Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Blauri, Kiehl’s та інші

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Blauri, Kiehl’s та інші

31.05.2019 08:00
  837
Микола Маранчак

Два нових Watsons, 800-й магазин EVA, Blauri в київському ТРЦ Art Mall, Kiehl’s в одеському ТЦ Європа та інші.

Цей текст доступний також російською мовою<

Два нових beauty-stores від Watsons

25 і 26 квітня відбулися урочисті відкриття відразу двох магазинів Watsons Україна формату beauty – на вулицю Вернадського, 89 і площі Слави (ТЦ Квадрат) в Києві. Традиційно, в магазині нового формату, крім іншого, представлений розширений асортимент декоративної косметики та косметики по догляду за шкірою.

З 400-т магазинів мережі в Україні? близько 50-ти в найближчі два роки почнуть працювати у форматі beauty, де буде багато товарів для жіночої краси, – повідомила компанія. Але в них також можна буде придбати все інше.

Нагадаємо, що раніше відкрилися два магазину Watsons beauty-формату за адресою: Київ, вулиця Гната Юри, 20, і Бровари, вулиця Юрія Гагаріна, 14.

Kiehl’s в одеському ТЦ Європа

У середині травня в одеському ТЦ Європа відкрився перший в місті магазин бренду Kiehl’s, який в Україні розвиває компанія «Брокард-Україна». Як повідомила RAU прес-служба мережі, магазин розташувався на вулиці Дерибасівській, 21. Площа об’єкту – 48,75 кв. м. Асортимент складається з різноманітних засобів по догляду для жінок і чоловіків, дитячої лінії, а також догляду за тілом та волоссям. Також в бутіку можна пройти безкоштовну діагностику стану шкіри і отримати консультацію від експертів.

Магазини Kieh’l в Україні працюють в ТРЦ Gulliver (Київ), ТЦ Європа (Одеса), а також у форматі shop-in-shop в магазинах Brocard в ТРЦ Ocean Plaza (Київ) і ТРЦ Мост-сіті (Дніпро).

800-й магазин EVA

Ювілейна точка відрізняється більшою площею, ніж стандартні магазини рітейлера: 200 кв. м.

За 16 років свого існування EVA досягла позначки в 800 магазинів у 291 місті України і забезпечила робочими місцями більше 10 тисяч співробітників. Тільки за перші 2,5 місяці 2019 – го було представлено 34-х нових торгових точок в різних містах, загальною площею понад 5500 кв. м.

Blauri відкрили магазин в київському ТРЦ Art Mall

Мережа магазинів натуральної косметики Blauri відкрила новий магазин. Про це RAU повідомила прес-служба рітейлера. У зв’язку з ребрендингом, дизайн нового бутика повністю відрізняється від двох перших торгових точок Blauri, розташованих у Києві на вул. Велика Васильківська, 72 в ТЦ Олімпійський, а також на вул. Берковецкая, 6 Д, в ТРЦ Lavina Mall.

В асортименті компанії пропонується 11 брендів натуральної косметики, раніше офіційно не представлена в Україні: Helan (Італія), Pierpaoli (Італія), Balm Balm (Великобританія), Saules Fabrika (Латвія), Apeiron (Німеччина), Skin&Tonic (Великобританія), Bioturm (Німеччина), Turbliss (Естонія), Mokosh (Польща), Vegan Fox (Латвія) і Seascape (Великобританія). До кінця 2019 року для отримання ідентичного вигляду планується проведення реконструкції всієї мережі.

Мережа магазинів натуральної косметики Blauri відкрила новий магазин

Перший магазин Apothecary Skin Desserts в Києві по франшизі

В Києві за адресою вулиця Басейна, 1/2, відкрився магазин бренду Apothecary Skin Desserts. Як повідомили RAU в мережі, магазин відкрито по франшизі на площі 50 кв. м, на яких представлено 24 товарні групи: креми, мило, парфуми, бомбочки для ванни, гелі для душу та догляд за волоссям.

Компанія Apothecary була заснована в Іриною Іоновою в 2014 році у Львівській старовинній аптеці Міколяша на вулиці Коперника, 1. Мережа складається з трьох власних магазинів (два у Львові і один в Києві) і одного партнерського в Києві.

Мережа магазинів КОСМО стала членом Асоціації рітейлерів України

Магазини КОСМО відповідають європейському формату drogerie, який передбачає наявність всієї продукції першої необхідності для дому, краси та здоров’я. Так, в магазинах КОСМО на вибір покупців представлено широкий асортимент косметики і товарів для догляду за тілом, продукції для здорового способу життя і сімейного затишку, побутової хімії, парфумерії, товарів для мам і немовлят, товарів категорії wellness (ароматичні олії, солі, СПА) та безліч іншої корисної продукції від провідних українських виробників і кращих світових брендів.

Кількість торгових об’єктів на території України: 108. Кількість співробітників в компанії 1200.

Мережа магазинів КОСМО стала членом Асоціації рітейлерів України

Avon купляє власник мережі The Body Shop

Компанія Natura Cosmeticos вирішила придбати американського виробника косметики. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Forbes. Після того, як угода буде підписана, бразильська компанія отримає 76% акцій об’єднаного бізнесу. Інша частка буде належати акціонерам Avon.

Згідно з умовами операції, вартість Avon оцінили в $2 млрд. Варто відзначити, що протягом кількох останніх років компанія переживала важкі часи. У січні поточного року їй довелося скоротити 2300 співробітників, щоб зменшити власні збитки на $100 млн. Проте капіталізація бізнесу продовжила стрімко скорочуватися, склавши $1,4 млрд.

Топ-5 drogerie-мереж України за кількістю магазинів і темпами відкриттів

Аналітична компанія GT Partners Ukraine підготувала звіт, присвячений розвитку ринку drogerie за минулий рік: хто з компаній скільки і де магазинів відкрив. За 12 місяців 2018 року мережеві оператори України (а в моніторинг GT Partners Ukraine входить 22 мережі) відкрили 350 магазинів. Для порівняння: у 2017 році в країні було відкрито 308 нових магазинів (а в 2016-му – 455). Таким чином, в 2018-му торгові мережі сегмента drogerie України продемонстрували значно вищі темпи експансії, ніж роком раніше, але їм ще досить далеко до показників 2016-го.

Повністю топ-5 українських мереж, що продають товари для краси і здоров’я, виглядає так. Більш детальна аналітика за посиланням.

Читайте також

Огляд новин в drogerie&beauty: EVA, Yves Rocher, Watsons, монобренд Missha і інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку