Новини FMCG за вересень: АТБ, Сільпо, Metro, Varus, Фуршет та інші

Новини FMCG за вересень: АТБ, Сільпо, Metro, Varus, Фуршет та інші

16.10.2018 08:10
  1497
Дарья Златьева

Відкриття нових магазинів, розвиток АТБ і Вопак в форматі Express, сервіс електрозаправок в маркетах Бджілка, запуск франчайзингу ЕКО маркет, викуп боргів Фуршет та інші новини FMCG за вересень.

АТБ

АТБ планує і далі відкривати експериментальні магазини: до кінця року планується відкрити ще кілька торгових точок формату АТБ Express в Дніпропетровському регіоні. Після завершення експерименту буде прийнято рішення про масштаби і географії впровадження нової концепції.

У вересні і на початку жовтня компанія відкрила п’ять нових магазинів: один в Києві, за адресою вул. Митрополита Андрея Шептицького, 24, в Київській області, в смт Баришівка на вул. Березанська, 12, в Харкові на провулку О. Яроша, 20, в Дніпрі по вул. Київській, 44 та Тернополі на Н. Карпенко, 1.

Також в Мелітополі в жовтні планується відкриття двох АТБ нового формату за адресами: пр. Богдана Хмельницького, 78/1 та вул. Інтеркультурна, 291/4. Про це mv.org.ua повідомили в управлінні корпоративних комунікацій корпорації АТБ.

Сільпо в ТРЦ Oceаn Mall

Як повідомляє RAU, серед якірних орендарів будується в Києві торгово-розважального центру Ocean Mall будуть Сільпо, IKEA, H & M, Inditex, і Планета Кіно з лазерним IMAX.

Загальна площа будується поруч з ТРЦ Ocean Plaza об’єкта становить 300 000 кв. м, орендна – 100 000 кв. м. Проектом будівництва передбачено спорудження нової транспортної розв’язки для розвантаження Либідської площі, а також обладнання двох парковок загальною місткістю 4600 машиномісць.

OKwine

Новий об’єкт мережі почав роботу в Києві за адресою вул. Кудряшова, 20а. Площа виномаркету становить 170 кв. м, є зона для дегустацій. Дизайн виконаний в стилі еко-лофт з ексклюзивними деталями OKwine, в тому числі на стінах з’явилися новинка – винні графіті.


Ергономіка полиць дозволила вмістити на 30% більше асортименту, при цьому зберігши великий вільний простір для переміщення клієнтів. Також в маркеті змінили матрицю викладки і послідовності товару.

Нова пошта і ЛотОК

В магазинах лоток з’явилися почтомати Нова пошта. Термінали самообслуговування дозволять заощадити час при отриманні посилки фактичною вагою до 30 кг. Список 14 магазинів, де встановлені почтомати, рітейлер опублікував у себе на сторінці в Facebook.

Наш Край

Рітейлер провів масштабне оновлення одного з найбільших супермаркетів мережі Наш Край, який 16 років працює в Луцьку по вул. Шевченко, 13.

Була повністю змінена концепція торгового залу: значно збільшена пропозиція товарів фреш-групи: овочі, фрукти, свіже м’ясо та ін., Розширено асортимент категорії «преміум». Зазнала істотного вдосконалення зона Food-to-Go.

Брусничка

Мережа фрешмаркетів поповнилися трьома новими магазинами – в смт Іларіонове (Дніпропетровська обл.), В Харкові і в Кам’янському. До кінця року також заплановано відкриття шести нових магазинів. Найближчим часом очікується запуск двох фрешмаркетів в Дніпропетровській і Харківській областях.

Магазини компанії працюють в форматі «магазин біля дому» площею 300-400 кв. м з асортиментом близько 6000 позицій. Мережа Брусничка налічує 101 магазин в Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій та Полтавській областях.

Varus

20 вересня відкрився новий Varus в Кривому Розі на пр-ті Південному, 35, площею 706 кв. м. Асортимент супермаркету складається більш ніж з 10 000 товарів і включає: фреш-зону, широкий вибір свіжого м’яса, сирів, ковбас, бакалії, а також власну випічку, кондитерський цех і відділ кулінарії. Фотозвіт з відкриття можна побачити за посиланням.

Varus стане якірним орендарем київського ТЦ Oasis. Торговий центр розташований прямо над одним з виходів зі станції метро «Героїв Дніпра» та його відкриття заплановано на кінець 2018 року. Крім Varus, в новому торговому центрі почнуть роботу магазини Kyivstar, Yves Rocher, Золотий Вік і Сота.

Загальна площа об’єкта – 14 500 кв. м, «корисна» – 13 200 кв. м. За оцінками фахівців NAI Ukraine, завдяки розташуванню прямо над станцією метро, Oasis зможе генерувати хороший трафік, оскільки щоденна відвідуваність транспортного вузла – близько 100 000 чоловік в день.

Пчелка маркет

12 жовтня відкрився торговий об’єкт мережі Пчелка Маркет, який розташований на території ірпінського ЖК Панорама за адресою вул. Виговського 1-І. Загальна площа магазину складає 610 кв. м, торгового залу – 355 кв. м. Магазин пропонує покупцям широкий асортимент товарів: свіжі овочі і фрукти, молочну продукцію, м’ясну і рибну гастрономію, хлібобулочні вироби, бакалію, кондитерські вироби, напої, товари повсякденного попиту.

Маркет відрізняється тим, що має зарядну станцію для електромобілів. На прискореній зарядці в середньому за 1 хвилину накопичується енергії для пробігу на 1 км.

Так само було встановлено зарядна станція для електромобілів в маркеті на вулиці Шолом-Алейхема в Києві.

Metro Cash&Carry Ukraine

Генеральний директор Metro Cash & Carry Ukraine Олів’є Лангле повідомив, що в планах компанії – відкрити в Україні до 20 магазинів зменшеного формату під брендом «Бери-Вези»: площею від 1500 до 2000 кв. м. Асортимент таких торгових точок буде включати близько 3000 SKU найпопулярніших товарів.

На даний момент магазини Metro подібного формату в Україні вже працюють в Луцьку і Тернополі, а експеримент з відкриттям невеликих об’єктів в Кременчуці і Кропивницькому був визнаний невдалим і торгові точки були в підсумку закриті. Інвестиції у відкриття магазинів формату «сателіт» складають від 150000 до 300 000 євро.

Плани відкрити 20 магазинів – це глобальне завдання, а не мета на 2019 рік. Відкривати в Україні класичні гіпермаркети Metro компанія поки не має наміру. Нагадаємо, зараз торговельна мережа німецького рітейлера в нашій країні включає 23 магазини бренду Metro і 2 – бренду «Бери-вези».

Класс

У харківській мережі продуктових супермаркетів Клас поділилися результатами роботи нового об’єкта, відкритого в березні. За перші півроку після відкриття супермаркет періодично показує кращі продажі в мережі.

Торгова площа нового супермаркету становить 2 970 кв. м. Асортимент нараховує понад 25 000 SKU. Також на території торгового об’єкта знаходиться кафетерій Daily Coffe, кафе Daily Pastry, кондитерська Daily Рatisserie і фуд-простір Daily Cuisine.

Згідно з дослідженнями Nielsen, середній чек нового супермаркету на 40% вище середнього чека по мережі. А трафік покупців на 15% більше загальномережевого.

Ашан

Новий ТЦ Ашан зараз будується в північній частині Львова на проспекті Чорновола. До його складу увійдуть гіпермаркет, торгова галерея, коворкінг і ресторан. Гіпермаркет Ашан, який стане вже третім для мережі в місті, буде займати близько 7000 кв. м, а площа бутікової галереї складе майже 1800 кв. м.

Новий ТЦ буде двоповерховим. На першому поверсі буде розташований гіпермаркет і бутікова галерея. На другому поверсі будуть розташовані інноваційний коворкінг і ресторан.

ЭКО маркет

Компанія ЕКО маркет, яка об’єднує 115 продуктових магазинів в Україні, оголосила про старт франчайзингового проекту. Відкриття перших торгових об’єктів по франшизі може відбутися ще до кінця поточного року.

При цьому в ЕКО маркет не уточнюють, де відкриються перші франчайзингові магазини, однак підкреслюють, що пріоритетним для компанії є Західний регіон України, в якому маркети мережі ще не представлені. Темпи розвитку франчайзингової мережі багато в чому будуть залежати від результатів роботи перших реалізованих проектів.

В

Сім23

17 серпня в Тернополі (за адресою вул. Пушкіна 5) був відкритий магазин Сім23 торговою площею 160 кв. м.
У маркеті традиційно представлений відділ food to go – хот-доги, гаряча випічка, а також печиво, сендвічі та бургерисобственного виробництва. Окремо виділено простір «Сім23 Кафе», де клієнти можуть приготувати гарячі і холодні напої по системі самообслуговування. Облаштована зона для перекусу, також клієнти можуть скористатися безкоштовним WiFi.

27 серпня відкрито оновлений маркет в Рівному по вул. Чорновола 41 – перший магазин нового формату в цьому місті. Площа нового маркету збільшена на 40% в порівнянні з попередньою і становить 120 кв. м. У магазині проведено рестайлінг, оновлений дизайн і обладнання, виділено простір приготування гарячих і холодних напоїв, обладнані зони для перекусу.

Також компанія планує відкриття нового маркету в Луцьку, а також відкриття першого Сім23 в місті Рожище.

Найбільші ритейлери України за підсумками 2017 року

Biz.censor випустила рейтинг топ-200 найбільших компаній за останні два роки. RAU проаналізувала його і підготувала інфографіку: як змінювалися доходи, прибуток і збитки провідних компаній роздрібної торгівлі країни.

Fozzy в пошуках польських постачальників

Fozzy Group, один з найбільших українських ритейлерів, що розвиває мережі гіпер- і супермаркетів, магазинів біля будинку, а також мережу аптек, хоче продавати в своїх магазинах товари польських постачальників – включаючи косметику і побутову хімію, пише Аllretail

З цією метою представники компанії відвідають Форум косметичної промисловості, який відбудеться 2 жовтня у Варшаві.

Темпи розширення торгових мереж зменшуються

Згідно з даними GT Partners Ukraine, в першому півріччі 2018 року було відкрито на 28 продуктових магазинів менше, пише TradeMaster.UA, посилаючись на газету «Сегодня».

Дані мережевих продовольчих операторів з дослідження GT Partners Ukraine (перших 6 місяців):

  • 2017 рік: з 229 відкритих продуктових торгових точок 160 нових;
  • 2018 рік: з 201 магазина тільки 136 нових (різниця між абсолютно новими продуктовими магазинами і загальним числом відкриттів пов’язана з поглинаннями або ребрендингом).

Згідно з інформацією Держстату України, тенденція закриття магазинів спостерігається на всьому ринку роздрібної торгівлі. Так, за станом на 1 січня цього року зафіксовано зменшення торгових точок на 15% в порівнянні з аналогічною цифрою в 2017 році. Гальмування темпів розвитку всіх торгових операторів в останні роки пов’язано зі зменшенням купівельної спроможності в Україні

Одним рядком

  • У київському ТРЦ РайON відкрилася лавка елітних продуктів харчування Сирне королівство. На площі 30 кв. м представлені сири, соуси, вино, подарункові набори та аксесуари.
  • Третій магазин спортивного харчування та товарів для здоров’я мережі Infit в форматі торгового острівця розмістився на другому поверсі луцького ТРЦ Порт Сіті.
  • Новий магазин мережі Рукавичка відкрився 28 вересня в місті Львів, на вулиці Чорновола, 65.
  • Пакко впроваджує каси самообслуговування. Перші каси самообслуговування встановлені в оптовому магазині Пакко в Луцьку за адресою Клима Савура, 21. До кінця року рітейлер планує впровадити системи Self Checkout в більшості торгових точок мереж Вопак і Пакко.
  • Пакко Холдинг відкрив 22 вересня перший маркет «Вопак експрес» в новому форматі в Івано-Франківську за адресою: вул. Галицька, 67. Торгова площа експрес-маркету – 268 кв. м.
  • Підконтрольна американському банкірові Пітеру Штерна компанія «Рітейл Кепітал» придбала права вимоги за двома кредитами ДП «Строй-Маркет Груп» (входить до групи «Фуршет»). Заборгованість за кредитами становить 30,2 млн грн і 74,77 млн ​​грн відповідно – сумарно 104,97 млн ​​грн.
  • У Києві повернули заборону на продаж алкоголю вночі. Торговельних кіосків і стаціонарним магазинам заборонено продавати вино, пиво (крім безалкогольного), алкогольні і слабоалкогольні напої з 23:00 до 10:00.

Читайте також –

Новини FMCG за серпень: ATБ Експресс, Varus, Сільпо, Novus, Фора та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку