Огляд новин fashion за липень: LC Waikiki, New Yorker, H&M, DeFacto, LPP Group та Inditex
Відкриття LC Waikiki на Хрещатику та H&M в Одесі, магазини групи Inditex в ТРЦ Respublika Park та магазини LPP Group в ТРЦ Planeta Mall та інші новини липня.
LC Waikiki став преміум членом Асоціації рітейлерів України
Турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок у 2013 році, і за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія швидко масштабувала бізнес і наразі мережа власних магазинів LC Waikiki в Україні налічує понад 30 торгових точок загальною площею більше 40 000 кв. м. При цьому LC Waikiki не збавляє обертів, дотримуючись планів з розширення мережі до 60-ти магазинів уже до 2023 року. Поряд з офлайн-мережею, в Україні компанія розвиває й онлайн-магазин, запущений наприкінці 2018 року. Торгова марка LC Waikiki заснована в 1985 році у Франції. У 1997 році вона була придбана турецької Taha Group. За цей час рітейлер став №1 в Туреччині. Сьогодні в мережі понад 800 магазинів у 36 країнах світу і до 2023 року в планах компанії збільшити їх кількість до 500 в Туреччині і до 1000 магазинів за її межами.
Керівництво та колектив RAU вітають компанію серед преміум членів і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.
LC Waikiki на Хрещатику
3 липня відбулось урочисте відкриття нового триповерхового флагманського магазину LC Waikiki в центрі столиці, який розмістився в історичній будівлі на вулиці Хрещатик, 50. Новий об’єкт турецького fashion-бренду став 46-ю торговельною точкою в українській мережі та першою в street-форматі.
Магазин LC Waikiki на Хрещатику зайняв чотири поверхи будівлі, проте лише три з них, загальною площею 1200 кв. м, доступні для відвідувачів. На двох останніх рівнях у вересні відкриється центральний офіс українського підрозділу компанії.
Колекції одягу, взуття та аксесуарів розділили за поверхами: чоловічий асортимент знаходиться на першому поверсі, жіночий – на другому, дитячий – на третьому. Також на третьому поверсі знаходиться концептуальний shop-in-shop – LCW Dream, де представлена ексклюзивна колекція білизни, піжам та одягу для дому від бренду.
В асортименті можна знайти вбрання як casual або спортивного стилю, так і святкові, для ділових зустрічей, і на кожен день. Колекції в магазині будуть оновлюватися чотири рази на рік – щосезону. Для покупців працює чотири каси на другому поверсі магазину і дві – на третьому.
В ТРЦ Respublika Park відкриються магазини групи Inditex: Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti і Oysho
Команда проекту ТРЦ Respublika Park на початку липня підписала договори оренди з представниками групи Inditex, яка планує відкрити в ТРЦ Respublika Park магазини Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti і Oysho. Завдяки цьому заповненість комерційних площин ТРЦ наразі становіть 68,3%. Магазини Inditex відкриються в найновіших концепціях, загальна площа магазинів складе 7 170 кв. м. Найбільшу площу займатиме fashion-універмаг флагманського бренду Inditex – Zara (3 289 кв. м). Massimo Dutti буде займати 824 кв. м, Pull & Bear – 939 кв. м, Bershka – 929 кв. м, Stradivarius – 660 кв. м, Oysho – 535 кв. м.
H&M відкриє двоповерховий магазин в ТРЦ Riviera
Вже до кінця цього літа в одеському ТРЦ Riviera Shopping City почне роботу магазин шведського fashion-рітейлера H&M. Це буде сьомий об’єкт мережі в Україні. Загальна площа двоповерхового простору складе 2750 кв. м. Інтер’єр магазину продуманий до дрібниць відповідно до ДНК бренду: природні матеріали, теплі кольори, м’яке освітлення.
У новому H&M для покупців будуть представлені відділи жіночого, чоловічого, підліткового та дитячого одягу, а також відділ товарів H&M Home. Крім того, в магазині будуть представлені такі лінійки, як H&M Sport і H&M Mama. Удосконалена презентація товарів, комфортні примірочні і лаунж-зона зроблять шопінг приємним і легким.
У херсонському ТРЦ Fabrika відкрився магазин турецького fashion-рітейлера DeFacto
Загальна площа нового магазину одного з провідних fashion-операторів Туреччини становить 870 кв. м. Це восьмий магазин мережі в Україні та 490-й – у світі. У нашій країні DеFacto вже представлені в Києві, Одесі та Дніпрі. У планах компанії – до кінця цього року, відкрити ще п’ять магазинів. Компанія DеFacto заснована в 2003 році і спеціалізується на виробництві і торгівлі чоловічим, жіночим та дитячим верхнім одягом, білизною, взуттям та аксесуарами. Сьогодні рітейлер представлений в 30-ти країнах. DeFacto працює в середньому ціновому сегменті.
У херсонському ТРЦ Fabrika відкриється магазин New Yorker
Новий магазин New Yorker стане першим у місті та тринадцятим в Україні. Загальна площа об’єкту складе біля 1300 кв.м. Консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA) виступила брокером при підписанні договору оренди з німецьким брендом молодіжного одягу. «Нам вдалося залучити в пул орендарів херсонського ТРЦ Fabrika відомого міжнародного рітейлера, який розширить асортимент товарів в ТРЦ, залучить додатковий потік відвідувачів та зробить об’єкт ще більш привабливим», – вважає Таїсія Литовченко, СЕО RDA.
У ТРЦ Planeta Mall відкриються магазини LPP Group
У харківському ТРЦ Planeta Mall відкриються магазини польської групи LPP – Cropp, House, SinSay. Загальна площа торгових приміщень складе 2785 кв. м, що дозволить надати відвідувачам широкий асортимент одягу та аксесуарів. Договору оренди були підписані ексклюзивним брокером проекту компанією UTG.
Кожна марка буде представлена в форматі монобрендового магазину. Площа SinSay складе 1 311 кв.м, House – 762 кв. м, Cropp – 712 кв. м. Всі бренди LPP будуть відкриті в оновленому форматі, з просторими торговими залами і поліпшеною експозицією товару.
Читайте також –
Огляд новин fashion за червень: New Balance, H&M, Diesel, Original Marines, DressX