Новини fashion-рітейлу: Decathlon, Under Armour, Intersport, VOVK та інші

Новини fashion-рітейлу: Decathlon, Under Armour, Intersport, VOVK та інші

08.10.2018 08:10
  196
Виктор Нагорский

Decathlon відкриє перший магазин в Україні навесні 2019 року, в Києві розпочала роботу п’ята торгова точка Under Armour, Intersport планує відкриття в ЦУМ і запуск аутлета, а також інші новини рітейлерів одягу, взуття та спорттоварів.

Arber

Група компаній Аrber запускає новий бренд Arber Megastore. Для його виведення на ринок компанія проведе ребрендинг всіх магазинів, які раніше працювали під брендом F’91. «Будемо розвивати існуючі 30 об’єктів, що працюють в торгових центрах Metro Cash & Cary Ukraine, і відкривати нові: в Києві й Дніпрі, в ТЦ Караван і в ТРЦ Lavina Mall», – уточнили в Arber.

Зміни пов’язані зі зміною позиціонування компанії. Еволюція від мережі магазинів виключно класичного чоловічого костюма проходила поступово. Аrber спочатку став мережею магазинів класичного чоловічого одягу, а тепер трансформувався в мережу, де також представлені речі в стилях casual, sport і business.

Orsay

Магазин німецького бренду жіночого одягу Orsay відкрився в столичному торгово-розважальному центрі Проспект. Нова торгова точка бренду зайняла площу в 170 кв. м, в її асортименті сукні, джинси і брюки, сумки, шарфи, блузи, футболки та інше.

Нагадаємо, в Україні магазини Orsay по франшизі розвиває компанія ARGO, в портфелі якої також такі бренди як Lee Cooper, Parfois, United Colors of Benetton, Liu Jo, Scotch & Soda, Desigual та інші. На початку цього року рітейлер повідомив про плани закрити в Україні магазини французького бренду Promod, відкривши на їх місці торгові точки Orsay.

Decathlon

Найбільший в світі виробник спортивних товарів Decathlon Group відкриє свій перший в Україні магазин в Рітейл Парк Петрівка навесні 2019 року. Як розповіли топ-менеджери українського підрозділу компанії на прес-конференції в Києві, одночасно з запуском офлайнової торгової точки розпочне роботу інтернет-магазин.

Магазин займе площу в 2500 кв. м, в ньому будуть представлені товари 26 власних брендів компанії для 70 видів спорту. Торгову точку також обладнають шоу-румами і зонами тестування товарів. Персонал першого Decathlon буде складатися з 50 осіб.

VOVK

У ТРЦ Lavina Mall в Києві відбулося відкриття відразу трьох студій українського бренду VOVK: студії одягу і взуття та двох студій нової мережі VOVK Accessories. Перша VOVK Accessories розташована в спортивній алеї торгового центру. Її площа – 29 кв. м. Друга, площею 24 кв. м, розташувалася неподалік від кінотеатру в зоні фуд-корту.

Що стосується студії одягу та взуття, то вона розмістилася біля виходу №7, навпроти салону «Будинок оптики» і зайняла площу 145 кв. м. Тут можна знайти широкий асортимент актуального для осені жіночого одягу.

Intersport

Швейцарський бренд Intersport, магазини якого в Україні розвиває компанія Епіцентр, планує відкриття торгового об’єкту в столичному ЦУМ, а також першого аутлет-магазину мережі в ТЦ Епіцентр на Берковецькій в Києві.

Як розповіла в інтерв’ю RAU директор Intersport Україна Юлія Максименко, площа торгової точки в ЦУМ становитиме 1400 кв. м, а перший для бренду аутлет в Україні займе близько 3000 кв. м. У цілому до кінця 2018 року компанія планує відкрити близько п’яти торгових точок. Зараз мережа Intersport об’єднує 23 магазини в країні.

МНС Інвестмент

Ексклюзивний представник брендів італійської Calzedonia Group в Україні – компанія МНС Інвестмент – відкриє відразу три магазини в споруджуваному в Києві торгово-розважальному центрі Retroville. За інформацією прес-служби Colliers International Україна, в ТРЦ відкриються торговельні точки Calzedonia, Intimissimi та Tezenis. Сумарна площа магазинів складе 343 кв. м. Всі вони розташуються на першому поверсі ТРЦ.

intimissimi

Ted Baker

Перший монобрендовий магазин бренду Ted Baker відкрився в ТРЦ Ocean Plaza в Києві. Як повідомила компанія UTG, за сприяння якої було підписано договір оренди приміщення в ТРЦ, торгова точка розмістилася на першому поверсі Ocean Plaza і зайняла площу в 155 кв. м.

Ted Baker – це англійський бренд чоловічого та жіночого одягу, а також аксесуарів. Перший магазин бренду був відкритий в шотландському Глазго в березні 1988 року. Зараз Ted Baker представлений в 35 країнах світу з глобальними продажами понад 1,5 млрд фунтів стерлінгів.

Andre Tan Kids

В столичному маркет молі Даринок відкрився магазин дитячої лінії одягу відомого українського дизайнера Андре Тана. Торгова точка Andre Tan Kids, площею 40 кв. м, розмістилася на другому поверсі сектора «Малеча». В асортименті бренду одяг і взуття для хлопчиків та дівчаток у віці від 2 до 11 років. Новий магазин став вже четвертим в мережі Andre Tan Kids.

У прес-службі Даринку також повідомили, що зараз дитячий сектор в маркет молі займає площу 3785 кв. м і складається з 56 магазинів, серед яких: Puledro Dreams, Joma, Junior, Mebel-Baby, АКБ kids, Lapsi, та інші.

Staff

В одеському ТРЦ Riviera відкрився магазин Staff – український бренд молодіжного одягу. Площа торговельної точки склала 189 кв. м. Продукція бренду поєднує в собі елементи street-style і urban-style. У ТРЦ Riviera впевнені: відкриття магазину Staff залучить в ТРЦ додатковий потік молодіжної аудиторії.

Бренд Staff Clothes був заснований в 2013 році. Тоді відбулося відкриття фабрики в Рівному з випуску осінніх курток. Зараз магазини бренду працюють у Вінниці, Рівному, Луцьку, Києві, Харкові, Івано-Франківську, Хмельницькому, Тернополі, Дніпрі та Одесі.

Giulia

Український бренд колготок, безшовної білизни та панчішно-шкарпеткових виробів Giuliа поглинає торговельну мережу Gatta і планує розширитися до 250 магазинів. Про це в бліц-інтерв’ю RAU розповів власник компанії Михайло Ющенко. За його словами, зараз мережа Giuliа налічує 60 магазинів по Україні, проте в перспективі роздріб повинен покрити всі регіони України та вирости до 250 торгових точок.

При цьому вже зараз компанія перебуває в процесі приєднання до своєї торгової мережі десяти магазинів бренду Gatta в Західній Україні та Вінниці. Ця угода дозволить українському бренду значно зміцнити позиції на заході країни, де раніше Giulia була представлені тільки двома магазинами в стріт-рітейлі.

Under Armour

У вересні пул орендарів столичного ТРЦ Gulliver поповнив американський бренд спортивного одягу Under Armour. Магазин відкрився на третьому поверсі торгово-розважального центру, зайняв площу близько 230 кв. м і став п’ятим в українській мережі бренду. Торгова точка була реалізована в форматі Brand House, який передбачає наявність розширеного асортименту продукції в таких напрямках, як біг, тренінг, баскетбол і повсякденний спортивний одяг.

Відзначимо, що в Україні бренд Under Armour, розвиває один з найбільших fashion-рітейлерів країни – компанія MD Fashion. Вона також є офіційним дистриб’ютором популярних світових fashion і lifeStyle брендів в Україні. Серед них: Tommy Hilfiger, Diesel, G-Star Raw, Gant, Walker, Replay, Pepe Jeans, Accessorize, oodji та інші.

Delta Sport

Компанія Delta Sport відкриє відразу два магазини в споруджуваному в Києві торгово-розважальному центрі River Mall: портфоліо торгових операторів ТРЦ поповнять магазини Nike і All Stars. Як повідомила прес-служба ТРЦ, торгова точка Nike запропонує свої відвідувачам широкий асортимент взуття, одягу і аксесуарів для занять спортом, а в All Stars будуть представлені всесвітньо відомі sportswear бренди: Nike, Jordan, Converse, Helly Hansen, Adidas, New Balance, Asics , Vans, Saucony, Puma та інші.

Нагадаємо, ТРЦ River Mall будується на Дніпровській набережній, в густонаселеному житловому масиві Києва недалеко від метро Осокорки. У складі багатофункціонального комплексу загальною площею 140 000 кв. м плануються торгова та розважальна зони (включаючи аквапарк), бізнес-центр, а також багаторівневий надземний і підземний паркінги на 1 550 машиномісць.

Читайте також –

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку