Новини магазинів техніки: Алло, Фокстрот, Comfy, Кібернетики та інші

Новини магазинів техніки: Алло, Фокстрот, Comfy, Кібернетики та інші

Сьогодні
  165
Костянтин Симоненко

Один новий та шість оновлених магазинів Алло, підсумки роботи Фокстрот у І півріччі 2025 року, 200 000 грн білому хакеру від Comfy, 35 млн грн збитків від знищення єдиного логістичного хабу мережі Кібернетики, а також інші новини в сегменті техніки та електроніки.

У квітні-червні 2025-го мережа Алло відкрила один новий та оновила шість магазинів

У IІ кварталі 2025 року мережа Алло відкрила один новий магазин та оновила шість

Група компаній Алло продовжує трансформацію офлайн-мережі омніканального роздробу. Пришвидшення та спрощення обслуговування клієнтів – фокус компанії в цьому році. У другому кварталі ритейлер відкрив один новий магазин та оновив шість торгових точок, дві з яких – за новим форматом. Так, 5 квітня в Києві відкрився новий Mi Store – на Дніпровській набережній, 33, на першому поверсі ТК Аркадія Позняки. Це невеличкий шоу-рум площею близько 100 кв. м, в якому зібрано всі найцікавіші новинки Xiaomi.

1 травня після оновлення відкрились одразу два магазини – у столичному ТЦ Blockbuster Мall та дніпровському ТРЦ Караван. У Вінниці після переформатування запрацював магазин Алло у ТЦ Small, де розділили касову зону та зону видачі онлайн-замовлень маркетплейсу. 20 травня оновлений Алло Мах у ТРЦ Victoria Gardens відкрився у Львові. Тут оптимізували торгівельну площу та переробили зону з побутовою технікою SmartHome. 5 червня запрацював оновлений Алло Мах в Івано-Франківську, в ТРЦ Велес. Також після переформатування знову працює магазин Алло у Луцьку, на вулиці Лесі Українки, 57.

У Фокстрот підбили підсумки І півріччя 2025 року

Фокстрот відкрив п’ятий магазин в Одесі

На початку серпня омніканальний ритейлер електроніки Фокстрот прозвітував про результати роботи в січні-червні 2025 року. Зокрема, з початку року Фокстрот відкрив три нові магазини (у Львові та у передмісті столиці – Чабанах і Броварах), ще два – оновив відповідно до актуального формату. Важливо, що всі нові та магазини, що проходять реновацію, ритейлер облаштовує з  фокусом на фізичну доступність та безбар’єрність сервісів у рамках власного проєкту «Безбар’єрний Фокстрот».

А на початку липня Фокстрот відкрив свій п’ятий магазин в Одесі. Він розмістився у ТЦ Сім’я (вул. Семена Палія, 93 А) і став 126-м магазином омніканального ритейлера. Площа локації – 796 кв. м, з яких 634 кв. м – торгова зона. В серпні очікується наступне відкриття – нового магазину у Кривому Розі у ТРЦ Сонячна галерея.

Онлайн-продажі на foxtrot.ua за півроку зросли на майже 52%, а в другому кварталі – на вражаючі 83%. Кількість онлайн-замовлень збільшилася на 63%, а трафік сайту – на 47%. У першому півріччі 2025 року товарообіг зріс на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Особливо динамічним став другий квартал, де приріст склав +33%. Серед категорій-драйверів – кондиціонери (приріст більш ніж у 2 рази), мультипечі (в 4 рази), кавомашини, пилососи, вбудована кухонна техніка (в 1,5 рази).

Мережа Comfy виплатила 200 000 грн білому хакеру за виявлення критичної вразливості

Як повідомляє Dev.ua, Comfy став одним із перших українських ритейлерів, хто публічно підтримав етичний хакінг на практиці. Компанія здійснила офіційну виплату в розмірі 200 000 грн білому хакеру Вадиму Савченку. Він повідомив про критичну вразливість у системі бонусних нарахувань інтернет-магазину. Йшлося про можливість багаторазового отримання бонусів у рамках маркетингової активності, що створювало ризик неконтрольованого накопичення коштів на бонусному рахунку.

Після перевірки та технічного тестування компанія Comfy підтвердила наявність вразливості, оцінила потенційні збитки в разі зловживань і оперативно її усунула. Внутрішні системи моніторингу не фіксували аномалію, що виявило потребу у вдосконаленні процесів контролю.

RAU Expo 2025: аналітика ринку техніки та електроніки

RAU Expo 2025: аналітика ринку техніки та електроніки

В ході RAU Expo 2025 Світлана Орзул, керівник відділу по роботі з ритейлом NielsenIQ (Electronics), в рамках спільного з RAU аналітичного проєкту представила дослідження динаміки сектору техніки та електроніки. Зокрема, було відзначено, що світовий ринок техніки та електроніки у 2024 році показав зростання на +1.4% в доларах США. Ключовими рушіями зростання стали ринки країн, що розвиваються та Китай, завдяки державній програмі субсидій.

Цьогоріч ринок Східної Європи продовжив зростання та збільшився на 3.2% в доларах порівняно до 2023 року. Темпи України дещо менші – 2.6%, але зберігаючи позитивну динаміку і в першому півріччі 2025 року: +3.0% в грошовму виразі. Ключовими рушіями зростання для регіону та України стали велика та мала побутова техніка.

Серед 12 найбільших продуктових груп, гарнітури, планшети та кавомашини перевершили 2021 рік за обсягами продажів в доларах. Найбільше відставання, натомість, показали телевізори та ключові групи великої побутової техніки. Два найбільші сегменти: смартфони та ноутбуки втратили близько 20% продаж у порівнянні до 2021 року, але відновлюються швидше, ніж ринок в цілому.

7 з 10 продуктових груп, які продемонстрували найвищі темпи зростання до 2021 року, належать до сектора малої побутової техніки.

Як мережа Кібернетики оговтується після знищення єдиного логістичного хабу

Як мережа Кібернетики оговтується після знищення єдиного логістичного хабу

Кібернетики – мережа з Херсону, яка на початку повномасштабного вторгнення втратила понад 20 магазинів, зробила релокацію офісу в Київ та торік вийшла на довоєнну кількість магазинів. Наразі працює 53 точки, у тому числі – флагман у столиці в ТРЦ Lavina Mall площею 1200 кв. м. У мережі Кібернетики був єдиний логістичний хаб в Києві, в якому знаходився і гарантійний сервіс. У ніч проти 4 липня через російську атаку його було зруйновано. За попередніми даними, збитки сягнули 35 млн грн. В інтерв’ю RAU співвласник мережі Сергій Потьомкін розповів, як компанія долає черговий виклик. Зокрема, поки йде пошук нового приміщення, компанія користується запасами на складах магазинів та користується прямою доставкою від постачальників. А ще частково отримує товар та одразу його розподіляє день в день.

Цитрус має вже 21 Apple Zone

Цитрус відкрив дев’ять нових Apple Zone за останні півроку: попереду ще три у Києві та Одесі

Сім років тому – 27 липня 2018 року – Цитрус першим в Україні відкрив Apple Shop в Одесі, продавши рекордні 140 iPhone за день. В компанії нагадали, що тепер мережа налічує 21 Apple Zone із найширшим асортиментом техніки Apple, консультантами-експертами та топовими пропозиціями. Apple Shop – це формат “магазину в магазині”, які розміщуються у торгових центрах партнерів компанії Apple та ключових роздрібних магазинах. Цитрус має статус Apple Authorized Reseller, що гарантує офіційність техніки, найширший асортимент продукції Apple та ексклюзивні пропозиції для клієнтів. Лише з вересня 2024 року до квітня 2025-го ритейлер відкрив дев’ять нових Apple Zone.

Нагадаємо, що ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути мережу Цитрус, яка станом на червень 2025 року мала близько 40 точок по всій Україні, а Yabluka — близько 30. За даними Scroll.media, Yabluka та Цитрус закрили угоду вартістю $15 млн. Поки невідомо, що буде далі з брендами: чи залишиться на ринку обидві назви, чи компанії будуть працювати під одним брендом.

Ще один Дзвінок – тепер на Хмельниччині

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки Дзвінок, що працює з 2010 року та має з десяток локацій у Сумській, Рівненській, Полтавській, Чернігівській, Волинській областях відкрила нову торгівельну точку в місті Полонне на Хмельниччині. Магазин відкрито на другому поверсі в ТЦ Стратон, що по вулиці Лесі Українки, 125. Дзвінок – це повноформатний мультибрендовий магазин з асортиментом, який задовольнить потреби будь-якого клієнта.

В ТРЦ Ocean Mall відкриється шоу-рум брендів De’Longhi, Kenwood, Braun, Nutribullet

800+ магазинів відкриється в новому ТРЦ Ocean Mall. Є запити від великих міжнародних брендів

У ТРЦ Ocean Mall в Києві відкриється фірмовий шоурум побутової техніки та товарів для краси і здоров’я  De’Longhi, Kenwood, Braun, Nutribullet. Про це повідомила пресслужба компанії, пише Інтерфакс-Україна. Новий шоурум площею понад 100 кв. м матиме ретельно підібраний асортимент брендових товарів: кавомашини, чайники, кавоварки, кухонні машини, блендери, епілятори, бритви, електронні зубні щітки, тощо. Також буде можливість замовити товари на брендових сайтах та забрати з безкоштовною доставкою в магазині. Це вже третій офлайн-магазин мережі у столиці: перший відкрився у 2017 році і став першим в Україні та країнах Східної Європи торговим простором в форматі шоурум.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку