До нового Классу: що поміняли та як виглядає супермаркет Класс в Харкові в новому форматі (+фото)

До нового Классу: що поміняли та як виглядає супермаркет Класс в Харкові в новому форматі (+фото)

05.10.2018 08:10
  880
rau

Одна з провідних продуктових мереж Харківського регіону представила магазин в принципово новому форматі.

У цьому році на конкурсі «Рітейлер року» та урочистій церемонії нагородження Retail & Development Business Awards була представлена ​​нова для події номінація: «Кращий shop-concept року». Будь-який рітейлер, який з 1 липня 2017-го по 30 червня 2018-го провів переформатування своїх торгових точок, відкрив магазини в новій концепції або впровадив інновації, міг подати заявку на участь в номінації. Всього було отримано 11 анкет, які уважно вивчили й оцінили члени Експертної ради конкурсу. Серед номінантів був і новий супермаркет харківської мережі Класс. Що та як змінювали в магазині, в чому особливості нового формату та яких результатів уже вдалося домогтися, RAU розповів генеральний директор компанії Олександр Лобановський.

На вході до супермаркету, який ми відкрили в березні цього року, розміщена фраза: «Супермаркет, у якому переосміслено здійснення покупок». Може здатися, що це гучна та смілива фраза, але вона цілком обгрунтована.

У нашому місті, та й у країні загалом, багато супермаркетів, всі вони схожі один на одного: великі та світлі. Тому ми ставили перед собою завдання створити унікальний, сучасний супермаркет із безліччю сервісів, які дозволяють покупцеві відчути нашу турботу й увагу. У нашому новому супермаркеті є зони фуд-просторів з послугами приготування на сучасному обладнанні найсвіжіших продуктів, які покупець щойно придбав. Також біля вхідної групи супермаркету є кафетерій, в якому бариста приготує каву, щоб під час здійснення покупок клієнт міг насолоджуватися смачним напоєм.

А для зручності пересування по супермаркету з кавою, у нас передбачені підстаканники в візках. Працює професійний сомельє, який допоможе вибрати найбільш підходяще вино і, поки відвідувач робить покупки, охолодить його до потрібної температури в спеціальному холодильному обладнанні. Є кортадор, який правильно зробить нарізку хамона.

Також ми вирішили «поговорити» зі своїми відвідувачами, створивши невидимого героя, образ якого для кожного буде свій: для кого-то – старий шкільний друг, з яким він бився на мечах-багетах або подружка, якій здавалося, що будь-яка крихта загрожує її фігурі, а для кого-то – бабуся, яка заправляла кожне блюдо таємним інгредієнтом – любов’ю. Всі ці образи втілені в смішних фразах на хлібних пакетах, коробочках під кондитерські вироби, упаковках для страв Take away і так далі.

Також, в новому супермаркеті є сучасна пекарня, в якій щоранку випікаються хрусткі французькі багети на печі на каменях, круасани, булочки та пончики, щоб наш покупець максимально насолоджувався сніданком.

І звичайно ж, супермаркет обладнаний сучасними технологічними рішеннями. Наприклад, касами самообслуговування та сканерами товарів, які зчитують зображення з екрану мобільного телефону, і покупці можуть не носити з собою пластикові дисконтні картки.

Торгова площа нового супермаркету становить 2 970 кв. м. Магазин розташований недалеко від центру міста, поруч зі станцією метро, тому популярний не тільки у жителів району, а й у співробітників прилеглих офісів. Асортимент товару в даному супермаркеті налічує понад 25 000 SKU. Також на території торгового об’єкта знаходиться кафетерій Daily Coffe, кафе Daily Pastry, кондитерська Daily Рatisserie і фуд-простір Daily Cuisine.

Інвестиції в проект – комерційна таємниця, але можу сказати, що відкривати магазини такого формату дуже складно як в плані витрат сил і енергії співробітників компанії, так і в плані інвестицій.

За перші півроку після відкриття супермаркет періодично показує кращі продажі в мережі. Згідно з дослідженнями Nielsen середній чек нового супермаркету на 40% вище середнього чека по мережі. А трафік покупців на 15% більше загальномережевого.

Надалі будемо продовжувати оновлення своїх торгових точок. Багато супермаркетів мережі були відкриті більше 10 років тому, тому ребрендинг їм просто необхідний. Наприклад, зараз ми поміняли концепцію нашого першого магазину, зробивши його Outlet: в даний супермаркет будуть звозиться залишки товарів минулих акцій мережі та продаватися з додатковою знижкою 10%. Також в серпні ми здійснили реновацію торгового центру на пр. Героїв Сталінграда, а ще в декількох супермаркетах встановили каси самообслуговування. Але, на цьому ми не зупиняємося і плануємо поліпшуватися й надалі.

Читайте також –

Замість BILLA: в Харкові почав роботу новий супермаркет Класс (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку