Новини fashion-рітейлу: Marks&Spencer, LC Waikiki, Reserved, Under Armour і терміни відкриття H&M

Новини fashion-рітейлу: Marks&Spencer, LC Waikiki, Reserved, Under Armour і терміни відкриття H&M

21.06.2018 08:10
  736
Виктор Нагорский

H&M оголосив місце і терміни відкриття першого магазину в Україні, Marks&Spencer закрив вже два торгові об’єкти в країні з початку року, New Yorker орендував більше 1 100 кв. м в харківському ТРЦ Французький бульвар та інші новини українського fashion-рітейлу.

Перший H&M буде працювати в ТРЦ Lavina Mall

Шведський H&M – один з найбільших в світі модних рітейлерів – офіційно оголосив місце і терміни відкриття першого магазину в Україні. Як повідомила RAU прес-служба компанії, перший торговий об’єкт H&M в країні розташується в найбільшому ТРЦ країни – столичному Lavina Mall. Він займатиме площу 2900 кв. м і розкриє двері для покупців вже в серпні поточного року. В асортименті торгової точки будуть представлені колекції модного одягу, а також товари для дому H&M Home.

Компанія H&M Hennes & Mauritz AB була заснована в Швеції в 1947 році. Крім бренду H&M в групу компанії входять такі бренди як COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, Other Stories і H&M Home, а також ARKET. Група компаній H&M має 47 онлайн-платформ і більше ніж 4700 магазинів на 69 міжнародних ринках, включно з франчайзинговими.

Флагман Reserved відкривається в ТЦ GLOBUS

Польська fashion-група LPP відкриває магазин Reserved в столичному торговому центрі GLOBUS. Як уточнили в торговому центрі, офіційне відкриття нового об’єкта мережі в Києві відбудеться 23 червня. Магазин буде розташований на двох поверхах торгового центру GLOBUS 2 і займе площу 2000 кв. м. Торгова точка буде флагманською, отримає оновлений сучасний концепт і на двох поверхах зможе представити всі лінії бренду – чоловічу, жіночу та дитячу.

Marks&Spencer закрив вже два магазини в Україні з початку року

Компанія Марка Україна з початку 2018 року закрила вже дві торгові точки Marks&Spencer в країні – в харківському ТРЦ Караван і в столичному ТРЦ Sky Mall. У відповідь на запит RAU в компанії відзначили, що закриття магазинів було пов’язано із закінченням термінів дії орендних угод. «З цими ТРЦ у компанії закінчувалися договори оренди, очікування щодо оновлених комерційних умов і термінів у сторін були різні. У зв’язку з чим договори оренди не було продовжено», – повідомили в прес-службі Марка Україна. Більше інформації про плани компанії – в нашому матеріалі.

Нагадаємо, компанія Марка Україна розвиває по франшизі торгові мережі Marks & Spencer і GAP. Станом на початок 2018 року мережа компанії об’єднувала 14 торгових об’єктів в Україні загальною площею близько 12 500 кв. м.

New Yorker орендував приміщення для магазину в Харкові

Німецький рітейлер fashion-універмагів New Yorker орендував понад 1100 кв. м в торгово-розважальному центрі Французький бульвар для відкриття першого магазину в Харкові. Як повідомила прес-служба компанії, що управляє ТРЦ, новий магазин New Yorker буде першим в місті та сьомим для мережі в Україні. Він розташується на головній алеї бутиків на нульовому поверсі торгового центру.

У керуючій компанії ТРЦ також повідомили, що крім New Yorker в поточному кварталі були підписані договори оренди з міжнародною мережею гриль-ресторанів Grill Pub, а також з магазином взуття для дітей Panda. Відкриття всіх об’єктів заплановано на липень.

Franttini відкрився в ТРК Gulliver

У столичному торгово-розважальному комплексі Gulliver відкрився новий магазин сорочок від італійського бренду Franttini. Брокером при підписанні договору оренди виступила компанія Retail&Development Advisor. Площа магазину – 13 кв. м, він розташований на другому поверсі торгового центру.

В асортименті торгової точки представлені як класичні сорочки для суворого офісного дрес-коду і світських виходів, так і сорочки в стилі casual стриманих фасонів, а також моделі більш яскравих забарвлень.

Jasmine відкрився в харківському ТРЦ Караван

21 червня в Харкові, в ТРЦ Караван, відкрито перший в місті магазин українського бренду жіночої білизни Jasmine. Він зайняв площу 135 кв. м, в асортименті торгової точки представлено близько 1000 найменувань жіночої нижньої білизни від провідного вітчизняного виробника. Магазин став вже 18-м для бренду, торгові точки мережі Jasmine працюють в Києві, Одесі, Дніпрі, Львові, Харкові, Житомирі, Вінниці та Ковелі.

Etam і Estro поповнили пул орендарів ТРЦ River Mall

ТРЦ River Mall, який будується на Дніпровській набережній в Києві, повідомив про підписання договорів оренди з двома торговими операторами fashion-сегмента – мережами магазинів Etam і Estro. Еtam пропонує широкий асортимент жіночого та домашнього одягу. Бренд існує вже понад 100 років, його асортиментний ряд в ТРЦ River Mall буде представлений домашнім одягом і піжамами, нижньою білизною і аксесуарами, купальниками і пляжним одягом.

Що стосується Estro – то це один з лідерів fashion-індустрії модельного, повсякденного взуття і аксесуарів. В River Mall відкриється один з найбільших магазинів мережі в оновленому форматі, який створений з урахуванням сучасних дизайнерських тенденцій. Крім власного бренду, в торговій точці будуть представлені італійські торгові марки: Cromia, Arcadia, Fru.it, Luca Guerrini.

Benetton і Antony Morato відкрилися в ТРЦ Космополіт

В рамках першого етапу реконцепції в ТРЦ Космополіт був залучений популярний бренд Benetton, який розмістився на площі 400 кв. м на 3-му рівні торгового центру. Відкриття магазину відбулося на початку червня. Розвитком бренду на території України займається компанія ARGO, яка вже представлена в ТРЦ однойменним мультибрендовим форматом.

Крім нового Benetton в ТРЦ також відкрився перший в Києві монобрендовий бутік італійського одягу та аксесуарів для чоловіків Antony Morato площею 210 кв. м. Таким чином, в об’єкті ведеться робота по розширенню асортименту в сегменті чоловічої моди в доповнення до вже існуючих Pierre Cardin, Lagerfeld, Arber, Roy Robson та інших.

Мережа Jasmie поповнилася магазином в Західній Україні

Магазин українського бренду жіночої білизни Jasmine Lingerie відкрився у львівському торгово-розважальному центрі Forum Lviv. Як уточнили в компанії, новий бутик Jasmine розмістився в торговій галереї на другому поверсі ТРЦ і зайняв площу в 120 кв. м. В асортименті торгової точки представлено понад 1000 найменувань жіночої білизни від найбільшого в Європі виробника.

З відкриттям нового магазину мережа Jasmine в Україні зросла до 12 торгових об’єктів. Нагадаємо, на початку грудня перший франчайзинговий монобрендовий магазин Jasmine відкрився в Казахстані, за ним послідував магазин в Білорусі. А вже в 2018 році бренд планує експансію в Саудівську Аравію, Об’єднані Арабські Емірати та ряд інших країн Перської затоки. Детальніше про плани компанії можна дізнатися з інтерв’ю генерального директора Jasmine Олени Очеретної.

Два нових бутіка Marc & André відкрилися в Києві

Мережа магазинів жіночої білизни і купальників Marc & André поповнилася двома торговими точками в столиці. Нові магазини французького бренду відкрилися в ТРЦ Dream Town (1-й поверх, атріум «Бразилія») і ТЦ Піраміда (2-й поверх). Таким чином, мережа магазинів компанії в Україні зросла до 14-ти торгових об’єктів.

Зараз бренд представлений в семи містах країни – Києві, Львові, Дніпрі, Одесі, Харкові, Миколаєві та Черкасах. Мережу магазинів Marc & André в Україні розвиває естонська МА Fashion Group. У липні компанія планує відкрити ще один торговий об’єкт в дніпровському ТРЦ Мост-сіті.

Полтавський ТРЦ Конкорд розширює пул fashion-брендів

В середині червня в полтавському ТРЦ Конкорд відкрився новий магазин KetinoFashion. Як повідомила прес-служба консалтингової компанії UTG, відкриття магазину відбулося в рамках реконцепції торгового-розважального центру.

Згідно з повідомленням, новий бутік української мережі жіночого одягу розмістився на другому поверсі торгового центру і зайняв площу понад 113 кв. м. У його асортименті представлені колекції одягу від дизайнерів і виробників Італії, Франції, України, Туреччини та Польщі.

В ЦУМ відкрився корнер американського бренду Tommy Hilfiger

В середині червня в київському ЦУМ відкрилися корнери Tommy Hilfiger, які доповнили пул представлених в універмазі брендів MD Group. Торгові точки розмістилися на 1-му і 3-му поверхах. В асортименті корнерів одяг для чоловіків та жінок, а також аксесуари та взуття.

Tommy Hilfiger – це американський бренд, який виробляє одяг, взуття, парфумерію, аксесуари, годинники і різні шкіряні вироби. Перша колекція бренду була випущена в 1985 році. Сьогодні ж торговельна мережа Tommy Hilfiger представлена в більш ніж 90 країнах і налічує понад 1200 магазинів.

Megasport відкрив магазин у Львові

Мультибрендова мережу спортивного одягу Megasport поповнилася торговою точкою у львівському ТРЦ Forum Lviv. Як повідомила RAU прес-служба компанії Multi Ukraine, що управляє торгово-розважальним центром, новий магазин Megasport розмістився в зоні головного атріуму на другому поверсі ТРЦ. Торговий оператор зайняв приміщення площею понад 1200 кв. м і став якірним орендарем ТРЦ Forum. В асортименті торгової точки буде представлений спортивний одяг, взуття та аксесуари від провідних світових виробників.

Mеgasport – один з лідерів українського ринку рітейлу в сегменті спортивних товарів. Згідно з інформацією, представленою на сайті компанії, зараз мережа нараховує 46 торгових точок в 27 містах країни.

У ТРЦ Ocean Plaza з’явиться новий магазин українських дизайнерів

У столичному ТРЦ Ocean Plaza відкриється магазин Silk Cashmere Fur. Він розміститься на площі в 145 кв. м на 2-му поверсі торгового центру і представить авторські моделі українських дизайнерів. Асортимент торгової точки буде наповнений за рахунок колаборації чотирьох брендів: GD Cashmere, CentrEGO, O`SheLingerie і ElMilas.

Як уточнили в консалтинговій компанії UTG, яка виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення в ТРЦ Ocean Plaza, відкриття магазину Silk Cashmere Fur заплановано на червень.

Мережа Under Armour зросла до п’яти магазинів в Україні

В кінці травня в київському торгово-розважальному центрі Lavina Mall відкрився новий магазин американського бренду спортивного екіпірування Under Armour, повідомляє компанія NAI Ukraine.

Нагадаємо, перший магазин Under Armour в країні розпочав роботу в кінці грудня 2017 року столичному ТРЦ Sky Mall. Розвитком мережі Under Armour в країні займається компанія MD Group, яка також управляє мережами Diesel, G-star, Walker, Accessorize, Tommy Hilfiger, GANT, Pepe Jeans, Replay та іншими. Раніше повідомлялося, що в планах українського представника американської торгової марки – відкрити в країні 25 магазинів бренду, 10 з яких – вже в 2018 році.

У ТРК Проспект відкрився магазин Pro-Sport

У київському торгово-розважальному комплексі Проспект відкрився новий мультибрендовий магазин одягу та товарів для спорту Pro-Sport. Його площа склала 135 кв. м. Тут представлена спортивна лінія для чоловіків, жінок і дітей, а також спеціальні аксесуари для занять різними видами спорту і фітнес-тренувань.

Новий магазин доповнив спортивну платформу в ТРК Проспект, в яку також входять такі торгові мережі як Марафон, Puma і New Balance.

Читайте також –

Складні часи: чому H&M зазнає збитків і що чекає на нього в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку