Шевченко, Eva: Ми готуємося до експансії на ринки ЄС
15.10.2025 08:59Повномасштабна війна кардинально змінила ритейл-карту України, однак міжнародні бренди продовжують вірити в український ринок. Дехто лише зараз заходить у країну вперше, а хтось — навпаки, розширює присутність або повертається після вимушеної паузи. Від fashion-ритейлерів до брендів солодощів — Україна знову стає гравцем на мапі світового бізнесу.
У цьому матеріалі — історії шести відомих міжнародних брендів, які відкрили свої перші магазини в Україні після 24 лютого 2022 року.
Перший в Україні магазин польської мережі Worldbox відкриється у новому торгівельному центрі Pokrovsky в Ізмаїлі. Контракт оренди підписано з компанією UTG, яка є розробником концепції, ексклюзивним брокером та займалась запуском ТЦ Pokrovsky.

Новий магазин площею 400 кв. м представить широкий асортимент сучасного одягу, взуття та аксесуарів для жінок, чоловіків і дітей від провідних світових брендів.
«Відкриття першого в Україні магазину Worldbox відбувається у час, коли ринок ритейлу демонструє помірне зростання. Це відкриває нові можливості та свідчить про високий потенціал українського споживчого ринку», — повідомила директор UTG Євгенія Локтіонова.
Worldbox — заснована в 2008 році у Польші мультибрендова мережа магазинів, яка пропонує сучасний сегмент casual-sport для всієї родини. Магазини мережі, що входить у CCC Group, представлені більш ніж у 150 містах Польщі та онлайн.
У травні цього року в Україні відкрився перший магазин відомої європейської франшизи Captain Candy. Ексклюзивні права на її розвиток отримала мережа супермаркетів Сільпо. Перша крамниця солодощів у форматі shop-in-shop працює у Києві.
Captain Candy — це love brand родом із Праги, який з 2014 року підкорює Європу завдяки поєднанню яскравих смаків, піратського стилю та емоційного досвіду. Зараз магазини мережі є в Чехії, Італії, Нідерландах і Німеччині. Київ став 12-ю точкою на мапі бренду і першою — в Україні.

До цього магазини Captain Candy відкривали лише на туристичних вуличках європейських міст: у Венеції, Амстердамі, Римі, Кельні. Українська локація стала винятком — крамничку з солодощами вперше відкрили всередині супермаркету на околиці міста.
«Нас дуже надихає, коли бренд говорить із гостем через досвід і враження. Кожен візит до Captain Candy, як і до Сільпо — це привід для емоцій і пригод. Це той випадок, коли через схожі цінності нам одразу вдалося порозумітись і вибудувати довіру. Так з’явився перший магазин Captain Candy в Україні. Під час війни, у нетиповому для бренду форматі й локації», — коментує директорка з маркетингу мережі Сільпо Катерина Огуряєва.
Дизайн магазину реалізувала команда дослідно-конструкторського бюро Майстерні Чудес. Простір оформили у впізнаваній піратській стилістиці Captain Candy: дерев’яні бочки, ретро-декор, приглушене світло. У магазині представлено 52 види цукерок на вагу, які можна міксувати на власний смак: мармеладні, маршмелоу, з горішками, праліне чи локрицею.
Магазин працює щодня в Києві у Сільпо за адресою: Київ, Кільцева дорога, 1, ТРЦ Respublika Park.
15 січня 2025 року в київському торгівельно-розважальному центрі Ocean Plaza офіційно відкрився перший в Україні магазин бренду Karl Lagerfeld Jeans — дочірньої лінії легендарного модного дому Karl Lagerfeld. Новий бутік розмістився на другому поверсі ТРЦ. Про відкриття повідомили у соціальних мережах Ocean Plaza.

Karl Lagerfeld Jeans — це сучасне переосмислення класичного стилю Карла Лагерфельда, з акцентом на джинсовий одяг, сміливі силуети та молодіжну естетику. Бренд орієнтований на покоління Z — творців трендів і шанувальників індивідуальності, які цінують автентичність, самовираження і сталий розвиток.
Особливістю колекцій є виразний синій відтінок (електрик), який став візуальною візитівкою марки. “Karl Lagerfeld Jeans вирізняється різноманітністю силуетів, інноваційною обробкою та несподіваними деталями. Це бренд для тих, хто не боїться виділятися, креативних і сміливих порушників правил,” — зазначає креативний директор бренду Хун Кім.
Запущений навесні 2023 року, бренд швидко здобув популярність на європейському ринку, а тепер робить свій перший крок в Україні — у серці Києва.
У липні перший в Україні магазин відомого турецького джинсового одягу Mavi відкрився у чернігівському Hollywood Mall. Площа магазину – 328 кв. м. Він знаходиться на першому поверсі ТРЦ, а кількість представлених в ньому SKU складає близько 2000.
Mavi вже давно завоював визнання у світі, зараз товари бренду продаються у 34 країнах і більш ніж в 5500 магазинах, 440 з яких – монобрендові магазини Mavi.

Mavi (що в перекладі з турецької означає «синій») був заснований у 1991 році в Стамбулі. З того часу бренд перетворився на міжнародну fashion-компанію, присутню у 34-х країнах світу. Компанія орієнтована на молодь, людей з активним стилем життя та шанувальників якісного деніму. Основна філософія бренду — ідеальна посадка («Perfect Fit»), яка поєднується з актуальним дизайном, комфортом і увагою до деталей.
Відкриття магазину в Чернігові стало першим кроком бренду на українському ринку, який продовжує поступово відновлюватись навіть в умовах війни. Це також сигнал довіри до українського споживача з боку міжнародного бренду з сильною репутацією та глобальною присутністю.
У вересні минулого року американський бренд UGG, відомий у всьому світі своїм стильним і комфортним взуттям з овчини, офіційно відкрив перший флагманський магазин в Україні. Новий простір бренду запрацював у столичному ТРЦ River Mall.
Офіційним дистриб’ютором UGG в Україні є компанія Koalabi.

З нагоди відкриття відбулася урочиста презентація, яку відвідали українські fashion-блогери, стилісти та інфлюенсери. Подія стала не лише святом для шанувальників бренду, а й важливою віхою для українського fashion-ритейлу.
Хоча бренд UGG асоціюється з американським ринком, його коріння — в австралійській серферській культурі 1970-х років, коли взуття з натуральної овчини стало популярним серед серферів як спосіб зігріти ноги після тренувань.
У 2000-х бренд здобув світову популярність, особливо після того, як чоботи UGG почали носити зірки, як-от Сара Джессіка Паркер, Кейт Мосс та Опра Вінфрі. Бренд входить до портфелю американської корпорації Deckers Brands і присутній у більш ніж 100 країнах світу.
UGG — це не лише класичні чоботи, а й широкий асортимент взуття, аксесуарів та одягу, що поєднує розкіш, зручність і стиль casual luxury.
Окрім нового флагману в River Mall, бренд також представлений у вигляді корнерів та менших магазинів у Києві, Харкові та Дніпрі. Відкриття великої повноформатної точки свідчить про поглиблення інтересу бренду до українського ринку, навіть попри воєнні виклики.
9 листопада 2023 року польський ритейлер HalfPrice офіційно вийшов на український ринок, відкривши перший флагманський магазин у ТРЦ Respublika Park у Києві. Новий торговий простір став знаковим дебютом одного з найуспішніших проєктів польської CCC Group в Україні. Загальна площа магазину перевищує 1800 кв. м, і він пропонує широкий асортимент брендового одягу, взуття, аксесуарів, косметики, іграшок і товарів для дому — все це в форматі off-price, тобто з помітними знижками.

Наразі в Україні працює шість магазинів HalfPrice: три магазини в столиці, один в Одесі, один у Львові та один у Чернігові.
HalfPrice — це наймолодший проєкт CCC Group, що стартував у Польщі в травні 2021 року і працює у сегменті off-price. Всього за три роки ритейлер відкрив понад 100 магазинів у Польщі та близько дюжини за її межами, зокрема в Чехії, Румунії, Австрії, Хорватії, Угорщині, Словенії, Литві та тепер — в Україні.
HalfPrice створено для людей, які люблять полювання за вигідними знахідками. Асортимент постійно оновлюється, і багато позицій представлені в обмеженій кількості. Це частина філософії бренду — “сьогодні є, завтра — ні”, що стимулює швидке прийняття рішень під час шопінгу. “Наші магазини орієнтовані на справжніх мисливців за знижками. Тут можна знайти одиничні екземпляри відомих брендів за дуже привабливими цінами,” — пояснює віце-президентка з продажу HalfPrice Йоанна Чижевська.
HalfPrice перевершив усі очікування вже у перший рік після запуску. У той час як американський гігант TK Maxx за 14 років у Польщі відкрив лише 52 магазини, HalfPrice зумів побудувати більше сотні торгових точок менш ніж за три роки.