Новини FMCG за вересень: піца Сільпо, нові горизонти АТБ і флагман Novus

Новини FMCG за вересень: піца Сільпо, нові горизонти АТБ і флагман Novus

16.10.2019 08:15
  857
Виктор Нагорский

АТБ планує повністю охопити Україну, Сільпо запустила новий формат PIZZA SALOON, Novus відкрив флагман з найбільшим асортиментом, столичний рітейлер КОЛО тестує гібридний формат «магазин-кафетерій» та інші новини FMCG-рітейлу.

Цей матеріал доступний російською мовою

Сільпо

Мережа супермаркетів Сільпо у вересні відкрила новий магазин в Одесі й оновлений торговий об’єкт в Києві. Новий одеський супермаркет компанії площею 2000 кв. м розпочав роботу 11 вересня за адресою Фонтанська дорога, 58, і був реалізований в «музичному» стилі. Що стосується оновленого столичного об’єкта, то він знову відкрив двері для відвідувачів 25 вересня. Магазин, розташований в торговому центрі «Квадрат Лук’янівка» на вул. Білоруська, 2, вперше відкрився більше десяти років тому і був закритий на реконструкцію в травні цього року. Як змінився супермаркет після оновлення можна подивитися в матеріалі за посиланням.

У селі Стоянка під Києвом також відбулося відкриття унікального для компанії PIZZA SALOON, розташованого поруч з супермаркетом. Як уточнили в Сільпо, тут встановили особливу дров’яну піч – шосту в закладах мережі SilpoResto. При цьому піццайолами проекту стали учні бренд-шефа мережі Сільпо Марко Черветті та відомого неаполітанського шефа, маестро Енцо Коччо.

Слід зазначити, що на цьому в компанії не зупиняються і будують плани щодо подальшого масштабування. Вже на 18 жовтня заплановано відкриття ще одного концептуального магазину мережі в Луцьку. Супермаркет в стилі поп-арт розміститься за адресою вул. Рівненська, 89 і стане вже четвертим для рітейлера в місті. Крім того, як стало відомо RAU, Сільпо планує відкрити відразу два магазина в київському ТРЦ Dream Town.

АТБ-Маркет

Найбільша в Україні мережа магазинів АТБ відкрила п’ять нових дискаунтерів. Як повідомляється на сайті рітейлера, в кінці вересня нові АТБ розпочали роботу в Миколаєві (вул. Троїцька, 238 Г), а також в містах Южне Одеської області (вул. Хіміків, 3А/1) та Моршині Львівської області (вул. Джерельна, 1 А). Ще два торгових об’єкти компанії відкрили свої двері 5 жовтня: в Херсоні (вул. Миру, 47 А) і Тернополі (бул. Петлюри, 1 А).

Крім того, нещодавно стало відомо про плани АТБ відкрити свої перші дискаунтери в Чернівецькій області. Як повідомляє портал All Retail з посиланням на власні джерела, запуск пілотного дискаунтера АТБ в Чернівцях відбудеться в листопаді 2019 року. Він буде розташований по вул. Руській, 219 Е. Крім того, на грудень цього року планується відкриття і другого дискаунтера мережі в Чернівцях – по вул. Комарова, 1. Відзначимо, що після цього лідер ринку продуктового рітейлу України буде керувати мережею, представленою у всіх регіонах країни. Станом на кінець першого півріччя 2019-го мережа дискаунтерів АТБ налічувала більше 1020 торгових об’єктів.

Varus

Мережа магазинів Varus поповнилася новим супермаркетом в Запоріжжі. Як повідомила RAU прес-служба компанії, він розпочав роботу 26 вересня на вулиці Новокузнецька, 13 Б. Торговий об’єкт працює щодня з 7:00 до 22:00, а його покупців обслуговують п’ять кас.

У магазині торговельною площею 465 кв. м, можна знайти більше 5000 найменувань продукції: в тому числі свіжу випічку, сезонні овочі та фрукти, свіжі молочні продукти, широкий вибір бакалійних товарів, а також страви, приготовані кулінарами Varus.

Нагадаємо, Varus представлений на ринку продуктового роздробу України з 2003 року. Зараз мережа нараховує 74 магазинa сумарною торговельною площею більше 78 000 кв. м, а кількість співробітників компанії перевищує 8000 чоловік.

Родинна ковбаска

Мережа магазинів Родинна ковбаска активізує реконцепцію і масштабування мережі. Про це в інтерв’ю RAU розповів Олег Баран – співзасновник і гендиректор компанії Барком, яка розвиває виробництво та фірмову мережу магазинів. За його словами, зараз в мережі працює 167 власних та ще 94 франчайзингових торгових точки площею від 50 до 150 кв. м. При цьому до кінця 2019 року планується розширити роздріб до 30-ти нових і реконструйованих магазинів нового формату, а до кінця наступного року компанія має намір оновити всю мережу.

Крім цього, в наступному році Родинна ковбаска представить нові умови продажу франшизи, а також відкриє флагманський магазин площею 1000 кв. м у Львові. Там буде представлений весь асортимент м’ясних і ковбасних виробів бренду.

Велмарт

Компанія Retail Group, яка управляє торговими мережами Велмарт і Велика Кишеня, відкрила в Харкові оновлений супермаркет площею трохи менше 2500 кв. м. Новий магазин мережі Велмарт, який знаходиться за адресою проспект Московський, 256 Б, розпочав роботу 4 жовтня. В оновленій торговій точці, крім поліпшення інтер’єру і зонування, замінено обладнання, розширені проходи, облаштовані нові локації.

Так, в магазині будуть працювати власний пекарний цех, тобто відвідувачі зможуть придбати свіжоспечений хліб та інші борошняні вироби. Також оновлено обладнання в рибному та м’ясному цехах, розширена зона кас самообслуговування. Ще дві «фішки» відкритого після реновації супермаркету – невелика зона фуд-корту, де покупці зможуть відпочити і покуштувати свіжозвареної кави, а також власна піцерія, де прямо в присутності клієнта зможуть приготувати популярні сорти італійської піци.

Детальніше про те, як виглядає і що пропонує оновлений Велмарт в Харкові – читайте в фотоогляді RAU.

Novus

Novus відкрив найбільший магазин мережі в київському ТРЦ SkyMall. Компанія представила супермаркет оновленого формату з абсолютно новими рішеннями, товарами та послугами. Відкриття торгового об’єкта відбулося 21 вересня, а сам магазин зайняв рекордну для компанії площу – близько 12 000 кв. м, з яких 6300 кв. м відведено під торговий зал.

В цілому, завдяки великій площі та низці нових рішень з викладки товару, компанії вдалося представити в торговому об’єкті рекордний асортимент продукції – понад 50 000 найменувань. Детальніше про те, які нові рішення реалізувала компанія в новому флагманському супермаркеті та чим здивувала покупців – можна прочитати у фоторепортажі RAU.

Крім цього, за інформацією порталу AllRetail, Novus готує масове освоєння Подільського району Києва. Зокрема, новий супермаркет рітейлера буде запущений на території мікрорайону «Варшавський» в Києві – на перетині вул. Гречко і просп. Правди. У компанії відзначають, що запуск об’єкта заплановано на 2020 рік. Крім цього, поруч з «Варшавським» мікрорайоном будується ТРЦ Retroville. Тут також заплановано відкриття гіпермаркету Novus.

Бджілка Маркет

Локальна продуктова мережа Бджілка Маркет відкрила новий магазин в Києві. Він розпочав роботу 10 жовтня на вулиці Закревського, 47 у Деснянському районі столиці. Загальна площа торгового об’єкту склала 572 кв. м, а торговий зал – 330 кв. м. Магазин працює цілодобово, а його відвідувачів обслуговують чотири каси.

Новий магазин компанії став вже 26 торговим об’єктом Бджілка Маркет. Всі вони розташовані в Києві та містах-супутниках столиці.

КОЛО

Ще одна столична мережа – КОЛО – розпочала впровадження нового торгового формату: 9 жовтня компанія запустила на вулиці Машинобудівній, 41 в Києві магазин-кафетерій під брендом КОЛО Кафе. Як пише портал AllRetail, концепт торгової точки поєднує в собі класичну торгову зону і кафе. В меню останнього представлені салати, різноманітні м’ясні страви, гарніри тощо. При цьому, вартість за 100 грамів такої продукції становить від 5 до 26 грн.

Відзначимо, що КОЛО – це мережа продуктових магазинів формату «біля дому», яка налічує вже 90 маркетів в Києві та області. За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine, оператор увійшов до трійки провідних food-рітейлерів країни за кількістю відкритих магазинів в першому півріччі 2019-го.

Рукавичка

Західноукраїнський рітейлер Рукавичка у вересні поповнився новим магазином в місті Нетішин Хмельницької області. Він відкрився 13 вересня на вулиці Незалежності, 22 Б, представивши широкий асортимент свіжих овочів, фруктів, ароматної випічки та їжі food to go.

Цей торговий об’єкт став вже 152-м в українській мережі Рукавичка. Компанія представлена магазинами площею від 200 кв. м до 1000 кв. м з асортиментом від 2000 до 9000 найменувань. Маркети рітейлера працюють у Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській, Хмельницькій, Тернопільській та Рівненській областях.

Читайте також попередній огляд –

Новини FMCG за серпень: кілька Сільпо, рекорд АТБ, новий флагман Novus та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку