Новини FMCG за березень: шедеври дизайну від Сільпо, перший Eurospar, тисячний АТБ та інші

Новини FMCG за березень: шедеври дизайну від Сільпо, перший Eurospar, тисячний АТБ та інші

04.04.2019 08:05
  1226
Дарья Златьева

Головні новини березня: відразу чотири концептуальних Сільпо, перший в Україні Eurospar, відкриття Varus, підсумки року АТБ і Fozzy Group, ребрендинг і запуск інтернет-магазину ЕКО маркет, логістика від Бруснічка і інші новини FMCG-рітейлерів.

Цей текст доступний російською мовою

У березні АТБ відкрила 6 торгових точок і подолала рубіж в 1000 магазинів

Група компаній АТБ, що розвиває однойменну торгову мережу в Україні, 4 березня відкрила 1000-й магазин в с. Крижанівка Одеської області за адресою: вул. Академіка Сахарова, 3.

Крім цього компанія протягом місяця відкрила ще п’ять торгових точок: у Черкасах по вул. М. Грушевського, 73, в Ірпені, по вул. Ново-Оскольская, 2 Т, в Києві, на вул. Маршала Малиновського, 5, в Луцьку, по вул. Ковельській, 68 і в Одесі, на вул Пушкінській, 48

Станом на 1 квітня АТБ налічує 1002 торгових об’єкта, розташованих в 256-ти населених пунктах 22-х областей України. Товарообіг компанії за результатами 2018 року склав 103,9 млрд грн (з ПДВ), що на 23% більше, ніж показники 2017 року.

Чотири суперконцепта від Сільпо: стімпанк, джаз, Гоголь і хіпі

1 березня відкрився новий супермаркет Сільпо в Вишгороді, на вулиці Набережній. Торговий об’єкт займає площу близько 5000 кв. м і оформлений в стилі «стімпанк» – фантастичного жанру про світи, де парові машини та інші ретро-технології не зникли, а досягли найвищого розвитку.

13 березня рітейлер відкрив новий супермаркет Сільпо в Полтаві. Площа об’єкта, який знаходиться на вулиці Івана Мазепи, 45/4, склала майже 2000 кв. м. Дизайн нового супермаркету широко використовує сюжети і образи з містичних творів Миколи Гоголя

15 березня у Львові за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 1 Б, почав роботу ТРЦ Spartak, а разом з ним “джазовий” супермаркет компанії Fozzy Group – Сільпо. Новий торговий об’єкт Сільпо розмістився на площі в 2500 кв. м. Обслуговувати покупців будуть 13 основних кас, 2 – тютюнові та 5 кас самообслуговування.


Виконано об’єкт в кращих традиціях американського джазу – з властивим йому імпровізацією і відсиланнями до афроамериканского фольклору.

21 березня в селі Софіївська Борщагівка на вул. Київській, 36 відкрився ще один магазин площею 1500 кв. м з дизайном в стилі «хіппі».

Аllretail.ua анонсує ще одне відкриття рітейлера – в Епіцентрі в Одесі по Овідіопольської дорозі, 1, у червні 2019 року. Це буде вже не перший досвід знаходження Сільпо під дахом ТЦ Епіцентр: пілотний такий об’єкт Fozzy Group було запущено в 2015 році в Києві по вул. Полярній, 20 Д.

Мережа Еко-Лавка проводить ребрендинг і запускає інтернет-магазин

Найближчим часом компанія планує представити ринку кілька об’єктів в оновленій концепції площею від 18 до 30 кв. м. Рітейлер планує провести ребрендинг мережі протягом 18 місяців, а також в найближчі місяці запустити роботу інтернет-магазину з доставкою товарів за адресою і можливістю самовивозу покупок з магазину.


Детальніше – в матеріалі RAU.

Довідка. Еко-Лавка – національна мережа магазинів корисних продуктів і екологічних товарів формату «біля дому». Мережа налічує 94 магазини в 12 містах України.

Перший в Україні супермаркет бренду Eurospar відкрився у Вінниці

30 березня в Вінниці відкрився перший в Україні Eurospar, за адресою вул. Келецька, 57, в торговому центрі «Світ», площею 900 кв. м.

Супермаркет Eurospar – один з форматів мережі SPAR торговою площею від 800 до 3000 кв. м.

Довідка. SPAR – одна з найбільших в світі мереж супермаркетів і гіпермаркетів, що складається з більш 12777 магазинів, що діють в 50 країнах світу. В Україні мережа розвивається в трьох форматах: SPAR Express (магазини біля будинку торговою площею до 200 кв. м), SPAR (супермаркети 200-800 кв. м), Eurospar (супермаркети 800-3000 кв. м).

SPAR в Луцьку

У Луцьку розпочав роботу ще один маркет SPAR за адресою вул. Соборності, 6, площею 210 кв. м. Для покупців є відділ свіжої випічки, Food to Go і працює три каси.

Укрспирт планує запуск франшизи

Як повідомляє Trademaster з посиланням на Інтерфакс-Україна, до кінця поточного року Укрспирт має намір розширити мережу своїх магазинів “Національний продукт”, додавши до них ще 10 торгових точок. Також державне підприємство буде продавати франшизу.

Представники компанії зазначають: “Протягом 2018-2019 років було відкрито сім магазинів, в яких представлено понад 800 найменувань алкогольних напоїв, асортимент товарів поповнюється. До кінця 2019 роки планується відкрити ще десять магазинів мережі” Національний продукт “і продавати франшизу. Обсяг інвестицій може складати близько 3 млн грн. На даний момент Укрспирт займається доопрацюванням концепції закладів нового формату. У магазинах, зокрема, будуть розташовуватися відділи швидкого харчування і гастрономії.

Мережа Брусничка запускає систему складського аутсорсингу

Тепер продукція окремих категорій буде розподілятися по магазинах за допомогою вантажних автомобілів-рефрижераторів, які надає підрядна організація, йдеться в прес-релізі компанії.

За допомогою автопарку аутсорсингової організації будуть транспортуватися товари глибокої заморозки, які вимагають особливих умов перевезення при температурному режимі від -20 ℃ до + 6 ℃. Це дозволить компанії розширити коло постачальників окремих категорій продукції, а також оптимізувати систему доставки товарів в магазини, що означає завжди своєчасну появу товарів на полицях фрешмаркету.

Varus в Кривому Розі

14 березня новий Varus відкрився за адресою Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний 41 А. Площа нового магазину налічує 504 кв. м, а в асортименті – понад 6000 товарів.

Асортимент включає велике пропозицію фреш-зони з великим вибором свіжих овочів і фруктів (в тому числі – екзотичних), а також смачні сири, ковбаси, широкий вибір бакалії та власної випічки. Обслуговувати відвідувачів супермаркету буде 5 кас.

Також в компанії відбулися кадрові зміни – заступником СЕО Varus призначений колишній топ французької мережі супермаркетів Intermarché в Польщі Армен Папазян.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпропетровську. Зараз мережа нараховує 71 магазин в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинської, Першотравенську, Вишгороді та Броварах.

Велмарт впровадив технологію Pick & Go

Компанія впроваджує мобільний додаток Pick & Go, який дозволяє покупцеві самостійно, без допомоги касирів, робити покупки в супермаркеті. Технічний старт програми Pick & Go стався в лютому, а в квітні ритейлер оголосив про офіційний початок роботи сервісу – поки тільки в мережі Велмарт, а потім Велика Кишеня і ВК Експрес.

Протягом найближчого місяця в компанії планують запустити сервіс в усіх 27 магазинах Велмарт.

Поки існуючий функціонал Pick & Go дозволяє сканувати покупки самостійно, редагувати список покупок, самостійно здійснювати в додатку оплату. Оформивши і сплативши покупки в додатку, клієнт виходить через «точку оплати», минаючи черги і касирів. В процесі покупки клієнт контролює свій бюджет з урахуванням вартості свого кошика, яку бачить на екрані смартфона. Надалі функціонал буде істотно розширено.

Три нових Рукавички

Західноукраїнський торговий оператор «Львівхолод» відкрив за місяць три нових магазини: 7 березня – в Луцьку по вул. Богдана Хмельницького, 26, в новому торговому центрі, побудованому в 2018 році; 28 березня – в Івано-Франківську по вулиці Юрія 7 А; 15 березня – у Львові, по вулиці Грушевського, 23

У торгових точках представлений широкий асортимент продукції власного виробництва, піца власного приготування, а також свіже м’ясо, овочі і фрукти.

Довідка. Мережа Рукавичка об’єднує понад 140 магазинів у Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській, Волинській, Рівненській та Тернопільській областях. У мережі працюють торгові об’єкти площею від 200 до 1000 кв. м, з асортиментом – від 2000 до 9000 позицій.

Fozzy Group завершила 2018 рік з чистим прибутком 147,6 млн. грн

ПрАТ “Фоззі Груп” (Вишневе, Київська обл.) За підсумками 2018 року отримало чистий прибуток у розмірі 147,6 млн грн, що на 10,6% менше, ніж у 2017 році – пише interfax.com.ua.

Згідно з повідомленням компанії в системі розкриття інформації НКЦБФР про збори акціонерів 26 квітня, чистий прибуток на одну акцію склав 73,85 грн, тоді як в 2017-му році на одну акцію доводилося 82,68 грн чистого прибутку.

Нерозподілений прибуток компанії в 2018-му році склав 154,3 млн грн, тоді як в 2017-му році цей показник налічував 1,16 млрд грн.

У Фуршетах з’являться відділення Justin

Як писала RAU, підписано угоду про розміщення в об’єктах Фуршет 37 точок обслуговування клієнтів Justin. Надалі сервісні пункти оператора можуть з’явитися і в інших магазинах всеукраїнської мережі супермаркетів. Всі відділення Justin працюватимуть у форматі smart-точок і займатимуть площу від 7 до 100 кв. м – в залежності від місця розташування супермаркету, потоку відвідувачів, наявності конкуруючих поштових служб.

Копійка розширила дію програми лояльності на всі магазини мережі

Згідно з інформацією на сайті, процес впровадження нової Програми лояльності зайняв 8 місяців. У серпні вона стартувала в магазинах Чорноморська. Далі – Одеси. За цей час учасниками програми стали понад 160 000 клієнтів.


Довідка. Мережа Копійка складається з 82 магазинів, які розташовані в трьох областях – Одеській, Миколаївській та Херсонській. Щодня магазини відвідують 100 000 покупців.

Рестайлінг Сім23 в Ківерцях

7 березня знову відкрив свої двері оновлений магазин Сім23 в Ківерцях по Чкалова 24.
Площа маркету збільшена вдвічі в порівнянні з попередньою і становить 160 кв. м. У магазині проведено рестайлінг, оновлений дизайн інтер’єру та екстер’єру, встановлено нове обладнання, виділено простір приготування гарячих і холодних напоїв, обладнані зону для перекусу.

Довідка. Сім23 – це понад 70 невеликих магазинів у форматі «conveniencestore», що працюють в містах Львів, Тернопіль, Луцьк, Рівне, Ківерці.

Свій маркет

16 березня 2019 мережа супермаркетів “Свій Маркет” відкрила ще один магазин на Львівщині за адресою: Новий Калинів, площа Авіації, 31.

В асортименті магазину свіжі овочі і фрукти, ароматна випічка, молочні продукти і гастрономічні смаколики, також в точці працює “Coffee-corner”, де можна також смачно перекусити: хот-доги, Панін, сендвічі та власна випічка.

Довідка. Свій Маркет – західноукраїнська мережа роздрібної торгівлі, яка була створена в 2016 році на основі частини ребрендованих магазинів Наш край. Зараз в Україні працює 33 магазина мережі, розташованих у Львівській та Івано-Франківській областях.

Конкурент Walmart: Amazon відкриє свою мережу продуктових магазинів

Amazon планує відкрити десятки продуктових магазинів в декількох великих містах США. Про це повідомляє Аllretail з посиланням на The Wall Street Journal (WSJ). Таким чином роздрібний гігант, за їхніми словами, прагне розширити свої можливості в сфері продовольства і торкнутися більшості аспектів життя споживачів.

Один зі співрозмовників WSJ уточнив, що свій перший магазин компанія планує відкрити в Лос-Анджелесі вже в кінці року.

Відомо, що нові магазини компанії будуть відрізнятися від престижної мережі супермаркетів Whole Foods Market, яка спеціалізується на продажу органічних продуктів харчування без штучних консервантів і барвників (у 2017 році відбулося її злиття з Amazon.com, вартість угоди склала $ 13,7 млрд), зазначає видання.

При цьому, як будуть називатися нові магазини, не відомо. Чи стане у назві використовуватися бренд Amazon, поки також невідомо.

Carrefour розробляє нові концепції магазинів

Як пише Аllretail, французький Carrefour планує запуск десяти нових дискаунтерів, де буде продаватися неходовий товар.

У 2019 французький рітейлер має намір також протестувати три нових концепти магазинів. Перший з них під назвою Essentiel буде пропонувати продукти першої необхідності за найнижчими цінами. Друга модель – Rebonds, буде більш автоматизованою, а третя – Next, буде орієнтована виключно на продукти харчування. Раніше повідомлялося про плани зі зміни концепції гіпермаркетів провідного французького роздрібного торговця.

Читайте також –

Новини FMCG за лютий: АТБ викрив шпигуна, Сільпо активізується, а Фуршет згортається


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  51
Усі новини ринку