Пікселі у гастро-космосі: як виглядає новий дизайнерський Сільпо у Вінниці (фотоогляд)

Пікселі у гастро-космосі: як виглядає новий дизайнерський Сільпо у Вінниці (фотоогляд)

01.05.2021 09:00
  2557
Микола Маранчак

29 квітня у Вінниці на просп. Юності, 18 у ТРЦ S)mall відкрито Сільпо у стилі “піксель-арту”. Це третій дизайнерський супермаркет мережі у місті, всього ж їх у Вінниці вже сім.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа торгового залу – 1170 кв. м. Магазин оформлений у вигляді гри-бродилки від гаю до моря через гори та скелі.

«16 квітня Сільпо стала першою у світі мережею супермаркетів, яка розмістила свої твори мистецтва на крипто-ринку: діджитальний гречаний багет від Крафтяр, просеко Власного імпорту, хітові цукерки Вулкан власної кондитерської, фермерську бурату та яйця від курочок вільного випасу Лавки традицій. Початкова вартість картин дорівнювала вартості цих зіркових продуктів на полиці супермаркету. Вже у перші чотири години ставки сягнули від $55 до $100 за NFT-одиницю. Але поки експеримент триває, у самому магазині ― реальні токени гастромистецтва в наявності кожного дня з 8:00 до 23:00»,  ― розповідає Катерина Огуряєва, директор з маркетингу Сільпо.

До опису магазину в мережі підійшли не менш креативно. Над джерелом екзотичних, незвичних, але справжніх фруктів й овочів крізь піксельні дерева виглядають піксельни голуби.

Над усім цим несеться гоночна траса. Серед фаворитів піксельних перегонів ― баранчик на скейті, курочка Лавки традицій на тракторі, кур’єр-смаковершник на скутері та вантажівки власної кондитерської. Втім, це змагання не на швидкість, а на якість. Таку ж саму філософію пропонують і гостям.

У магазині працює шість самокас. А на дев’яти класичних ще й окремо подякують за відмову від  пластикового пакета.

Біля тютюнової каси відтворено у пікселях вінницьку водонапірну вежу. А от піксельний песик на фіналі цього постмодерністського гастротреку ― то окрема пасхалочка.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на квітень 2021-го нараховує 289 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети Cільпо вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Читайте також

Після фуршету: Сільпо відкрило 7 магазинів за тиждень на місці колишніх супермаркетів Фуршет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку