Огляд sport & outdoor: Intersport, Under Armour, Weekender, Спортландія та інші

Огляд sport & outdoor: Intersport, Under Armour, Weekender, Спортландія та інші

09.11.2018 08:10
  624
Микола Маранчак

Найбільший в Україні аутлет-магазин Intersport в Києві, Under Armour в Одесі, Sportlandia в Маріуполі та Кишиневі, Weekender в Чернівцях, прибуток Adidas і Puma в 2018 році та інше.

Перший аутлет-магазин Intersport в Україні

27 жовтня в столичному ТЦ Епіцентр на Берковецькій, 6 В, відкрився перший в Україні аутлет-магазин швейцарського бренду Intersport. Оператор розмістився на площі 2800 кв. м і пропонує своїм покупцям спорттовари з постійними знижками до -60%. В асортименті представлені брендові речі та власні торгові марки Intersport.

Директор департаменту маркетингу Intersport Україна Лаура Лапіна в коментарі RAU зазначила, що в новому аутлет-магазині проведуть деякі зміни в мерчендайзингу, які будуть спрямовані на швидкий пошук покупцем необхідного йому товару. У разі успіху нового формату, рітейлер планує відкривати й інші аутлет-магазини в Україні.

Нагадаємо, швейцарський бренд Intersport був виведений на український ринок в 2016 році компанією Епіцентр К. Менш ніж за два роки компанія зуміла розширити мережу до 23 торговельних точок в країні.

intersport

Under Armour в Одесі

Американський спортивний бренд Under Armour відкрив 1 листопада магазин в одеському ТРЦ Riviera. Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центру, площа магазина склала майже 320 кв. м. Торговий об’єкт став вже шостим в українській мережі бренду, який в нашій країні по франшизі представляє компанія MD-Fashion. Остання вивела Under Armour на український ринок в минулому році, відкривши першу торговельну точку в столичному ТРЦ Sky Mall.

Under Armour

Sportlandia в Маріуполі та Кишиневі

15 вересня в маріупольському ТРЦ ПортCity відкрився франчайзинговий магазин Sportlandia площею 1 254 кв. м. Як повідомила RAU прес-служба Спортмастер Україна – власника торгової марки Sportlandia – магазин став найбільшим за площею в мережі. В асортименті представлені товари для спорту та активного відпочинку провідних брендів спортивної індустрії в сегменті середній і середній мінус: Columbia, Merrell, CAT, Kappa, Fila, Jack Wolfskin, Skechers, Outventure, Demix, Glissade, Northland, Termit, Hi-Tec та інші .

Ще один франчайзинговий магазин Sportlandia почав свою роботу 27 жовтня в Молдові. Торговий об’єкт відкрився в Кишиневі в ТРЦ GrandHall і став найбільшим для цієї країни спортивним мультибрендовим магазином і єдиним формату «supermarket».

Мережа Sportlandia налічує 18 магазинів в Україні. Своїм успіхом франчайзинговий проект зобов’язаний вдалому поєднанню торгових марок, асортименту товару і постійного консалтингу з боку франчайзера.

sportlandia спортландия кишинев молдова

Weekender в Чернівцях

22 вересня відбулося урочисте відкриття магазину Weekender в ТРЦ DEPOt Center. Як повідомила RAU прес-служба мережі, формат торгової точки – мультибренд в категорії Outdoor і LifeStyle, в якому представлений широкий асортимент одягу та взуття для міста і активного відпочинку відомих брендів: Columbia, Merrell, O’neill, CAT, Skechers, Карра, Outventure, Jack Wolfskin та інші.

Компанія Спортмастер Україна розвиває мережу Weekender по франчайзингу. В Україні працює вісім магазинів, мережа динамічно зростає – до кінця року заплановано відкриття ще одного магазина.

Перший в Україні Decathlon

Найбільший в світі виробник спортивних товарів Decathlon Group відкриє свій перший в Україні магазин в Рітейл Парк Петрівка весною 2019 року. Як розповіли топ-менеджери українського підрозділу компанії на прес-конференції в Києві, одночасно з запуском офлайнової торгової точки почне роботу інтернет-магазин.

Магазин займе 2500 кв. м, в ньому будуть представлені товари 26 власних брендів компанії для 70 видів спорту. Точку також обладнають шоу-румами і зонами тестування товарів. Персонал першого Decathlon буде складатися з 50 осіб.

Прибуток Adidas в 2018 році

Німецька Adidas AG, другий за величиною в світі виробник спортивних товарів, збільшила чистий прибуток і виручку в III кварталі 2018 року і поліпшила прогноз прибутку на рік в цілому. Як пише Інтерфакс-Україна, чистий прибуток компанії в липні-вересні склав 659 млн євро в порівнянні з 527 млн євро за той же період минулого року. Чистий прибуток від триваючих операцій піднявся на 19,5% – до 656 млн євро. Виручка виросла на 3,5% і досягла 5,87 млрд євро. Без урахування зміни курсів обміну валют підвищення становило 8%.

Продажі бренду Adidas по всьому світу підвищилися на 4,9% (до 5,34 млрд євро), в той час як Reebok – зменшилися на 10,1% (до 436 млн євро).

Прибуток Puma в 2018 році

Поліпшила прогноз прибутку на рік також і Puma. Як пише Finance.ua, чистий прибуток німецького виробника спортивних товарів Puma SE в липні-вересні склав 77,5 млн євро проти 62,1 млн євро за аналогічний період минулого року. Прибуток до податкових і процентних виплат (EBIT) підвищився на 28% – до 130 млн євро. Рентабельність досягла 49,6% проти 48,1% роком раніше. Виручка виросла на 10,7% – до 1,242 млрд євро, з коригуванням на зміну курсів обміну валют підйом показника склав 13,9%.

У тому числі в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) доходи збільшилися на 6% (з коригуванням – на 8%), в Північній та Південній Америці – на 10% (на 15,8%), в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – на 21,1% (на 22,8%). Продажі взуття зросли на 2,4%, одягу – на 23,2%, аксесуарів – на 8,7%.

Nike судитиметься з українською фірмою через китайське взуття

Виробник спортивних товарів Nike подав до суду на українську компанію за порушення прав інтелектуальної власності. Про це йдеться в рішенні Господарського суду Одеси, який 24 жовтня ухвалив справу до розгляду, – пише Українська правда. Позов був зареєстрований 19 жовтня. Відповідачем зазначено івано-франківське ТОВ “Торгосфера”.

Nike просить заборонити українській компанії використовувати позначення NIKE, продавати, імпортувати, експортувати товари з таким позначенням. Напис, на думку виробника, може ввести в оману покупців, його можна сплутати з тим, яким володіє відомий бренд. Також Nike просить вилучити і знищити взуття, імпортоване “Торгосферою” з Китаю. Йдеться про 1520 пар спортивного чоловічого взуття 41-46 розмірів.

До справи залучили Одеську митницю як третю особа. Підготовче засідання призначили на 19 листопада. “Торгосфера” ще два місяці тому була зареєстрована в Житомирі, зараз її офіційна адреса в Івано-Франківську.

Читайте також –

Новини fashion-рітейлу: H&M, ССС, LC Waikiki, Arber і найбільша ZARA в River Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку