
Денис Корецький, Алло: Працюємо над збільшенням частки онлайн торгівлі до 50%


LC Waikiki відкрив найбільший магазин в Україні, MD Group орендувала понад 1000 кв. м для чотирьох магазинів в ТРЦ Retroville, український бренд Jasmine запустив вже другий партнерський магазин в Казахстані, а Всі.Свої вийшов за межі стріт-рітейлу, розмістившись в ТРЦ Lavina Mall.
Цей матеріал доступний російською мовою
Один з найбільших fashion-рітейлерів України компанія MD Group відкриє відразу чотири магазини в споруджуваному в Києві ТРЦ Retroville. Як повідомила прес-служба девелопера, компанія орендувала приміщення загальною площею понад 1000 кв. м для відкриття торгових точок Under Armour, Oodji, Walker і STEM Multibrand store.
Всі вони будуть розташовані на першому поверсі комплексу. Зокрема, торговий об’єкт американського спортивного бренду Under Armour розміститься на площі в 320 кв. м. Трохи меншу площу займе магазин торгової марки Oodji (230 кв. м), який запропонує покупцям широкий асортимент модного одягу для жінок і чоловіків.
STEM Multibrand store, площею в 300 кв. м, представить всесвітньо відомі бренди преміум-класу: Tommy Hilfiger, Gant, Diesel, Pepe Jeans, DKNY, Replay, Calvin Klein та інші. А мультибрендовий магазин взуття та аксесуарів Walker займатиме площу в 220 кв. м.
Нагадаємо, введення в експлуатацію ТРЦ Retroville орендною площею майже 92 000 кв. м заплановане на весну 2020 року.
У другій черзі дніпровського ТРЦ Apollo, відкриття якої заявлено на кінець січня 2020 року, з’явиться магазин польського взуттєвого бренду ССС. Як розповів в інтерв’ю RAU директор ТРЦ Appolo Валерій Калинковський, магазин рітейлера розміститься на першому поверсі другої черги й займе площу в 600 кв. м. У торговому об’єкті буде представлено широкий асортимент взуття та аксесуарів як світових брендів – Puma, New Balance, Reebok, Vapiano, Rieker, Disney – так і власних торгових марок компанії: Lasocki та Clara Barson.
ССС Group – це один з найбільших виробників взуття в Європі. Група володіє близько 1000 магазинів в 19-ти країнах Європи та за її межами, а також має власну фабрику з виробництва шкіряного взуття. Щорічні продажі мережі складають 50 млн пар взуття. Мережа має намір активно розвиватися і на українському ринку, планує розширення до 50-ти торгових точок уже до 2021 року. Крім того, раніше повідомлялося про плани ССС Group запустити інтернет-магазин в Україні.
Турецький бренд одягу LC Waikiki відкрив два нових магазини в Україні. Зокрема, 21 вересня магазин рітейлера розпочав роботу в маріупольському торгово-розважальному центрі Порт Сіті. У торговому об’єкті площею більш ніж 1600 кв. м представлено широкий асортимент одягу, взуття та аксесуарів. Особливістю магазину також стала наявність відділу «Товари для дому». Тут можна придбати рушники, декор, постільну білизну, халати і товари для кухні бренду LC Waikiki.
Ще один магазин рітейлера відкрився 10 жовтня в Івано-Франківському торговельному центрі Велес. Як розповіла RAU регіональний директор українського підрозділу LC Waikiki Ольга Янишин, перший магазин компанії в Івано-Франківську став найбільшим в українській мережі бренду, зайнявши 1777 кв. м. У цьому торговому об’єкті, крім традиційного набору товарів, також представлена лінійка LCW Home. Відзначимо, що з відкриттям магазину в Івано-Франківську, загальна кількість торгових точок LC Waikiki в Україні зросла до 32-х об’єктів загальною площею понад 40 000 кв. м.
Український бренд жіночого одягу VOVK розширив мережу до 38 магазинів і планує подальшу експансію в обласні центри країни. Про це в інтерв’ю RAU розповіла співвласниця бренду Тетяна Семенченко. «З початку року було відкрито кілька нових локацій, так що студій VOVK вже 38. Хочемо, щоб студії з’явилися й в інших великих містах, в яких бренду ще немає: Миколаїв, Черкаси, Суми, Житомир. Розглядаємо ще кілька обласних центрів», – зазначила Семенченко.
За її словами, компанія також активно інвестує у виробничі потужності: закупівлю обладнання, нові технології та автоматизацію. За останній рік компанія запустила дві нові швейні фабрики, що дозволило збільшити швидкість і кількість виробленої продукції. Зараз VOVK самостійно виробляє близько 70% своїх колекцій, однак планує ще більше збільшити цю частку до кінця року.
У київському ТРЦ Lavina Mall відкрився мультибрендовий універмаг одягу українських виробників Всі.Свої. Торговий об’єкт став першим для проекту в рамках ТРЦ, він розмістився на двох поверхах торгово-розважального центру і зайняв площу в 1064 кв. м. Магазин розпочав роботу 28 вересня, представивши жіночий та чоловічий одяг, взуття, аксесуари та прикраси від 100 українських майстрів.
Як зазначила співзасновник проекту Анна Луковкіна, цей об’єкт створювався майже з нуля і відрізняється від торгових точок компанії на Хрещатику. «Над розробкою магазину ми працювали разом з партнерами – компанією IDNT, яка є експертом в дизайн-рітейлі, – розповіла вона. – Тут відкритий простір: немає кордонів між коридором торгового центру і магазином. Є власна колірна філософія – природні кольори дерева, лаконічність, теплий, приємний фон, багато зелені».
Детальніше про новий шопінг-простір українських брендів Всі. Свої в ТРЦ можна почитати у фоторепортажі RAU з відкриття об’єкта.
Український бренд Jasmine відкрив магазин в столиці Казахстану місті Нур-Султан. Уже другий партнерський торговий об’єкт бренду в країні почав роботу 26 жовтня на другому поверсі найбільшого торгово-розважального центру столиці – Mega Silk Way. Як нагадують в прес-службі компанії, перший пілотний магазин бренду Jasmine був відкритий в Казахстані (ТРЦ Мега Алмати) майже два роки тому і, за свідченням представників партнера, показує відмінні результати, тому розвиток мережі триває.
Другий в Казахстані бутик українського бренду зайняв більше площі, ніж перший – 150 кв. м проти 135 кв. м. Що стосується асортименту торгової точки, то в магазині представлено близько 1000 найменувань жіночої білизни.
Нагадаємо, в 2019 році Jasmine також вийшов на ринок Саудівської Аравії, відкривши магазин в ТЦ Al Salaam Mall Jeddah в місті Джедда. Партнером бренду в цьому проекті виступив один з найбільших регіональних рітейл-операторів – компанія Kafak International LLC. В її планах запуск мережі з 40-ка магазинів бренду Jasmine в 12-ти країнах Близького Сходу (включаючи Саудівську Аравію, Об’єднані Арабські Емірати, Кувейт, Катар та інші).
Продовжує поповнювати пул fashion-операторів ТРЦ Blockbuster Mall, який будується в Києві. Як повідомила прес-служба брокера ТРЦ – компанії NAI Ukraine – до проекту приєдналися кілька нових брендів одягу, взуття та нижньої білизни. Зокрема, в ТРЦ відкриються магазини італійських виробників білизни Intimissimi та Calzedonia. Крім того, приміщення загальною площею 400 кв. м для відкриття магазинів Lacoste і SuperStep орендувала турецька Ерен Груп, що розвиває зазначені бренди в Україні. Її магазини в ТРЦ Blockbuster Mall займуть по 200 кв. м кожен.
Також в NAI Ukraine повідомили, що на першому поверсі модної галереї Blockbuster Mall відкриється бутик Pierre Cardin площею трохи більше 100 кв. м. Нагадаємо, після відкриття Blockbuster Mall стане найбільшим торговим об’єктом в Україні. Однак дата початку роботи ТРЦ поки невідома. Відкриття об’єкту постійно переноситься.
Столичний ЦУМ продовжує розширювати асортимент fashion-брендів. Як повідомила прес-служба Центрального універмагу, торговий об’єкт поповнився новим італійським брендом преміум-класу Herno. Він відкрив два корнера для чоловіків і жінок на -1 і 2 поверхах ЦУМ відповідно. Зараз в універмазі представлені колекції Herno Resort, Herno man, Herno woman і Herno Laminar.
В інтер’єрі корнерів можна побачити елементи декору, виготовлені зі сталі та емблематичний гачок в поєднанні з шкіряним поясом, який завжди присутній в комунікації бренду. Логотип Herno вирізаний вручну і просвітлений на панелях, виготовлених з тополі. Всі елементи виготовлені з природних матеріалів.
Читайте також наш попередній огляд –
Новини fashion-рітейлу: спортивний H&M, найбільша Zara та нові для України бренди